לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

ארבע שנים


זה היה בערך המצב הכי מוזר שהייתי בו לאחרונה.

הלכתי עכשיו לשיעור פרטי אצל מורה פרטית שהייתי הולכת אליה ביסודי, והפעם האחרונה שראיתי אותה הייתה בכיתה ז'.

כשרק נכנסתי, בהתחלה היא לא זיהתה אותי, ועוד באתי עם משקפיים דקות ובלי איפור!

ואז היא קלטה שזאת אני, לפי הקול שלי היא אומרת. 

מעניין אם הוא באמת דומה למה שהוא היה פעם, אין לי יכולת השוואה חוץ מפגישות נדירות כאלה.

אחר כך, במהלך השיעור, היא אמרה לי שהתעדנתי. שפעם הייתי ישר שולפת ציפורניים, מוכנה לשרוט

תמיד חייבת להגיב, להוסיף הערה.

היא אומרת שהתעדנתי, אני שואלת מה קרה?

איך ארבע שנים שינו אותי כל כך?

 

black and white, cool, girl, lion

היום איחרתי את ההסעה. כמו תרחיש נפלא ורגיל בחיים שלי, ההסעה פשוט חלפה על פני ברגע שירדתי במדרגות.

אז הייתי עוד צעירה ומלאת תקווה. חשבתי שיבואו עוד אוטובוסים אחריו...

מסתבר שלא. 

חזרתי הביתה וראיתי הבורג'ס (נבוך)

.

החורף הזה כובש אותי, היום יצאתי החוצה לבושה במיטב מחלפות חורפי, והכל התאים ובחוץ היה ממש קר.

והרגשתי כמו לונדונית מן השורה. (די לקרוא ספרים שמתרחשים באנגליה כבר!)

lefunny.net, funny jokes, quotes, animals, pictures

כן. עשיתי את זה כבר למישהי. והוכחתי אותה על השקר שלה...

איך אני לא מפחדת ליצור מצבים מביכים ולתפוס אנשים על המילה לפעמים, אני אפילו מפליאה את עצמי.

ילדה קטנונית, שולפת ציפורניים.

יוז'ק, באמת התעדנתי?

נכתב על ידי יוז'ק , 25/11/2012 19:50   בקטגוריות november shit, ביקורת עצמית, הזוי, סיפור, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טשה(: ב-29/11/2012 19:09



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)