לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

בדיחה


תחילת בדיחה- מה יותר מהיר, סוס או ארנב?

.

אני ממש שמחה שסיימתי את הפרוייקט צילום. 

ביום רביעי בחרתי את כל התמונות שיופיעו בתצוגה, שלחתי את הטקסט ואת התמונה לקטלוג וסיימתי את המניפסט.

מרגיש טוב לראות את הכל גמור וערוך. אחרי מה שעברתי צריך לתת לי פרס אוף

  "את התמונה הזאת אני אוהבת, אבל לא רואים כאן את הנסיך הקטן שלו..."

התכוונתי לקעקוע שלו! נשבעת.

.

היום דיברתי עם הפסיכולוגית על כמה שהיה לי כיף עם האריס שבוע שעבר.

שהחיבור בינינו מדהים, כי אנחנו פשוט עובדות מצויין ביחד. כשאנחנו ביחד...

היינו בהופעה של למה אלפקה, ישנו אחת אצל השנייה, הגענו לבצפר מאוחר וצחקנו הרבה.

 

alternative, friends, friendship, girls

"ארבל דפקה אותי על המסמר בקיר וזה כואב!" האריס מתלוננת...

"טוב בפעם הבאה אני אזהר גם לא לדפוק אותך על הידית של הדלת"

.

אני והאריס יושבות אצלה בסלון ורואות טלוויזיה.

אח שלה שם שירים במחשב ומפריע לי להקשיב. עכשיו, אני גם ככה בלי משקפיים...

אז אני לא רואה ולא שומעת.

פתרון? האריס עושה לי דיבוב. 

זה לא משהו שהייתם רוצים לפספס לשון

.

צהריים מקסימים של יום חמישי בקפיטריה

"אפשר טעמי? תודה.

אפשר גם קש?"

"את הולכת לאכול טעמי עם קש?" 

היי אני לא עד כדי כך מוזרה...

 

alternative, beautiful, beauty, black and white

לכל שיעור יש את הקסם שלו... גם לשיעור לשון. אז מה אם אני נכשלת?

גלאח- "את יודעת מה זה אנס?

חטף פתח"

.

פעם הלכתי לאיבוד בסופר.

פעם הלכתי לאיבוד בסופר בכוונה.

פעם הלכתי לאיבוד בתוך הקניון.

פעם הלכתי לאיבוד בתוך איפה שאני גרה.

פעם הלכתי לאיבוד בטבריה.

כל זה עד גיל 7... 

מישהו ממש רצה שההורים שלי יעזבו אותי בשקט כבר

.

סוף בדיחה- קיפוד. כי חמור לא מעשן.

הבדיחות הלא הגיוניות האלה שמצחיקות את האנשים שצוחקים מהפיתה והגמל.

 

יוז'ק, הקיפוד תמיד מנצח. 

נכתב על ידי יוז'ק , 8/2/2013 13:26   בקטגוריות הזוי, חברה, משפחה, ציניות והומור, אופטימי, בית ספר  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-10/2/2013 07:13



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)