לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

המשהו הזה


"אני יודע שהשירה שלי לא משנה שום דבר בעולם" אמר ז'ק ברל "אבל אני לא יכול שלא לשיר".

כל אחד צריך שיהיה לו משהו כזה. משהו שהוא לא יכול שלא להיות אותו,

אפילו שהמשהו הזה לא ישנה כלום בעולם.

והמשהו הזה שהבנאדם לא יכול שלא להיות אותו,

רואים אותו בעיניים של הלסבית החרדית מבני ברק,

שומעים אותו במחשבות של איה החמור,

טועמים אותו מהפתילייה של סבתא שלי,

פסלים מפסלים אותו,

בלרינות רוקדות אותו,

אני צריכה לכתוב אותו.

 

יעל ינאי, מתוך הספר 'אבוא בלי אוויר'

forever young, forever, love, young

נכתב על ידי יוז'ק , 15/2/2013 21:51   בקטגוריות אומנותי, סיפור, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)