לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

in the gas station of love


שורפות לי העיניים בקטע אחר אבל ממש בא לי לכתוב.

כן, אני יודעת שרק שמונה בערב עכשיו, אבל מותר לי, היה היום בצפר.

אז מה עשיתי ביומיים האחרונים? 

למדתי לעשות פלוס בקובייה ההונגרית, אכלתי מופלטה בפעם הראשונה, למדתי את אשדוד בעל פה בערך, הלכתי את כל אשדוד, לא ישנתי ממש ואכלתי רגל.

 

b&w, black, eyes, flowers

 

טוב עשיתי קצת יותר מזה, אבל זה פשוט ארוך מידי ויש לי זיכרון של דג.

כלומר...

boy, cople, cute, girl

לא יצאנו מהמיטה באמת.

(רציתי להיות בוטה יותר אבל אני חסה (וגם פלפל) על נפשותיכם הרכות והתמימות)

ואני לא אחת שדוגלת בקיס אנד טל.

הו אמ איי קידינג, אני כל כך כן... 

אז כמו שהבנתם, או עדיין לא כי יש לכם שכל פלורסצנט, החבר גר באשדוד.

אמרתי פה כבר שיש לי חבר? אולי לא רשמית. אז הינה, רשמית.

.

*באם*

.

קיבלתי קונצרטה, אפשר לדעת למה זה כזה גדול?

"ככל שאת משוגעת יותר ככה הכדורים גדלים" ג'יז, גם אני אוהבת אותך אבוש.

 

 

ועכשיו תלונה על החזרה ללימודים. 

תלונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111אחד.

הראש שלי כזה בעננים שמחר יכולה להיות לי בגרות ואני לא אזכור.

או אהיה בעלת כח להתכונן בכלל.

מה העצלנות עשתה לאדם, לא פלא שזה חטא.

 

black and white, cigarette, cocaine, cute

 

היום היה יום תלייה. 

פעם בשנה, ב3 ל4, מעלים קורבן מוגרל מתוך התלמידים למנהלת מטורפת כדי שלא תוציא את זעמה עלינו.

אה... לא. אני צוחקת.

היום באמת היה יום תלייה, כלומר, תלינו את העבודות בצילום שלנו באולם.

התערוכה ביום שבת והשיחה עם הבוחנת בשלישי. 

אני כל כך מתרגשת!

.

ועכשיו הודעה חגיגית, היום הבלוג "כרוניקה של מוות ידוע מראש" חוגג שנתיים!

שמתי לב רק עכשיו כשציינתי את התאריך. אמרתי כבר שהראש שלי בעננים?

בכל מקרה כמה מילות הוקרה לישראבלוג על המקום הנפלא הזה, שהעניק לראש המשוגע שלי מקום לנוח

ולראות אנשים יותר מוזרים ממני ולא לדאוג. אה כן וגם לכתוב.

כמובן שגם לכתוב.

אני באמת אוהבת את הפלטפורמה המוזרה הזאת. היא הביאה כל כך הרבה דברים לחיים שלי

טובים ופחות טובים, אבל ראויים לשבח. בשבילי לפחות. 

אז בלוג חמודון, קבל ח"ח ממני. 

ana paula, aniversario, birthday, bolo, cake

היי תראו חתול.

ועכשיו אחרי שציינתי את הברור מאליו אני יכולה לפרוש בשקט לממלכת העצלנות שלי.

(i.e. החדר שלי)


יוז'ק, מאושרת.

נכתב על ידי יוז'ק , 3/4/2013 20:14   בקטגוריות april fools, אומנותי, הזוי, חברה, סיפור, תחתיות אדומה, ציניות והומור, אופטימי, בית ספר  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-6/4/2013 17:44



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)