לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

אנחנו לא קיטשיים, אנחנו רומנטים


מכתב אהבה לחבר המקסים,

שכתב וחשב עליי בכל יום מן הימים.

האדם הראשון שעליו חלמתי בתדירות כה גבוה,

הרי עליי הוא משפיע ואין זו בושה.

בטיולים ארוכים ומעייפים עד מאוד, 

היה הוא מספר לי סיפורים וגם סוד.

 

אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים הוא אמר.

וכך יצאנו לדרך, עם תפוח וספר

ופרח אדום לי ביד. 

בין אם מהולנד או כאן, גדול או קטן,

לשניהם יש ריח נהדר. 

 

הנחייתינו היא ילד, קטן ומדהים

שמצא פעם פרח, שהיה לו מתאים.

טיפל בו הילד, בחום ואהבה

שיבין הפרח, שהוא לא כל כך נורא.

על טעות השתקפותי אנסה לא לחזור,

אך מתאים לי הפרח, מתאים עד מאוד.

 

ולא בנימה של עצב, אלא בנימה של תקווה

אני מסיימת את השיר ואומרת,

די לי להביט בכוכבים כדי להיות מאושרת.

 

נכתב על ידי יוז'ק , 8/4/2013 19:24   בקטגוריות april fools, סיפור, תחתיות אדומה, אופטימי, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-8/4/2013 20:38



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)