לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

כשלפעמים משעמם לי



אני מוצאת דברים מגניבים.

כמו העובדה שאם תריצו את 'התשובה לחיים, היקום וכל השאר' ממש כאילו השתמשתם בשדה החיפוש של גוגל כמו במחשבון

תקבלו את התשובה 42.

ודאגלס אדמס עוד אמר שהוא סתם הסתכל לגינה וחשב שהמספר הזה יתאים.

.

funny, girl, happy, instagram

הייתה לי היום בבוקר בגרות ביסודות העיצוב, כן בזמן התרגיל.

לא, למשרד החינוך ולפיקוד העורף אין תיאום מסתבר.

כן, היה קל תודה שאתם שואלים.

לא, אני לא הולכת לחלק לכם קיפודים רדיואקטיבים בחינם!

.

לאחותי יש מין עקיצה מוזרה, גדולה ונפוחה שכזו על הרגל...

בזמן שאני אמרתי לה שזה כנראה עכביש ויש סיכוי שהיא תמות היא נשארה אופטימית-

"אני אהיה ספיידרוומן, יעשו עליי סרט"

.

ביוטיוב יש סרטונים להכל.

בטח גם יש סרטון על איך לאנוס נערים

 

אני רעבה כל כך, תודה לזאוס שאמא הגיעה.

Deeply disturbed

נכתב על ידי יוז'ק , 27/5/2013 15:35   בקטגוריות blog'o'may, הזוי, חברה, ציניות והומור, אופטימי, אינטרנט, סיפרותי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-30/5/2013 12:33



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)