לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

אין לי כותרת, תמציאו


אם החיים הם רצף של תזמונים גרועים, אני מנסה לדייק את החיים שלי כמה שיותר.

אני כבר לא יודעת אם אני אדם שיושב וחושב יותר מידי או שאני פשוט עושה שטויות.

 

אני הולכת וכותבת את זה בדרך חזרה מהפסיכולוגית, אני תמיד יוצאת מהורהרת אחרי פגישות איתה.

יש לי שני דברים עיקריים לציין 

בתכלס, בסביבה הקרובה שלי, בחיים שלי, שנה הבאה, אני לבד. 

במקומות אחרים אני חוגגת. יוז׳ק חסרת מעצורים שמפלרטטת קצת ללא גבולות. 

חבל רק שאני לא חייה במקומות אחרים.

דבר שני זה שאין יותר ארבל ונעמה. 

כל עוצמת הדבר עוד לא נפלה עלי, אני בהכחשה.

אבל אם פתאום תבואו אלי ותגידו לי היי קוראים לי נעמה ואני רוצה להיות החברה החדשה שלך, אני כנראה אבכה לכם על החולצה. 

 

אבל אני חתולה אמיתית. אני אסתדר. 

קושקה.

נכתב על ידי יוז'ק , 4/6/2013 16:31   בקטגוריות חברה, יוניכיף, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-5/6/2013 00:56



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)