לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

סיכום חודש


אני ערה בשעה הזאת רק כי אני עושה בייביסיטר על הבני דודים שלי. 

זה פרקטיקלי אמצע הלילה השעה הזאת.

כרגע נעקצתי בידי נחש ורוד מפלסטלינה...

*צרחות איימים מזוייפות!*

illustration, ilustracion, girl, chica, mujer

burn

בתכלס, החודש הזה היה החודש הכי מנוצל בחיים שלי בערך.

אני לא זוכרת עוד חופש גדול שהיה לי כל כך מלא באירועים.

ואני נהנית מכל רגע.

טוב אולי חוץ משבני הדודים מטפסים עליי כאילו הייתי קיר טיפוס אנושי.

.

יש כרגע בטלוויזיה תכנית לילדים, ויש שם תוכי שנובח ומדבר כמו צילצול טלפון.

מה מלמדים את הילדים היום?!

הם גם עושים בלאגן, המון. 

עשיתי להם פנקייק. אני בדרך להתאבד ועברה רק שעה.

.

כשאני אומרת חופש עמוס, אני באמת מתכוונת לכזה.

אף פעם לא הגעתי למצב בחופש שאני רוצה להספיק עוד דברים כי אני כבר עושה משהו ומתוכננת לעשות משהו אח"כ.

היו מסיבות, ואלכוהול, וסמים, וסקס, ואנשים ועוד אנשים ועוד אנשים.

איך אני אוהבת אנשים... הם מספקים שעשוע נפלא.

אל תכעסו אם אני אומרת לכם את האמת, שאתם בשבילי לצרכי שעשוע.

לפחות שראגה מבין... אנחנו מתכננים לגור ביחד.

נהיה שחיפים ביחד כי לא נאכל. אולי גם לא יהיו לנו כלים כי הוא יישבור את כולם בניסיון לשטיפה.

illustration, ilustracion, girl, chica, mujer

קיבלתי צו ראשון. 

שמישהו יהרוג אותי. אני אמנם קטנה אבל קיוויתי שהצבא שכח אותי.

אתם יודעים שהצבא בעודף כח אדם?

.

עוד שיר

הייתי בהופעה של מרסדס באשדוד. כמות הקהל שהייתה שם פשוט מביישת.

אם היו עושים את אותה הופעה באזור שלי, פי שלוש לפחות היה מגיע.

.

היום אני הולכת לאזכרה הראשונה שלי. את ההלויה שלה פיספסתי.

אני חושבת שהיא תסלח לי. אף פעם לא היה לה יותר מידי אכפת ממני...

אף פעם לא הייתי בהלוויה, ואלוהים אני מקווה שזה ימשיך ככה.

 

טוב, הם שקטים מידי, זה מחשיד. עפתי!

נכתב על ידי יוז'ק , 1/8/2013 10:23   בקטגוריות Blogust, ציניות והומור, אופטימי, צבא  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-9/8/2013 00:01



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)