לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

טוב לי או רע לי, העיקר לא ענה לי.


שיר אדיר וקליפ מגניב.

אז מה רע? (יופי של התחלה. אבל אל תדאגו, יש המשך פחות פסימי)

אתם יודעים, מזג האוויר אוקייז'נלי, והמצב עם נעמה.

אבל, מזג האוויר משתנה קונסטנטלי, ואני לא מתכוונת לעשות שום דבר בנוגע למצב עם נעמה,

אז אין טעם טו ביצ' אבאוט איט.

מה שכן, אני חייבת לעמוד על שלי. 

לא לתת לאנשים טו דיסריספקט מי לייק דאט. 

זה בושה. אם היית רואה אותי ככה היית נותן לי כאפה.

"תעמדי על שלך פור פאק סייק, אל תתני לאנשים להתייחס אליך ככה. 

את חושבת שאם הייתי מתנהג אליך ככה היית מוותרת לי? לא.

אז למה את לא עושה את זה איתה?"

 זאת החצי שנה ניסיון שלי. שיפור, שינוי. 

 אני ואתה אוהבים שינוים ואוהבים להשתנות.  להתפתח.

 לא, אנחנו לא פאקינג פוקימונים. אבל ישלנו גירסאות.

 אני של- 2012. אני של תחילת -2013. שונה. שונה בתכלית.

 

art, tears, illustration, colors, crazy, girl, grunge


קצת על מה שטוב.

אני הייתי מאוד שמחה לחיות את החיים שלי הבוקר. אתם יודעים, הכל חלק, טוב. 

יושבת לי בשולחן מטבח, חולמת בהקיץ על הגוף שלך, על התחת הזה ואיך שבא לי פשוט לנשוך לך תשפתיים.

אני משתדלת לחיות בלי דאגות מיותרות, להתרכז במה שחשוב כרגע.

בעצם.. כולנו עושים את זה לא? להתרכז במה שחשוב כרגע.

חשוב זה סובייקטיבי אחרי הכל.

 אני מציירת, ואוהבת את מה שאני מציירת.

וגם הציצים שלי גדלו. נקודה מאוד חיובית לחודש הזה.

 

art, boy, diamonds, drawing, illustration

 

לימודים ווייז, אני לא בשיא.

את המבחן הענק באזרחות? לא עשיתי.

את המבחן הראשון במתמטיקה? לא עשיתי.

את המבחן מחר בתנך? אני אעשה. אך כנראה מוסט פרובאלי אכשל.

בפאקינג תזה הזאת בפסיכולוגיה אני מאחרת בהגשת החלק התיאוריתי.

בדיאלוג באומנות? אני... קצת... קלולס. לא בהכרח אשמתי.

אבל... אתם יודעים, זורמים. 

לא אחראי אתם אומרים..?

זדיינו! זה מה שאני אומרת. 

אני מכירה את עצמי, כשיגיע הקרושיאל מומנט, אני אגביר קצב ואשלים הכל.

 

art, artwork, cool, illustration, awesome, retro, vintage, art digital, audery hepburn

יש לי יום הולדת עוד חמישה ימים.

היום הולדת הראשון שבחיים לא ציפיתי שהוא יגיע. הגיע די מהר.

יום ההולדת הראשון שבו אני לא הולכת לעשות שום אירוע.

גם ככה אין לי חברים קול

ואני די בסדר עם זה.

אני יודעת, שוקינג! אני אוהבת להפתיע.

נו טוב.

 

s'laters bitches.

יוז'ק.

נכתב על ידי יוז'ק , 21/10/2013 22:10   בקטגוריות Dear October, הזוי, ביקורת עצמית, ציניות והומור, תחתיות אדומה, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-23/10/2013 11:13



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)