לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פסח תל אביב וגייז


ניקיונות פסח זה מן השטן.

אומנם אני השטן, אבל... זה לא בא ממני הפעם. כנראה מאחד הפיצולים שלי.

 

כל פעם שמגיע פסח אמא משתגעת. 

חמץ לא יוצא מכותלי המטבח, כל הכלים נכנסים בחזרה לפרוזדור, כלי פסח יוצאים וכו'

אנחנו מנקים מצאת החמה עד צאת הנשמה. וגם אז, להמשיך.

מי אמר אמא פולניה?

אז זהו, היא לא. 

הפולניות הכי גרועות זה אלה שהן לא באמת פולניות.

כמו אמא שלי. 

ואמא שלה.

אלוהים רק אל תיתן לי להפוך לאמא שלי!

drunk, edge, forever, fuck yeah, fuck you

אתמול היה לילה תל אביב פלצני כראוי. 

אין יותר מאושרת ממני כשצריך להעמיד פנים שאתה חלק מעילית העיצוב.

שמפניה, צרפתית, אנגלית ואנשים עשירים מכל עבר, ואני. על עקבים

אלוהים כאבו לי הרגליים אחרי כמה שעות שרציתי להתאבד. אבל אז התיישבנו בבר והיה טוב.

פגשתי גם סופסוף את החבר של דוד שלי. חיכיתי לפגוש אותו מלא זמן ועכשיו זה הגיע

ותאמת, מכל החברים שהיו לו, אלכס מתעלה על כולם. 

הוא אמריקאקי, והוא ממש ביישן. וההורים שלי היו הכי מביכים בעולם, הם בקושי דיברו

וגרמו לאלכס הביישן לדבר! זה היה ממש לא בסדר מצידם.

אבל אלכס כנראה מצא שפה משותפת איתי, דוד שלי ציין את זה, אז יססס!!

.

הם אוהבים לצפות ביחד באמריקן איידול וממש אוהבים את ניקי.

אני אמרתי שזה ממש סטריאוטיפי.

אלכס תיקן אותי לקלישאה.

כן כן גם זה... 

כאילו באמת, זוג גייז שצופים באמריקן איידול. גיב מי א ברייק, לא יכולתי לנשום מרוב צחוק

gay, gays, love

חבר שלי חוזר מחר מפווולין קול

סופסוף.

+

אמא קנתה לי מהדורה מיוחדת של 'הנסיך הקטן' לרגל 70 שנה לספר.

המעיל שלו היה ירוק עצבני

 

ועכשיו... דיוטי קולז.

ACID JAZZ SINGER

חג שמח!

להית'

נכתב על ידי יוז'ק , 24/3/2013 14:24   בקטגוריות אופנה, הזוי, חברה, משפחה, תחתיות אדומה, ציניות והומור, אופטימי, אהבה ויחסים, סיפרותי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-26/3/2013 13:21
 



שיעור ספורט ואין מה לעשות


אפשר לדעת למה רטלין גורם לי לפרצי אהבה פתאומיים?

.

הדבר הכי מגניב בעולם- 

כשרופאת השיניים שלך נראית כמו אוסווין אוסוולד. דוקטור הו מישהו?

.

הוכחה ניצחת לזה שאני שמנה, או שאבא שלי ממש לא שם לב למה שהוא אומר;

״איזה מעשה טוב עשית היום?״ ״קניתי לעצמי שוקולד.״ ״לא טוב. מעשה אכזרי טיפשי וחסר היגיון״

גם אני אוהבת אותך אבא.

מעניין למה אני לא אנורקסית כבר

.

 ככה הייתי קרובה ללזרוק את עצמי לכביש.

מינימום היו נותנים לי טרמפ, מקסימום הייתי נדרסת

.

סנופי, סנופי׳לה. בטח לא תקרא את זה

אבל אני אוהבת אותך. אתה כזה בנאדם טוב

נכתב על ידי יוז'ק , 6/3/2013 12:06   בקטגוריות ביקורת עצמית, הזוי, חברה, משפחה, פח"מ, ציניות והומור, אהבה ויחסים, אינטרנט, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-7/3/2013 09:55
 



אזעקת יום האם


היי, אני יוז׳ק ואני המפיצה הרשמית של יום האם. 

אז כולם לרוץ לאמא ולהגיד לה שאתם אוהבים אותה או כל דבר בסגנון.

 

נכתב על ידי יוז'ק , 10/2/2013 18:50   בקטגוריות משפחה, ציניות והומור, אקטואליה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-11/2/2013 14:28
 



בדיחה


תחילת בדיחה- מה יותר מהיר, סוס או ארנב?

.

אני ממש שמחה שסיימתי את הפרוייקט צילום. 

ביום רביעי בחרתי את כל התמונות שיופיעו בתצוגה, שלחתי את הטקסט ואת התמונה לקטלוג וסיימתי את המניפסט.

מרגיש טוב לראות את הכל גמור וערוך. אחרי מה שעברתי צריך לתת לי פרס אוף

  "את התמונה הזאת אני אוהבת, אבל לא רואים כאן את הנסיך הקטן שלו..."

התכוונתי לקעקוע שלו! נשבעת.

.

היום דיברתי עם הפסיכולוגית על כמה שהיה לי כיף עם האריס שבוע שעבר.

שהחיבור בינינו מדהים, כי אנחנו פשוט עובדות מצויין ביחד. כשאנחנו ביחד...

היינו בהופעה של למה אלפקה, ישנו אחת אצל השנייה, הגענו לבצפר מאוחר וצחקנו הרבה.

 

alternative, friends, friendship, girls

"ארבל דפקה אותי על המסמר בקיר וזה כואב!" האריס מתלוננת...

"טוב בפעם הבאה אני אזהר גם לא לדפוק אותך על הידית של הדלת"

.

אני והאריס יושבות אצלה בסלון ורואות טלוויזיה.

אח שלה שם שירים במחשב ומפריע לי להקשיב. עכשיו, אני גם ככה בלי משקפיים...

אז אני לא רואה ולא שומעת.

פתרון? האריס עושה לי דיבוב. 

זה לא משהו שהייתם רוצים לפספס לשון

.

צהריים מקסימים של יום חמישי בקפיטריה

"אפשר טעמי? תודה.

אפשר גם קש?"

"את הולכת לאכול טעמי עם קש?" 

היי אני לא עד כדי כך מוזרה...

 

alternative, beautiful, beauty, black and white

לכל שיעור יש את הקסם שלו... גם לשיעור לשון. אז מה אם אני נכשלת?

גלאח- "את יודעת מה זה אנס?

חטף פתח"

.

פעם הלכתי לאיבוד בסופר.

פעם הלכתי לאיבוד בסופר בכוונה.

פעם הלכתי לאיבוד בתוך הקניון.

פעם הלכתי לאיבוד בתוך איפה שאני גרה.

פעם הלכתי לאיבוד בטבריה.

כל זה עד גיל 7... 

מישהו ממש רצה שההורים שלי יעזבו אותי בשקט כבר

.

סוף בדיחה- קיפוד. כי חמור לא מעשן.

הבדיחות הלא הגיוניות האלה שמצחיקות את האנשים שצוחקים מהפיתה והגמל.

 

יוז'ק, הקיפוד תמיד מנצח. 

נכתב על ידי יוז'ק , 8/2/2013 13:26   בקטגוריות הזוי, חברה, משפחה, ציניות והומור, אופטימי, בית ספר  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-10/2/2013 07:13
 




דפים:  
44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)