לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יוצרת זיכרונות


אני לא שולטת בזיכרון שלי, כמו רובנו אני מניחה.

אני זוכרת דברים מינורים ולא חשובים.

אני זוכרת פרטים שאנשים אחרים לא.

אני שוכחת דברים שאנשים אחרים כן זוכרים.

אני מוצאת הנאה בלזכור דברים שאנשים אחרים שכחו, כי עכשיו לי יש זיכרון מיוחד משלי.

בכלל, אני אוהבת ליצור זיכרונות ואני אדם סנטימנטלי.

אני אוהבת לשמור הודעות ששולחים לי,

וכשההיסטוריה נמחקת כתוצאה מכשל טכננולוגי כזה או אחר, אני אהיה ממש ממש עצובה.

כנראה שבלזכור שיחות אני ממש גרועה. וזה חבל לי.

 

אני חייה ויוצרת זיכרונות. 

memorable things that after a while i can look back at them and smile

ממאי, השנה, אני חייה את החיים שלי.

יצאתי מהקונכייה והתחלתי לחקור את העולם חוץ משני המטרים שהיו ליד הקונכייה.

ומאז לא הפסקתי להנות לרגע.

אני אדם אחר מאז, ואני נהנת לזכור כל רגע ורגע.

משמעותי ומשמעותי פחות.

 

pushit, live.

אלוהים, לרגע הכל פה נמחק לי. ועשיתי הקודם וזה הופיע בחזרה.

יש אלוהים או מה?

bath, faded, boots, pale, combat boots, water, bathtub, grunge

נכתב על ידי יוז'ק , 30/9/2013 20:30   בקטגוריות חברה, פסיכולוגיה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



a good drugs story


Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration,


that we are all one consciousness experiencing itself subjectively,


there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves.


Heres Tom with the Weather.


bill hicks, the incredibly awesome man.

נכתב על ידי יוז'ק , 19/9/2013 19:19   בקטגוריות חברה, הזוי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנדי פורן ב-20/9/2013 01:18
 



דברים שעושים לי טוב


בירה על החוף בשקיעה. 

לשכב איתך במיטה צמוד ולהינמס מהחום שלך. 

לצחוק עם נעמה. 

להתקלח בבית של נעמה ולהרגיש שאני מחדשת מצברים. 

לטייל. 

להחזיק תינוק בידיים. 

להחזיק איתך ידיים. 

להשתכר עם נעמה. 

לקנות נעליים. 

לישון. 

להיות מאוהבת. 

להיות נאהבת. 

שוקולד. 

.

יכולתי להמשיך עם הרשימה הזאת לנצח. 

השבוע האחרון היה שבוע מדהים, לא הייתי בבית בכלל. 

תחילת שבוע שעבר נסעתי לרעות, לפגוש את הרעותניקים ואת נעמה.

עשינו פויקה ביער מיד אחרי רצף משחקי סלנדר. 

ראינו כוכבים נופלים ומצאנו חברים חדשים ביער שיכוונו עלינו לייזר מטורף. 

עשינו רייסים, וקצת עייפנו את האוטו, ואז חיכינו חצי שעה בחמש בבוקר שהאוטו יתניע. 

משם ליוויתי את נמקה לעבודה שלה. אני תמיד נהנית לראות אותה בעבודה שלה.

זה גורם לכדור זורח של אושר לפרוץ אצלי בפנים. 

Aloha, amazing, be free, beautiful, freedom, sky, beach, car, friends, sunset, boy and girl, Miami, cool, daydreamer, Dream, drink, Dubai, vintage, swag, palma, Forever Young, sun, free, nice, relax, young, yeah

 

משם לתולי. כל יום טיול אחר. 

עייף לי תצורה. 

בכל דרך אפשרית. 

בים, במיטה, בשדה, ביער ובעיר. 

כשעזרנו לאישה אחת עם הטלפון שלה היא אמרה לי לשמור עליו. 

אוקיי אישה! אני כבר הולכת לשים אותו בחזרה בקופסא. 

 

ביחד בחוף מצאנו ספה. חוף מטורף, בדיוק לאנשים שיש להם פוביה ממים כמוני. 

 עשרים מטר של מים רדודים וחמים. 

ישבנו על הספה וצפינו בשקיעה. כל כך רומנטי שיואו. 

יום אחרי חזרנו לשם עם חברים ובירה. 

עיפים ורצוצים חזרנו אליו הביתה, מתכוננים ללילה קצר, עם קימה בארבע בבוקר.

לילד היה קר, הוא העיר אותי רבע שעה לפני השעון המעורר כדי שאני אחמם אותו.

הוא מחמם לי את הלב.

 

יוז'ק, שונאת שונאת שונאת לחזור הביתה. 

מחר עפה מפה שוב. 

tool- the pot 

נכתב על ידי יוז'ק , 21/8/2013 01:03   בקטגוריות Blogust, חברה, ציניות והומור, תחתיות אדומה, אהבה ויחסים, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A Saucerful of my Secrets ב-21/8/2013 01:23
 



שקולד


כל מי שאוהב שקולד שיעשה לייק. 

.

אני לא מרגישה מדורדרת,או שונה, אני מרגישה מאושרת. והכל טוב. 

הכל אדיר. 

אני מנצלת כל רגע וחייה כאילו אין מחר. 

אני לא מבינה איך לא התפגרתי וחטפתי התקף לב כבר...

נכתב על ידי יוז'ק , 18/8/2013 21:49   בקטגוריות Blogust, ביקורת עצמית, חברה, פילוסופיה, תחתיות אדומה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-19/8/2013 23:21
 




דפים:  
44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)