לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: wake me up when sept` ends. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

או שביי


אני לא יודעת למה כולן מתלוננת על המחזור שלהן.

כרגע?

אני רק מתפללת שהוא יגיע.

 

נכתב על ידי יוז'ק , 8/9/2013 19:12   בקטגוריות wake me up when sept' ends, הזוי, ביקורת עצמית, תחתיות אדומה  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-14/9/2013 17:36
 



מבוא לאינפי


ידעתם שיש קבוצות מוכלות, ויש קבוצות ממש מוכלות? 

ידעתם שיש אי שיוויון רגיל, ויש אי שיוויון חריף! 

גיליתי את כל זה אתמול. גם גיליתי שמספרים ממשיים מכילים את כל שאר סוגי המספרים,

חוץ ממרוכבים. כי שם יש את מספר איי. שזה שורש של מינוס אחד...

בכל מקרה, הפכתי לחנונית מתמטית ואני אהיה פרופסור למתמטיקה! 

רק שהחיים זה לא הכל שמשודר בטלוויזיה כל הזמן מוריד לי את האייקיו בחזרה. 


 

יוז׳ק, זדיינו. 

נכתב על ידי יוז'ק , 7/9/2013 15:32   בקטגוריות wake me up when sept' ends, פח"מ, ציניות והומור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-8/9/2013 18:17
 



כחול


פותחת את הדלת, חוטפת את המפתחות מהשולחן בכניסה, שמה משקפי שמש ויוצאת.

הרחוב שקט, ויש אווירה של כמעט. כמעט נגמר השבוע, כמעט הגיע הסופ"ש.

עוצרת בסופר הקטן שליד התחנה וקונה ווינסטון כחול. 

מדליקה אחת. מחכה שהאוטובוס יגיע.

מסתובבת בתחנה במעגלים, אף פעם לא אהבתי לשבת על ספסלים.

העדפתי את הריצפה, או לעמוד בכלל.

הסיגריה נגמרה, האוטובוס הגיע.

"לנתניה" אני אומרת, משלמת ונכנסת. 

הולכת אחורה, למקום הקבוע שלי ושלה. 

תוחבת את האוזניות באוזניים ועוצמת עיניים.

השבוע האחרון חולף לי בראש. כל כך הרבה דברים חדשים, כל כך הרבה דברים ישנים שחוזרים על עצמם.

יש משהו מרגיע בשגרה, לקום כל בוקר עם השעון המעורר, לאכול, לקחת כדור ולצאת.

אבל אני לא אדם של שגרה. אני אוהבת חוויות חדשות, ואדרנלין. 

המוכר אומנם זה הביטחון שלי, אבל עם אחרים אני יכולה לגלות את העולם.

האוטובוס הגיע לתחנה האחרונה. אני יוצאת מהמרכזית ומתחילה לצעוד לכיוון מערב.

הדבר הכי בטוח, שם אני לא יכולה ללכת לאיבוד. את הים אני תמיד אמצא.

אני יורדת במדרגות, חולצת את הסנדלים, מכניסה את הרגליים לחול הרך.

השמש כבר גבוהה בשמיים, חם ויש רוח נעימה. אני מוצאת לי פינה מוצלת ומתיישבת.

מדליקה עוד סיגריה. שואפת, לאט. נושפת, לאט. 

אני אוהבת להסתכל על המים, כמעט כמו פירומנית, רק שאני גם מפחדת מהמים.

הרוח מכבה לי את הסיגריה. אין לי רצון להדליק אותה מחדש.

פתאום באה לי הרגשה של אומץ. פתאום אני רוצה להתמודד עם הפחד שלי.

רגליי כאילו קמות מעצמן, צעד צעד ואני מתקרבת לסף המים.

בהתחלה רק כפות הרגליים, ואז כל הרגליים... הבטן, הכתפיים, צוואר...

ועכשיו החלק שתמיד מפחיד אותי, אבל בלי היסוס אני נכנסת.

כל הגוף במים, ואני נעלמת בכחול הגדול.

נכתב על ידי יוז'ק , 3/9/2013 23:30   בקטגוריות wake me up when sept' ends, סיפור, פסיכולוגיה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-8/9/2013 18:31
 



the end is coming!


יש לי הרגשה שכולנו הולכים למות כל רגע.

 

אז למה לעזאזל אני מנסה לעלות את השלושה קילו האלה לצו הראשון?!

.

יש לי חברה. והיא לבנה. לא שאני גזענית או משו

אבל כל היום אני מספרת כמה אני חושבת עליה...

וכמה ימים אני כבר חושבת עליה...


נכתב על ידי יוז'ק , 2/9/2013 21:01   בקטגוריות wake me up when sept' ends, ביקורת עצמית, הזוי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-7/9/2013 01:22
 




דפים:  
44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)