לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: le october. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Dear October


החודש שלי. 

אני מספחת אותו אלי כי נולדתי בו, ביום העשרים ושישי לחודש.

.

אני מתיישבת מול המחשב ונזכרת בפעם ההיא, אז, כששכבנו על המיטה.

היית חם ונעים, זה הנימנום המסופק הזה אחרי סקס. 

השענתי עליך את הראש ועצמתי עיניים. דיברנו קצת עליי, והרבה עליך.

אני אוהבת להקשיב לך, אוהבת את איך שאתה מדבר.

אני אוהבת שאנשים משתפים איתי דברים שהם לא משתפים עם עוד הרבה אנשים,

כי אם יש משהו שאומר 'את מיוחדת בשבילי' זה בדיוק זה.

 

ועכשיו, אוקטובר מתחיל, חודש רצוף לימודים ותעסוקה בלתי פוסקת.

אין זמן לנשום, רק בסופי שבוע. וסופי השבוע שלי... עמוסים.

ועוד מעט, אתה תיבלע בצבא ובתעסוקה, ואני אשאר לדבר עם הקירות.

אז קדימה לדרך, בצעדים כושלים, יצאתי למצוא לי חברים.

 

יוז'ק, מי רוצה להיות חבר שלי?

אני לא נושכת, מבטיחה.

 

נכתב על ידי יוז'ק , 1/10/2013 20:46   בקטגוריות le october, ביקורת עצמית, תחתיות אדומה, אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-1/10/2013 22:29
 



לא רואה כבר בעינים


כי אני עייפה. 

im such a pathetic excuse for a girl

היי, אוקטובר פה. היומולדת שלי החודש

.

אז כמו שידוע.. לי, אמא ואחוית בחו"ל, אז נשארנו אבא אני ואחותי. 

ניסתי לעשות קצת בונדינג טיים עם אחותי אז שיחקנו רביעיות ארצות.

(קודם אומרים את הארץ, ואז אם יש ליריב את הקלף שואלים גם על הקלף הספיצפי, שזה מקום מסויים)

"האם ישלך ישראל?" 

"כן"

"יש לך את רכס ההרים האלפים?"

"..................

זה לא בישראל...."

האם אנחנו היחידות שעדיין משחקות רביעיות ואומרות האם?

.

בלילה אבא ואני יצאנו לריצה, למתקני כושר האלה שבחוץ. הזכרתי כבר שאני מרשמלו?

אז... ניסיתי.

אני כל כך חלשה שבמקום שאני אכופף את המתקנים הם מכופפים אותי.

true story

:3, beautiful, black, boy

קטעים נבחרים מערב סוכות; היינו אצל סבתא, אבא לא רצה שנעביר אותו בבית... גלמודים... בלי אמא.

אבא שלח אותי להביא משהו מהחדר האחורי, כשהלכתי לשם העגלה של בןדוד שלי חסמה את הדרך

חזרתי, "אבא ישלי ילד בדרך"

כולם-"אה?עצבניאה?"

"לא התכוונתי לזה ככה..."

 

התגלות חדשה

"סבתא היית בהודו?!"

"אשרם אשרם..."

"על משקל אשכרה אשכרה?"

 

נתנו לכם זריקות? 

"כן בטח, נתנו לנו לצהבת איי, טטנוס, סיפיליס..."

"אממ... סבא, אני די בטוחה שלא התכוונת לסיפיליס.........."

 

tattoos, arm sleeve, b&w, beautiful

אחרי שבוע בערך שלא ראיתי את נעמה, (הינה נעמה, כאן מגיע החלק שאני כותבת עלייך... די לנדנד:)

הגעתי אליה אתמול (אחרי קניות מושחתות עם סבא וסבתא, אולי HAUL אח"כ) עם כוונות טובות והרבה געגועים

כן שיואו איזה דביקות אנחנו נכון? כולה שבוע...

אכלנו ארוחת ערב בעשרה לשתיים בלילה. היא אכלה מלוואח פיצה (הייתכן?) ואני אכלתי טוסט

לא היה פיצה -.- מסתפקים במה שיש

ראינו כמה סרטים היה מגניב. אגב, סאקר פאנץ'... אני לא רוצה אפילו להשקיע זמן בלכתוב כמה זה היה גרוע וחסר תכלית

אז אני פשוט אזהיר אתכם, אל תראו סאקר פאנץ'.

.

היום היינו בעזריאלי. אם ראיתם מישהי מתרוצצת ומקללת ברחבי הקניון זאת כנראה היתה אני.

הכל בגלל שחשבתי שהאבזם של החגורה בצבע זהב. הוא לא 

על היום הזה אני כתוב בהזדמנות, עכשיו אני סחוטה מעייפות. למה???

 

יוז'ק, hey sexy lady

אני. שונאת. גאנגנאמסטייל.

נכתב על ידי יוז'ק , 3/10/2012 00:15   בקטגוריות le october, אופנה, ביקורת עצמית, הזוי, חברה, אופטימי, אהבה ויחסים, משפחה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-5/10/2012 22:39
 



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)