לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

חורף


גשם, הפסקות חשמל, בוץ, קור ומה לא.

תנו שם של מקום ואני אעדיף להיות שם מאשר בחוץ בקור.

כל כך קר לי עכשיו שהשיניים שלי ממש נוקשות. 

*איבדתי את השלט של המזגן* 

אני כל כך נואשת שאני מוכנה להציע לכם לבוא ולחמם אותי.

art, arts, creativity, creative, liquid

הרגע הזה שאבא שלך בא ושואל אותך אם את מכירה את ממפורד אנד סאנס.

*שבוע לפני*

הרגע הזה שאבא שלך שואל אותך אם את מכירה את אד שירן.

.

עוד בעיות של חורף-

היום כתבתי את המניפסט לבגרות בצילום, הוא היה מושלם, ברמות שלא ידעתי שהמצב החולה שלי יגיע אליו.

וזה היה טוב.

אבל אז הייתה הפסקת חשמל...סובל

art, arts, creativity, creative, liquid

זה מצחיק, איך כל פעם שאני נכנסת לספרייה של בית הספר ויוצאת עם ספרי שירה

הספרנית נראית מופתעת בדיוק באותו אופן.

.

יומיים ישנתי אצל האריס, לא רציתי לקום. זה היה כמו לחזור הביתה.

להיכנס למיטה ולא לרצות לזוז.

חוץ מזה, היה ממש ממש מצחיק. היינו ממש פסיכים על כל הראש.

 

יוז'ק, אני אוצר לאומי.

נכתב על ידי יוז'ק , 30/1/2013 20:51   בקטגוריות הזוי, חברה, תחתיות אדומה, אופטימי, אינטרנט, אומנותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-31/1/2013 12:56
 



אכזבה


אכזבה זאת אני.

זה כבר ממש שמי השני.

את יודעת כמה פעמים ההורים שלי התאכזבו ממני?

איבדו את האמון שלהם בי?

האובדן הזה זה כבר חלק ממני, 

אני כבר לא בטוחה עד כמה המילה הזאת מזיזה לי.

אני לא מאכזבת את עצמי, לי אין ציפיות ממני.

אין ציפיה אין אכזבה, זה המוטו שלי.

כן אני מרגישה קצת כמו דושבאג לפעמים.

כמו היום בבוקר שעמדתי מול המראה ואמרתי לעצמי שאני עושה את זה

שאני לא מחבלת ביחסים שלנו, שאני הולכת לבצפר היום.

פתחתי את הארון, התחלתי לחפש חולצה ואז עצרתי.

אמרתי לעצמי 'מה את עושה'... עזבתי את הארון.

וחזרתי למיטה, לנסות לישון.

 

 

נכתב על ידי יוז'ק , 27/1/2013 17:37  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספר היום 26


הוא בכל מקום סטנדרטי

.

"בו הו הו, אני כל כך חכמה. אני לא יודעת לאן לתעל את כל המידע הזה״

אני מנסה להתמודד עם מטלה בפסיכולוגיה.

 

זה באמת הלך ככה. סובל

.

הרגעים הקטנים האלה בחיים, שאני אומרת משהו וכל הכיתה בוהה בי נדהמת, איך אני אוהבת אותם.

 

*פרץ הערצה עצמית רגעי* אל דאגה, יעבור במהרה.

art, death, forest, green

אוי איזה חלום היה לי היום.

.

"קבעתי לך דייט"

"אהה... מה?"

"קבעתי לך דייט ביום שישי עם דניס."

"עוד רוסי?"

"דה.. דניס מאיקאה. מקועקע מכף רגל עד ראש."

"אהה... עכשיו הכל מובן אבא."

.

היום הייתי כל היום במיטה. קמתי בשלוש בצהריים ונדהמתי שכל היום נעלם

אחר כך רק מתתי מלחץ לסיים שתי עבודות הגשה למחר.

.

*קראתי שלושה ספרים ביומיים. אני גאה בעצמי*

art, effy stonem, girl, hair

לפני שאני אמות, הארוחה האחרונה שלי תהיה רביולי בטטה ברוטב רוזה.

ואני אשתה יין אדום.

 

יוז'ק, אני רוצה את הקעקוע שלי כבר. 

 

נכתב על ידי יוז'ק , 26/1/2013 17:55   בקטגוריות הזוי, פח"מ, פסיכולוגיה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-30/1/2013 00:27
 



שייכות


frost is my daddy

austen is my mother

mozart is my bestest friend

I don't need nobody, 'cause we got each other 
Or at least I pretend.

נכתב על ידי יוז'ק , 23/1/2013 20:55   בקטגוריות אומנותי, ביקורת עצמית, פילוסופיה, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kazan ב-25/1/2013 11:12
 



לדף הבא
דפים:  

44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)