לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

מתכון בטוח למסיבה מוצלחת למרות שהכל מסביבך עלוב


כשקר לך כל כך שאת בטוחה שהאצבעות שלך הולכות לנשור ואת לובשת ממחטת אף, שימי זין.

כשאת נוסעת למסיבה עם אנשים היו איתך ביסודי אבל אף אחד מהם לא חבר שלך, שימי זין.

כשאת נכנסת למסיבה ורושמים לך על היד איילון, שזה הילד השמן של השכבה, בלורד סגול שלא ירד שנה, שימי זין.

כשכולם, כולם שותים לפני המסיבה, ואת גונבת לבנים כמה שוטים ואת הלימון, שימי זין.

כשהכל מסביב זה פרדסים, והנעליים מתלכלכות בבוץ, ואת משתינה בין העצים כי אין שרותים, שימי זין.

כשכולם מגזימים בריקוד שלהם, מנסים ליצור רושם מוגזם של שיכורים/זונות, שימי זין.

כשהמסיבה עצמה נורא קטנה, ובעצם מתרחשת במחסן/חממה של אחד הטחונים מהשכבה, שימי זין.

כשכולם שיכורים, והידידות שלך נופלות/מתנדנדות/מתנשקות/מקיאות, שימי זין.

כשברגע מסויים (כפול שתיים, אולי שלוש) משפריצים עלייך מיץ (פנטה) ומצחיק ודביק לך, שימי זין.

כשאת לובשת את האאוטפיט הכי נוראי לריקודים, כי הכתפיות של החזיה נופלות, והחולצה עולה, והנעליים מחורבנות, שימי זין.

כשהטפיל של השכבה נדבק לכל הבנות ורק הנואשות/שיכורותממש זורמות איתו, שימי זין.

כשקר לך בצורה מכאיבה, החברה הכי טובה שלך נעלמה בפרדסים, וההסעה אמורה לבוא, שימי זין, חפשי את הזונה.

וכשהיא באה, תצרחי עליה שעות כי מתת מדאגה וכי היינו על כביש ראשי, טוב נו, שימי זין.

כשאת מחכה להסעה, על הכביש, וקר לך, וההסעה מאחרת, שימי זין.

כשיש יותר מידי אנשים בהסעה, ואין מספיק מקומות, ואתם נדחסים בספסל האחורי, והוא נשען עלייך, והגלאח שלו מדגדג אותך

ואחר כך את חוזרת הביתה עם הריח של הבושם שלו, שימי זין, זה היה הוגו בוס.

 

אז כן היה עלוב, אבל נהנתי ורקדתי הרבה.

מרשמלוז

בלוקד מי און פייסבוק

זאת המוזיקה של היום, משפט אחד לא קשור לחיים ויצירות פסיכודליות נפלאות.

falafel pt.1

במיוחד כשאני שמה זין.

נכתב על ידי יוז'ק , 29/12/2012 15:40   בקטגוריות decemblogs, הזוי, חברה, פח"מ, תחתיות אדומה, אופטימי, ביקורת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-31/12/2012 13:22
 



מי בא למסיבה?


יאללה, ממחר ועד השביעי לחודש בית ריק.

 

יהיה מגניב...

 

art, asshole, barbie, beautiful

נכתב על ידי יוז'ק , 26/12/2012 20:58   בקטגוריות decemblogs, פח"מ, תחתיות אדומה  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-29/12/2012 17:34
 



זונות


אחרי שיחה מעמיקה הבנו

האנושות היא זונה אחת גדולה.

 

הבנות? כולן זונות.

הבנים? גם הם כולם זונות.

כולם רוצים להידפק, וכולם רוצים לדפוק.

 

כולם חשבו על זה, זה מוכח, גם אם תתכחשו.

בנות אתן זונות.

בנים, גם אתם זונות, שאפילו מתגאים בזה יותר.

 

אז בחור, המטרה שלך דפוקה מיסודה. 

אתה רוצה להוכיח לכל הבנות שאנחנו זונות, אבל היי, זה כבר מוכח.


וגם אתה זונה, גם כל שאר הבנים.

 

לא בקטע רע כן?

ככה פשוט האנושות בנויה.

תודה לפרויד אבינו שהבין את זה מזמן, כל הנפש האנושית בנוייה על סקס ומוות.

 

hot, relationship, bed, black and white

נכתב על ידי יוז'ק , 24/12/2012 19:40   בקטגוריות decemblogs, חברה, פסיכולוגיה, תחתיות אדומה, ביקורת, שחרור קיטור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-26/12/2012 22:29
 



לא טוב


זאת תקופה כזאת.

אני יותר שמחה,

הירידות יותר חדות.

.

זה טוב להם כשאני לא טובה.  

אבל זה לא טוב לי.

.

לאוהב אותי זה לא טוב. אתם לא מבינים?

אני בן אדם רע.

אני אנוכית.

.

אתם עושים לי בלגן בראש, יש לי פוטנציאל אדיר, אני מדהימה,

אני יכולה לעניין אתכם בשניות, זאת לא בעיה, אתם קלים להשגה.

גם אלה שלא קלים להשגה, קלים. 

אני בן אדם רע.

אני עדיין רוצה שתאהבו אותי.

 

? do think we'll be in love forever

? do you think we'll be in love

נכתב על ידי יוז'ק , 23/12/2012 14:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-24/12/2012 19:40
 



לדף הבא
דפים:  

44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)