לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

החתול שלי מסטול


שיר

איך להתחיל?

הכל ערבוביה של מסיבות סמים וסקס.

ועצוב לי ושמח לי והכל נפלא.

זה חיים.

<3, Relationship, beyond, black and white

 

עיקריים -

*נפרדתי מהחבר

*חזרתי לדבר עם נעמה, המון זמן לא נהניתי איתה ככה.  

  והאמת שבאמת אף פעם לא נהניתי איתה ככה, כי אף פעם לא עשינו את הדברים ההם ביחד.

   למה אני לא עמוס תמם?!

*תולי חתולי מסטולי. הוא מדהים. הוא גם מזיין מדהים.

  או שאני לא אמורה להגיד את זה? שיהיה. לא אכפת לי, כיף לי איתו. כל כך.

  הוא יפה שזה גורם לעיניים שלי להסתנוור, הוא חכם שזה גורם לאייקיו שלי לעלות רק מלהיות לידו,

  הוא רוסי שזה מקסים, הוא מדהים וגבוה. אני יכולה רק לחבק אותו כל היום.

  הוא חתול, כמוני. לא צריך להרחיב...

 

Dream, art, beautiful, boy

צומיפלצת בראבק.

love life like crazy.

 

And remember, jesus loves you.

 

יוז'ק, הלכה את כל תל אביב יחפה.

feel good inc

נכתב על ידי יוז'ק , 29/6/2013 01:50   בקטגוריות הזוי, חברה, תחתיות אדומה, אהבה ויחסים, אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Grimz ב-11/7/2013 12:18
 



שאלה של מסע בזמן


אם הייתה לכם אפשרות לחזור אחורה בזמן ולבטל או לשנות מעשה אחד שאתם מתחרטים עליו. 

מה הוא יהיה?

נכתב על ידי יוז'ק , 24/6/2013 16:08   בקטגוריות פסיכולוגיה, יוניכיף, פסימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שייקה ב-28/6/2013 11:52
 



תודה לכוחות הנסתרים


החופש כאן.

למרות שהוא די היה כאן כבר חודשיים...

chet baker- my ideal

 

60s, black and white, old, weed

.

בהתחשב במספר הפעמים שאמרו לי להיות בשקט- חבל באמת שביזבזתי את הזמן ולמדתי לדבר.

 יכולתי להיות פנטומימאית...

 

יוז'ק, מחר בחופשיות יכולה להגיד לכולם "אני את הבגרות שלי כבר עשיתי"

תודה ושלום.

נכתב על ידי יוז'ק , 22/6/2013 22:14   בקטגוריות יוניכיף, ציניות והומור  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Grimz ב-23/6/2013 09:08
 



מה משמעות הכינוי שלי?


אני לא חושבת שיצא לי לספר את זה, יכול להיות שכן ואני סתם סנילית,

אבל זה הנושא החם וכדי לי לראות מה הוא פעם בחמש מאות שנה.

TAM TAM TAM

נתחיל בעובדות פשוטות.

בתור התחלה, ללא רוסים שביננו יוז'ק זה קיפוד ברוסית.

hedgehog, animal, animals, cute, pet

בתור אדם שאוהב לקטלג את עצמו, ישלי תקופות של חיות.

אני הרבה חיות, אבל לפעמים יש כאלה שמתעלות על הכל.

במקרה של התקופה הזאת, זה היה הקיפוד.

רך ורוד ומושי מבפנים, קוצני ומגננתי מבחוץ.

.

למה יוז'ק? חוץ מהעובדה שיש לי שריטה לשפה הרוסית, קראתי פעם על סיפור עם רוסי לילדים.

קוראים לו מלנקי יוז'ק. הוא מספר על קיפוד קטן שהלך ביער, שכח לנשום ומת.

התרבות הסובייטית זו תרבות משוגעת בה מספרים סיפורי אימה לפני השינה,

אבל גם
תרבות קסומה שנידו ביהדות והדביקו לה סטריאוטיפים.

יש להם ידיים מזהב, אנשים
מוכשרים בצורה יוצאת מן הכלל,

שבאים עם אימפקט תרבותי שאנחנו בתרבות הישראלית לא
מסוגלים להבין בכלל.


אני מקווה שאתם תספרו מה משמעות הכינוי שלכם.

ואם שאלתם את עצמכם, עכשיו... אני חתול.

נכתב על ידי יוז'ק , 18/6/2013 20:38  
הקטע משוייך לנושא החם: מה משמעות הכינוי שלכם?
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחד שמקשיב ב-8/7/2013 17:09
 



לדף הבא
דפים:  

44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)