לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

כי באלי


אני אישה מאוששת ואני אופה עכשיו לחם. 

קמתי בבוקר והיה לי חשק לאפות משהו. אז עכשיו זה בתנור, הריח נפלא מאוהב

כמובן שלפני הכל התאפרתי ולבשתי שמלה. אם כבר אז כבר...

וגם צריך לציין שבדרך צלצלתי לשכנה כדי לוודא שהשמרים בסדר ושאני לא עושה טעות.

אפייה זה מדע, מה לעשות. ואם אני טועה... הכל הולך לפח.

הרגשתם פעם אהבה לכדור בצק תפוח? לא? כדי לכם. זה כל כך חמוד! מאוהב

marilyn monroe, beatiful, cute, fashion

הבנות יושבות לאכול ארוחת ערב, ובאמצע ארוחת הערב אחותי קמה לוקחת את קופסאת הגלידה מתיישבת בצד ואוכלת עם כפית.

ואז כולנו מסתערות עליה, ואוכלות איתה.

אמא בפרץ גאונות אומרת "בנות תעזבו את הגלידה, יש חסה"

תתארו לעצמכם כמה צחקנו. "אה סליחה, התכוונתי חלבה"

.

או, רגע, ללכת לבדוק מה קורה עם הלחם בתנור.

מוכן! וממש חמוד וזהוב.



LOLZ

ממש יום פרודקטיבי. נוט

.

הינה משהו שאני לא מבינה, אם מישהו לא עונה לכם פעם אחת. למה אתם צריכים להתקשר עוד 6 פעמים כדי להבין שהוא מסנן אתכם?!

איזה חברות מפגרות יש לאחותי. 

.

איזה כיף הם חזרו מהגד"נע! 

בהנחה שהייתי הולכת, הייתי יכולה לפגוש בלוגריות אחרות. מעניין...

 

יוז'ק, אישה בפועל.

נכתב על ידי יוז'ק , 30/8/2012 18:45   בקטגוריות Blogust, הזוי, פח"מ, אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-1/9/2012 14:05
 



נשים, רזון ואיך הכל התחיל


קראתי את הפוסט החשוב שהגיע למומלצים עכשיו, ואני חושבת שיש לי משהו להוסיף שלא הרבה חשבו

עליו.

"כשאני קוראת מאמרים\קטעים בנושא, אני נתקלת בהתרסה מצד 'הנשים המלאות'.

אמירות מכוערות בסגנון 'גברים בעצם לא אוהבים נשים רזות'-

אמירה שגורמת לכל עניין תפיסת הגוף הנשית להשמע כמו סוגייה שתלויה רק בפידבק של גברים."

בואו נחזור להתחלה. למה בעצם תפישת הגוף הנשי באופנה כן תלויה בפידבק הגברי.

מאיפה צצה תופעת הרזון החולני? אני מניחה שרובכם פשוט מאשימים את האופנה, את הטרנד הזה.

אבל חשבתם פעם איך בעצם התופעה הזאת באופנה העילית התחילה? 

אז ככה, אם נסתכל על עולם האופנה, נוכל לראות שרוב מעצבי האופנה הם גברים,

ושהגברים האלה ששולטים בעולם האופנה,גם מעדיפים את המין הגברי.

(חשוב לציין כאן שאין לי שום בעיה עם הקהילה ההומו-לסבית.)

לכן, כשהמעצבים הגברים האלו עיצבו בגדים והלבישו אותם על דוגמניות,

הם חיפשו את הדוגמניות הכי פחות נשיות.

הם לקחו את הנשים ללא החמוקיים, הנשים שהכי דמו לנערים בעצם.

בגלל ההעדפה המינית שלהם, היה להם יותר קל לעבוד עם הדוגמניות האלה, שהשביעו את רצונם. 

ויש לציין, שהדוגמנית היא לא המוצר, אלא הבגד. והדוגמניות הרזות מציגות את הבגד בצורה טובה יותר, כי הן קולב מהלך.

מעצבי האופנה האלה, קובעים את הטרנדים. מעצבי האופנה האלה,

שרצו דוגמניות לא נשיות כדי שיזכירו להם נערים, גרמו בין השאר לתופעה הכלל עולמית של הרזון החולני הזה.

אז בעצם, כשכל הבנות מרעיבות את עצמן, הורגות את הגוף שלהן בספורט,

או נשים מלאות בעלות ערך עצמי פגוע (שלא לצורך),עוקבות אחריי הצווים האופנתיים

שהמעצבים ההומואים הכתיבו! 

הם לא חשבו על נשיות, או על איך נשים יכולות להיראות, אבל בגלל הבחירות שלהם, כולכן מנסות להיראות כמו נערים חסרי פוריות ונשיות.

בפעם הבאה שאתם יוצאות במסע הרעבה עצמית, או כשהביטחון העצמי שלכן נפגע ויורד, אני רוצה שתזכרו מאיפה התופעה הזאת באה.

שאתם לא צריכות לעקוב אחר הרצון שלהם, אלא להוות דוגמא לאישה יפה.

כל אישה היא יפה. לא משנה איך היא נראית. ואין דוגמה נכונה לאישה, אבל שום אישה לא צריכה לסבול בשביל מראה כלשהו.

לאישה יכולים להיות חזה ומותנים ובטן ויירכים!

אז בבקשה תזכרו את זה, תבינו מאיפה זה בא, ותאהבו את עצמכן לא משנה איך הגוף שלכן נראה! 

נכתב על ידי יוז'ק , 28/8/2012 17:26   בקטגוריות Blogust, אופנה, חברה, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-31/8/2012 21:28
 



יום ראשון בחזרה!... או שלא


in the morning

אפשר להגיד, שבזמן שכולם צעדו אל תוך שערי בית הספר, אני ישנתי.

יום ראשון לבית הספר לא היה לי.

אחותי חזרה מיומה הראשון בכיתה ז', כולה התרגשות וסיפורים.

"והלוקר קומביניישן... בלה בלה בלה וזאתי וזאתי וזאת" יפה, למדה ממני מהר לדבר באנגלית זאתי.

"ואו יש לנו מבחן את יודעת?" ואו כמה זמן לא שמעתי את המילה הזאת.

אני הייתי שמחה מאוד להישאר ערה עד מאוחר אתמול ולא להתרגש מפני היום הקרב...

 

ass, bed, bedroom, girl, sexy

אז למה בעצם נשארתי בבית אתם מתעניינים, או שאתם לא ואני סתם חופרת בשכל,

זה כי חלומי התגשם והרווחתי עוד כמה ימי חופש. אבל במחיר, לא הלכתי לגדנ"ע.

אני לא אהיה שם עם החברות שלי, ואני לא אכיר את המחנכת החדשה שלי. עצוב לי שהן גם לא התקשרו

אבל זה גדנ"ע... ישלהם דברים יותר טובים לעשות. (denial denial!)

בכל מקרה, אני לחזור לבצפר עוד לא מוכנה. נפשית בעיקר

אבל אני מקווה להסתגל לרעיון בשבוע ספייר שניתן לי.



אני מקווה שהיה לכולכם יום ראשון ללמודים נפלא, או לפחות שלא שברתם רגל או הוצאת למישהו עין.

נכון?

יוז'ק, קיפוד הוא ציפור גאה. עד שלא בועטים בו הוא לא עף.

נכתב על ידי יוז'ק , 27/8/2012 13:30   בקטגוריות Blogust, הזוי, חברה, אופטימי, בית ספר, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-28/8/2012 18:20
 



instagram magic


עקב ההצפה הגמורה שלי על אינסטגרם החלטתי לפרסם כמה פה.

כמה זאת לא מילה...

here you go


 































נהניתם? זה היה ארוך קול

 

נכתב על ידי יוז'ק , 25/8/2012 19:38   בקטגוריות Blogust, אומנותי, חברה, פח"מ, צילום, אופטימי, אינטרנט  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-29/8/2012 20:15
 



לדף הבא
דפים:  

44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)