לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

שנה אחרונה


למה כולם שואלים אותי מה שאני לובשת למחר? 

למה אתם מכירים בתחילתה של שנת לימודים. זה לא קורה... זה לא

פעם כל יום ראשון ללימודים הייתי מאורגנת וחדשה. צובעת את השיער

בוחרת את הבגדים, מתאפרת, מחליקה את השיער. 

אבל עכשיו? קפצו לי. 

זה מה שיש לי להגיד. 

 

(זה יהיה היום הראשון האחרון שלי)

נכתב על ידי יוז'ק , 26/8/2013 19:26   בקטגוריות Blogust, ביקורת עצמית, בית ספר, שחרור קיטור, פסימי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .May. ב-30/8/2013 22:40
 



סינמה סיטי, הגירסה שלי


אז אני ודזמונד ושרלוט (כן, זה בנאדם אחד!) עזרנו מאמצים, הפעלנו את המוח, והרמנו את התחת לכיוון ראשון. 

אולי תשמעו סיפורים אחרים, אבל זה שהגענו באמצע הסרט זה לא אשמתי! 

זה אשמת ישראבלוג! הם כתבו להיות שם בחמש וחצי... שההקרנה בשש. 

בכל מקרה, פעם ראשונה שלו בדברים כאלה, הוא שאל אותי אם נראה את דניבוי. 

הצטערתי לאכזב אותו, אבל לא מותק, דניבוי לא רואה סרטים של ילדות בנות 12. אנחנו כן...

אכזבה גדולה שהייתה לנו הייתה העובדה שלא פגשנו אף אחד! 

ראינו את מהשמו מווגערוקס, אבל תעשו לי טובה, הוא בכל מקום. 

לפחות הצלחנו להטריד אנשים ברכבת. 

ולדמם מהבירכיים! יאיי! 

בשבילו זה היה ככה; הולכים הולכים הולכים, פאף יוז׳ק על הריצפה. 

אההמ.. כן זה לא קרה. 

לפחות אחר כך אכלנו אוכל איטלקי מעולה. כלומר, פיצה ופסטה. 

אז בסך הכל לא היה לי רע בכלל. 

רק חבל שלא קפצתם עלינו ואמרתם היי... 

יכולנו לעשות אורגיה של קטינים! כן, אנחנו נכסח את המסיבה של דניבוי. 

נכתב על ידי יוז'ק , 23/8/2013 01:40   בקטגוריות Blogust, ציניות והומור, אופטימי, מפגשי ישרא-בלוג  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-24/8/2013 22:49
 



נדפקים ונהנים


אז אני רואה אתכם מחר?

 

נכתב על ידי יוז'ק , 21/8/2013 19:54   בקטגוריות אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג, אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-21/8/2013 21:21
 



דברים שעושים לי טוב


בירה על החוף בשקיעה. 

לשכב איתך במיטה צמוד ולהינמס מהחום שלך. 

לצחוק עם נעמה. 

להתקלח בבית של נעמה ולהרגיש שאני מחדשת מצברים. 

לטייל. 

להחזיק תינוק בידיים. 

להחזיק איתך ידיים. 

להשתכר עם נעמה. 

לקנות נעליים. 

לישון. 

להיות מאוהבת. 

להיות נאהבת. 

שוקולד. 

.

יכולתי להמשיך עם הרשימה הזאת לנצח. 

השבוע האחרון היה שבוע מדהים, לא הייתי בבית בכלל. 

תחילת שבוע שעבר נסעתי לרעות, לפגוש את הרעותניקים ואת נעמה.

עשינו פויקה ביער מיד אחרי רצף משחקי סלנדר. 

ראינו כוכבים נופלים ומצאנו חברים חדשים ביער שיכוונו עלינו לייזר מטורף. 

עשינו רייסים, וקצת עייפנו את האוטו, ואז חיכינו חצי שעה בחמש בבוקר שהאוטו יתניע. 

משם ליוויתי את נמקה לעבודה שלה. אני תמיד נהנית לראות אותה בעבודה שלה.

זה גורם לכדור זורח של אושר לפרוץ אצלי בפנים. 

Aloha, amazing, be free, beautiful, freedom, sky, beach, car, friends, sunset, boy and girl, Miami, cool, daydreamer, Dream, drink, Dubai, vintage, swag, palma, Forever Young, sun, free, nice, relax, young, yeah

 

משם לתולי. כל יום טיול אחר. 

עייף לי תצורה. 

בכל דרך אפשרית. 

בים, במיטה, בשדה, ביער ובעיר. 

כשעזרנו לאישה אחת עם הטלפון שלה היא אמרה לי לשמור עליו. 

אוקיי אישה! אני כבר הולכת לשים אותו בחזרה בקופסא. 

 

ביחד בחוף מצאנו ספה. חוף מטורף, בדיוק לאנשים שיש להם פוביה ממים כמוני. 

 עשרים מטר של מים רדודים וחמים. 

ישבנו על הספה וצפינו בשקיעה. כל כך רומנטי שיואו. 

יום אחרי חזרנו לשם עם חברים ובירה. 

עיפים ורצוצים חזרנו אליו הביתה, מתכוננים ללילה קצר, עם קימה בארבע בבוקר.

לילד היה קר, הוא העיר אותי רבע שעה לפני השעון המעורר כדי שאני אחמם אותו.

הוא מחמם לי את הלב.

 

יוז'ק, שונאת שונאת שונאת לחזור הביתה. 

מחר עפה מפה שוב. 

tool- the pot 

נכתב על ידי יוז'ק , 21/8/2013 01:03   בקטגוריות Blogust, חברה, ציניות והומור, תחתיות אדומה, אהבה ויחסים, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A Saucerful of my Secrets ב-21/8/2013 01:23
 



לדף הבא
דפים:  

44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)