לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוודר קשמיר מיד שניה- בלוג אופנה



Avatarכינוי: 

גיל: 26



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

פוסט ספיישל ~בקרוב~ ( :


אני יודעת שלא עידכנתי כבר כמעט חודש שלם , אבל כמות התגובות דיי איכזבה אותי . -_-

טוב , אבל מה שבאמת רציתי להגיד לכם , או יותר נכון לכתוב , זה שממש בקרוב יהיה פוסט ספיישל ענקק לכבוד החופש הגדול ! D :

יהיו מלא מלא הפתעות מאגנוביות כאלה , שלא תרצו להפסיד .. ( :

 

אז שמרו במועדפים , ותציצו מדי פעם ..

 

 

אני יודעת , וגם ראיתי שפוסט שעבר זה לא עבד כלכך .. אבל אולי הפעם זה יצליח .. ( :

 

כל  תגובות , אני אוסיף משהו חדש לפוסט ספיישל .. ככה שאם יהיו הרבה תגובות - הוא יהיה מאוד ארוך .. וגם , לא יזיק לי לשמוח קצת על זה שיש לי קוראים מקסימים שמגיבים כל הזמן .. (NOT)

סתאאם .. ( ;

 

שבת שלום .. ( :

נכתב על ידי , 4/6/2011 09:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-SuperFashion- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -SuperFashion- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)