לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Happy Little Place




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

מומולדת.


טוב אז עבר קצת זמן מאז היום הולדת שלי-14.2 חמישי האחרון למי שלא זוכר או משהו כזה.

ביום חמישי לא חגגתי או משהו רציני סתם עם המשפחה בערב אכלנו עוגה.
ביום שישי יצאנו לBBB-פעם ראשונה שלי במסעדה,היה נחמד אוכל טוב.
אחרי זה כרגיל יצאתי מהבית לעיר הקרובה-אני לא גר בעיר-בדרך אני מתקשר לחבר לשאול לאן לבוא או אם מישהו יצא
והוא אמר לי לבוא אליו-משהו שהוא לא אמר לי בערך שנה אולי שנתיים,חשבתי קצת שזה מוזר אבל לא חשדתי
הגעתי לבית,דפקתי על הדלת ואז הוא פתח לי הדלת-היה חשוך- נכנסתי ותוך שנייה בלי ששמתי לב הרימו אותי כמה חברים 18 פעם ואחד לשנה הבאה (:
אחרי זה הביאו לי דף לקרוא-ברכה כזאת-התחלתי לקרוא ובסוף "הבנתי" שהחברים המדהימים שלי קנו לי גיטרת בס מדהימה.
את היום הולדת הזה אני אזכור הרבה זמן (:

תמונה של הגיטרה פה

נכתב על ידי Lonely Melon , 19/2/2013 17:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/3/2013 16:32
 




טוב אז הנסיעות האחרות בבקרים לבית הספר העלו לי כמה מחשבות... מזה יצא לי שיר

 

נפגשתי לא פעם ולא פעמיים 
עם מלאך,אפילו שתיים
כל פעם כל מפגש
את צבעו משנה מחדש

פעם אדום ופעם סגול
כאילו צבעו אותו במכחול

בין כל פעם בין כל מפגש
שוב גדל הגעגוע שוב נפצע מחדש
הפצע רק גדל ומעמיק, את הכאב אני משתיק
ואת עצמי מכולם אני מרחיק

פעם לבן ופעם צהוב
כל כך כואב לי אותו לאהוב

מעטים הם המלאכים ואף בודדים
ובארץ משל עצמם הם נמצאים
ברחבי כולה הם נודדים
ולבבות רבים הם משאירים פצועים

מופיעים בדמות אדם ומטעים לא מעט
נכנסים לחייך,מחשבותיך לאט לאט
אין להם סיבה ללכת,לכן הם נשארים
ולך נותנים כוחות להזיז אפילו הרים

פעם חום ופעם שחור
הם לחייך מכניסים אור

אין לדעת איך הכל יגמר
אם לב של מישהו ישבר
או שהכל כמו פעם ישאר
והסיפור הזה לעולם לא יגמר...

~חשוב לי לציין שזה לא הגירסא הסופית של השיר~

נכתב על ידי Lonely Melon , 7/2/2013 19:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lonely Melon

מין: זכר




717
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLonely Melon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lonely Melon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)