לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Ondine

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015


אם יש לך למה, תדע להתמודד עם כל איך.

 

 

זה מדהים מה מטעין אותי בכוחות מחודשים. זה כל כך פשוט. אני מתמלאת כשאני רואה אנשים עוזרים אחד לשני, אנשים שנלחמים בשביל אנשים אחרים, אנשים שלא מוותרים. 

אנשים שלמרות כל הקשיים עדיין ממשיכים לרצות ולחלום, אנשים שרואים את היופי למרות הקשיים. זה מרגש אותי כל פעם מחדש. האהבה הזו למין האנושי.

בקיצור תולדות האנושות קראתי על תפיסות, אידיאולוגיות, איך תופסים את האדם. התפיסה הסוציאלית היא תפיסה חברתית, שאין חשיבות לפרט אלה לחברה כולה. אבל חברה מורכבת מפרטים, ובלי הייחוד של כל אחד מהם לא הייתה הזדמנות לשנות, לגדול ולהתפתח.

 

 

אולי הלמה שלי הוא פשוט לתת. כדי שהחברה תהיה טיפ-טיפה טובה יותר. כדי שאני אוכל להעניק מכל האהבה שגדלתי בתוכה גם לאנשים שחסר להם. כדי להוכיח להם שהם יכולים.

אולי הלמה שלי זה בשביל אחרים. כי אני מאמינה באמת ובתמים שבכל אחד יש עולם ומלואו, ולמרות שהשהות שלנו כאן קצרה כל כך, כל דבר שנעשה ישפיע על הדורות הבאים.

 

 

אולי אני אעזור לבנות חברה טובה יותר עם אנשים מאושרים יותר. עם אנשים מלאים מבפנים.

נכתב על ידי Ondine , 22/2/2015 21:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,553

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOndine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ondine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)