לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Ondine

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

הברקה


הבנתי עכשיו למה פרוזק מדכא את החשק המיני. כנראה אלוהים חשב על הכל כשהוא קשר כמה גורמים ביחד, שישפיעו אחד על השני ויגרמו לתופעות לואי. 

אין חשק מיני כדי שלא נתרבה. והנה עוד הוכחה למה אסור לי להביא ילדים. זו המטרה. הרי דיכאון עובר גם בתורשה. ואם כדי להרגיש טוב אני צריכה לקחת כדורים, כנראה שמשהו באמת דפוק ולא בסדר. אז כדי להמשיך לחיות אני צריכה לקחת כדורים שמונעים ממני חשק מיני ואת ההנאה בכל מה שקשור לזה.

 

 

מחוכם אלוהים. מחוכם.

נכתב על ידי Ondine , 27/11/2014 08:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא יכולה. כל הגוף שלי רועד. אני מחכה שהזמן יעבור. פשוט יושבת ומחכה שיעבור. והוא לא עובר לאט או מהר. אין ימים שמרגישים ארוכים או קצרים. הם פשוט עוברים. יום ועוד יום ועוד אחד. ובכל יום מתפללים שהיום יגמר אבל שלא יגיע מחר. להמשיך לישון עד שזה יעבור ולקום בוקר אחד ולגלות שהכל בסדר וזה היה חלום רע. אבל מתעוררים בבוקר וקמים לאותה מציאות עגומה וחסרת אונים.

וכל יום נורא יותר מהקודם. ואין משמעות לזמן. כי אתה גם ככה לא עושה כלום. אתה מחכה עד שתוכל ללכת לישון שוב. יושב ומחכה.

נכתב על ידי Ondine , 19/11/2014 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמיהה לשקט


אני יודעת בדיוק מה קורה לי. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. כנראה גם לא האחרונה. 
אלו עומדים להיות החיים שלך ואני מאחלת לך בהצלחה איתם.
איזה חיים את שואלת?
מדיכאון לדיכאון. כן כן, בדיוק כך. בדיוק כמו שאת שומעת. בפעם הראשונה, הגעת בשלב מסויים להחלטה שאת לא רוצה ילדים. זוכרת את זה? כששיתפת בזה ידיד שלך, הוא אמר לך שזה שטויות. אבל זה לא היה שטויות. הפסיכיאטר הראשון הבטיח שהרבה מתבגרים עוברים דיכאון זמני בשלב מסויים בגיל ההתבגרות. הוא גם הבטיח שאם זה לא יחזור בקרוב, זה כנראה לא יחזור יותר. אבל הנה העניין, זה חוזר. זה זה, ואני מזהה את זה. חוסר אונים, הכאב הפיזי, הכאב הנפרי, הרצון לעשות ללא יכולת לעשות. 
ככה בדיוק זה התחיל.
אחר כך גם לא היה רצון לעשות. אחר כך פשוט הייתי. לא עשיתי כלום, לא רציתי לעשות כלום, הראש היה ריק אבל מלא במחשבות. הדברים היחידים שרציתי, זה שקט ולהיות בבית. אני יודעת היום שהכמיהה הזו לשקט היא מאפיין דומיננטי במצב שלי. כזו אני. יש לי כל כך הרבה רעש באוזניים. אפילו ההקלדה מרעישה לי. אני רוצה שקט מוחלט. וגם חושך מוחלט לא יזיק.
גם כשאני יוצאת מהמשרד לרחוב, הרעש משגע אותי. גם בסימטאות הכי שקטות יש רעש, מכוניות, אנשים, חיים... ואני צריכה שקט.
אני זוכרת שאמרתי את זה לפסיכולוגית בפעם הראשונה. היא שאלה אותי מה אני הכי רוצה עכשיו. פשוט בכיתי ואמרתי שקט. והמשכתי לבכות. בכיתי במובן מסויים כי גם ידעתי שאני לא רוצה שום דבר אחר. אין שאיפות, אין בקשות, אין מחשבות לעתיד, אין רצונות, אין חברים, אין אנשים משמעותים. הדבר היחיד שיש זה כמיהה לשקט.
אני מאמינה שאם הייתי מספיקה להתקדם עוד שלב היו מגיעות גם מחשבות אובדניות.
אבל בינתיים זו המחשבה על התאונת דרכים שתגאול אותי. הרי אני לא אקפוץ מגג או אעשה משהו שבאמת יכול לפגוע בי. אין לי אומץ לזה. אבל אני כן אשמח אם ידקרו אותי או משהו בסגנון. זה יבטיח לי שקט.
אבל עכשיו אני נזכרת שכן עשיתי משהו, פעם. לקחתי כדורים. הרבה. אני חושבת שזה סתם היה אימפולסיבי, ללא מחשבה. המטרה הייתה לישון. אני חושבת. אני לא זוכרת כבר.
בקיצור, אני רוצה שקט, וכרגע הוא רחוק מהשגה... אפילו בלתי מושג.
אז בנתיים אני בוכה ומקווה לטוב.
גם פתרון לא?

נכתב על ידי Ondine , 19/11/2014 14:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מחשבות והתחלה חדשה


אני צריכה לכתוב עכשיו מה יעזור לי להשאר בתפקיד. מה יעזור לי להתמודד עם הקשיים שלי, איזה הקלות אני יכולה לבקש כדי להמשיך. קצת נמאס לי להיות החוליה החלשה בכל מקום שאני מגיעה אליו. אבל אני צריכה לזכור שיש לי מפקד שמאפשר לי פשוט לבקש את מה שאני רוצה. בלי קב"ן, בלי בירוקרטיה. הוא פשוט רוצה לשמור עלי. הוא רוצה שאסיים את השירות שלי בתפקיד שהתחלתי, שאמשיך כמו שהמשכתי עד היום. אבל המחשבה שהמדור ישתנה שוב, שהמצב יתהפך, שאני אשפא בלי החברות שלי מבעיתה אותי.

 

אני מנסה לחשוב איזו בקשה לגיטימית אני יכולה לבקש, שלא תפגע בחברות שלי. הרי לצאת מוקדם כל יום זו לא אופציה, זה יפגע בהן. אני לא רוצה שהנוכחות שלי במדור וההקלות שאני עשוייה לקבל יפגעו בחברות שלי (למרות שלא כולן באמת חברות שלי, אז אפשר להגיד בחברות למדור).

 

אני מוצאת את עצמי מתעוררת בבקרים עם כל כך הרבה אנרגיה לעבודה, לתת מעצמי ולהשיקע. אנרגיה שנעלמת ברגע שאני עולה על הרכבת. אולי זה הריטלין, אולי זה הגלולות. אני לא באמת יודעת. אבל אני יודעת בוודאות שמשהו כאן לא בסדר. משהו איתי לא בסדר.

 

אני חושבת שנפל לי האסימון כשחבר טוב שלי שאל אותי "אם לא היית צריכה להיות בצבא עכשיו, לאן היית הולכת?". בהתחלה חשבתי על הים. מיד אחר כך הרגשתי שאין לי כוח ושאני פשוט אמשיך לישון. ואז נפל לי האסימון, דיכאון.

 

כבר הייתי במצב הזה בעבר, זה לא חדש לי. אני פשוט לא רוצה לחזור לשם. אני יודעת שזה בלתי אפשרי לשרת בדיכאון, אני יודעת שמי שצירכה להלחם בזה זו אני. יש לי את כל הכלים, מפקד תומך, משפחה תומכת, חברות שאני רק צריכה לשתף אותן במה שעובר עלי והן יעשו בשבילי הכל. אבל יש בעיה אחת - אני לא מצליחה לעשות את הצעד הזה ולטפל בעצמי.

 

"למה כל כל קשה לך ליזום?" אמא שאלה אותי.

"לא יודעת, אבל זו גם בדיוק הסיבה שכל כך קשה לי בתפקיד, אני כל הזמן צריכה ליזום" הסברתי. ואז הבנתי את הכל, בדיוק מה שאמרתי לעצמי בתחילת התפקיד - זו ההזדמנות שלי לגדול, לעשות דברים שבאמת קשה לי לעשות. זו ההזדמנות שלי להתחיל מחדש ולפרוח, למרות שקשה.

 

מה שמביא אותי למחשבה שאלוהים לא מציב בפנינו אתגרים שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם. השאלה היא איך נעמוד בהם. ואלוהים אולי כאה שקשה לי, אז הוא שלח לי מפקד שיעזור לי מעט. ובמקביל, הוסיף לי קושי נוסף. 

זה אומר שאני בעלייה, לא?

 

אז בחזרה לנקודת ההתחלה - מה יעזור לי?

אני אבקש לעזוב את פד"ם ולהתמקד באכ"א. למה? כי אני יותר מחוברת לצד הזה, לחיל חינוך, לשילוב אוכלוסיות בצה"ל, לצבא כצבא העם. בנוסף, אבקש להיות אחראית על מילואים. אנשים שמקריבים את הבית והעבודה, את החיים האמיתיים למען מסגרת בלתי נסבלת במובן מסויים. זה מה שאני רוצה לקדם.

בנתיים זהו. אם אראה שעדיין אני לא מצליחה, אבקש אולי הפסקה באמצע היום. לצאת לשעה וחצי של ספורט. אולי להגיע בשעה איחור כדי לרוץ בבקרים. אני חושבת שזה מה שמדבר אלי באמת. משהו שיש לי תשוקה לגביו. שאני אהנה, שאני אוהב את העבודה שלי.

 

אני יודעת שאני אוהבת את המדור.

אני יודעת שאני הבעייה, ולכן אני זו שצריכה לפתור אותה.

 

והנה, אני עוד דקה יורדת מהרכבת ומגיעה לבסיס. עוד יום חדש מתחיל, ואני מאמינה שהוא יהיה טוב יותר מקודמו.

נכתב על ידי Ondine , 4/11/2014 08:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,553

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOndine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ondine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)