לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלמ"ס


בלתי מסווג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

לקחת סיכון


ולקפוץ. 

אם אני אתרסק, לפחות נהניתי מהדרך..

 



נכתב על ידי אני אחשוב על אחד. , 29/12/2013 20:47  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צעד אחרי צעד


כבר בדקתי רכבות, עוד מעט אני אחליט מה ללבוש


מחר אני באה לבקר אותך.


אחרי פעמיים שאתה באת עד העיר שלי.. אני מרגישה כאילו אנחנו כבר ביחד. מתנהגים כמו זוג, אתה לא מפסיק להרעיף עלי אהבה 


לפעמים אני פשוט לא מבינה איך אתה יכול לרצות אותי כל כך. זה מוזר לי שאתה חושב עלי הרבה ומתגעגע.


ואני מנסה לא לתת לעצמי ליפול לזה אבל כל המחוות האלה שלך עושות לי צביטות בלב. כאלה של שמחה.. וחיוכים ענקיים שחשבתי שכבר אין לי


אני פוחדת מכמה שנתתי לעצמי להתקרב אליך


עוד רגע אני אחליט שאני סומכת עליך


ואולי זאת תהיה הטעות הכי גדולה שלי


אני לא יכולה לתת לזה לקרות.. אני חייבת לעצור את הכל לרגע ולהבין מה אני עושה


אנחנו לוקחים את הזמן. עדיין לא במערכת יחסים. אבל אתה מתנהג כאילו אני הדבר שהכי חשוב לך בעולם..


אני לא רוצה שתתלה בי כל כך הרבה תקוות בסוף אני גם אאכזב אותך


אני אאכזב אותך לפני שאתה תספיק לאכזב אותי. מקדימה תרופה למכה..


איך להגיד לך את זה? אני צריכה להגיד לך שאני מפחדת.. שיום אחד ימאס לך ותבגוד כמו שבגדת באקסית שלך


שיש לי את ההתקפים שלי של הדיכאון ואתה תשתגע מהם


שאתה פלרטטן מידי ואני לא אוכל לסבול את זה


אתה לא יכול לאהוב אותי כל כך מהר. אתה אפילו לא מכיר אותי עד הסוף.. איך אתה יכול להגיד שאתה אוהב אותי?!


אני חייבת להגיד לך שאני מפחדת להיפגע ממך.


עם כל מערכת יחסים חדשה אני לומדת לקחים, גם לטובה וגם לרעה.


למדתי להיות החלטית, לעמוד על שלי. למדתי לקבל את הצדדים הפחות טובים של מי שאיתי. למדתי לא לתת אמון בכל אחד..


אבל בכל מערכת יחסים אני נפתחת קצת יותר מבקודמת. מהמרת על יותר. כדי שאני אצליח להיקשר לבן אדם, לא כמו פעם ששיקרתי לכולם


אני לא רוצה להמשיך לשקר. כשאני מתחילה לשקר לבחור שאני יוצאת איתו אני יודעת שאין לזה סיכוי יותר..


אז אני מפסיקה לשקר, אני אומרת את האמת. לא שיקרתי לך בינתיים על עצמי. זה הישג מרשים


יש דברים שאני לא מסוגלת לומר לך.. זה הגיוני כי אנחנו לא מכירים הרבה זמן. אני תמיד מפחדת שבגלל שאנחנו נפתחים כל כך מהר אחד 


לשניה אז כשהזמן יעבור זה כבר ימאס לנו.. יש לי כל כך הרבה פחדים


ואתה תקרא לי פחדנית קטנה כמו תמיד ותגיד לי 'הכל טוב'..


אני פשוט מפחדת.


 

נכתב על ידי אני אחשוב על אחד. , 28/12/2013 23:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אני אחשוב על אחד.

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
2,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני אחשוב על אחד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני אחשוב על אחד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)