לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

מה חדש?




נדמיין לרגע,שאני פו רק לשלושה שנים,
למשלחת,שעוד אחזור,שעוד יהיה טוב...
אבא שלי אמר שאם את רוצה להגשים משאלות
את פשוט לא צריכה לחשוב עליהן,והן יתגשמו.
אני חושבת שמצאתי את הקראש שלי.
נדלקתי.
ירד היום גשם.היה נחמד.אני שמחה.יהיה בסדר.


הלוואי ואני אשתולל ואצחק ככה עם הבנים בכיתה (-;
ביי
נכתב על ידי , 23/9/2011 18:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Cola :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Cola :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)