לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

New-Chick-In-Town


כינוי:  _SuperWoman_

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

"נדקרתי" - פרק 3 - Love Is Dead


טום..? טום בגד , בי ?

כל היום אני על המיטה . לא מדברת שותה אוכלת מרגישה.. לא נושמת.

כל השנתיים האלה, הוא בכלל לא אהב ולא הרגיש את מה שהיה סביבו ?

את כל האהבה הזאת ש.. היא פשוט לא הייתה שם ?

 

כל מילה שנייה שלי היא שאלה.

מה, למה, מתי.. זה פשוט לא נפסק.

אז החלטתי לשאול את זה שלקח את החרב - תקע אותה בלב שלי סובב 4 פעמים,

והראה לי כמה ללב שלו אין מקום בשבילי.

"הלו"

- אנחנו צריכים לדבר

"מה נסיכה שלי ?"

- (צחקתי) אתה אפילו לא מודע..

מיה שלחה לי אתמול תמונה, אתה יודע .. בסמס. שלך ושל נוי.

"על מה את מדברת , אה?"

- נו באמת טום, באמת אתה חושב שאני סתומה ? הבנתי מהרגע ששלחו לי את זה.

הוא ניסה להתחמק ולהגיד שטויות על פוטושופ ..

"דיי. - חסכתי לו תירוצים -

אתה יודע טוב מאוד מה עשית, אני נשבעת לעצמי שאני בחיים לא יואהב אותך שוב.

אתה לא יכול בלעדיי הסמים שלך, וכל השנתיים האלה היו מטומטמות וחסרות טעם בשבילך!

הכל בשביל הכסף , אה?!"

 

-זה נגמר (הוא עונה לי)

 

- - - - - - -

 

 

נכתב על ידי _SuperWoman_ , 11/4/2011 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה היה - פרק 2 + דמויות חדשות (תמונות)


פרק 2

"אסור לך להגיד לאף אחד שאני על סמים. אמא שלי תרצח אותי,

דודה שלי תעיף אותי מהבית.."

- אל תדאגי יפה שלי, אני מבטיח לך . נשבע לך אפילו.

חוץ מי זה איך אפשר להעיף מהבית מישהי מתה ? אבל חסר לך

אני שומע שקנית ממישהו אחר.

"אוקיי נו, ממי עוד אני יקנה חוץ מהאהבה של חיי ?"

 

חזרתי הבייתה ברגל. ושהגעתי נשכבתי על המיטה וחשבתי לעצמי -

ממתי נהייתי כזאת מורדת ?

מעשנת, סמים, אלכוהול, מסיבות.. החיים הטובים ?

לא ממש..

אבל העיקר יש לי את החבר הכי מושלם בעולם. סימסתי לו "חיי?"

ואחרי כמה שניות הוא ענה לי "מה" .

-"אני רוצה שתהיה כאן איתי"

" אני לא יכול מאמי, אמרתי לך שאני בתל אביב היום"

-"אבל אני מתגעגעת.."

שיחה מצלצלת - טומוש המדהייים3>

אמרתי לך אני בתל אביב, ב2 אם אני ימצא הסעה אני יבוא אלייך.

- למה אתה חושב שיהיה לך הסעה ב2 לפנות בוקר לקצה השני

של המדינה ?!

ביי יובל

- אבל.. טום אני רוצה שתה..

ניתוק.

 

אני בן אדם רגשני מאוד, אז קשה לי עם המציאות. ככה הפסיכולוגית

המשוגעת אומרת. שבגלל זה אני בוכה כמעט כל הזמן.

יאלה פסדר.

מתאים לי שיהיה לי 'תג' של רגשנית מאשר משתמשת בסמים.

מה ,לא ככה ?

 

- - - - - - -

 

קיבלתי אסמאס הזוי - מהילדה הבלונדינית . כן זאת האויבת

המושבעת שלי, זאת שכולם מתים עלייה. רועי, גיא, ואפילו דן.

בקיצור בסמס יש תמונה ושפתחתי אותה ראיתי תמונה של מסיבה

ובפנים יש שם מלא אנשים .

הפאנץ' ?

בקצה רואים את טום והחברה של הבלונדינית הרדודה - נוי - מתנשקים.

WTF ?!

ישר התקשרתי למספר של מיה (כן נו , זאת הבלונדינית..)

"מה נראה לך בכלל?!"

-מה מותק ראית את החבר השיכור שלך מתנשק עם מישהי אחרת ?

תמודדי ! ותדעי שכמעט כל ערב זה ככה. הוא נמרח עליה כל הזמן. כ-ל.

 

הייתי חסרת מילים ! מה להגיד לה ?!

אז ניתקתי לה .

 

- - - - - - -

 

מיה (הבלונדינית הרדודה)


 

נוי

 

דן -

 

 

רועי 

חח תדמיינו משהו כזה -

 

גיא

 

זהו לעכשיו (;

פרק חדש עולה מחר ! D:

נכתב על ידי _SuperWoman_ , 11/4/2011 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_SuperWoman_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _SuperWoman_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)