לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


we'll love you just the way you are if you're perfect.

Avatarכינוי:  Stuit

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מה יהיה איתי


גם אתמול טחנתי ללא הגבלה.

וקיבלתי ציון סבבה, אבל לא מספיק בשבילי ונשברתי.

 

נמאס לי להיות לבד, נמאס לי להיות שמנה.

קבעתי תור לרופאה כדי להוציא אישור לחדר כושר ומחר אלך לעבור הדרכה ובניית תוכנית.

 

לא יודעת.

אולי זה מה שיעזור.

כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי...

 

 

גועל נפש.

נכתב על ידי Stuit , 28/7/2011 08:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מס' 4 - 400 קל'


אתמול היה נוראי. ככה זה כשאני בבית. אכלתי יותר מ-500, הפסקתי לספור בשלב מסויים.

אני לא רוצה לאכול היום.

למרות שרוב הסיכויים שלא אעמוד בזה.

מקווה שאחזיק מעמד סוף כל סוף.

 

יאללה ללמוד.

 

אני.

נכתב על ידי Stuit , 27/7/2011 09:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Tom* ב-27/7/2011 22:30
 



עוד יום של 500


רק שהפעם אני בבית.

אתמול עבר טוב. שוב נשארתי בעבודה עד מאוחר (תשע ועשרים הפעם) וכשחזרתי לא אכלתי יותר מידי שטויות כי פשוט לא היו כאלה בבית :)

 

היום 500, וזה דיי נחמד כי הייתי בטוחה שיש לי להיום 100 וזה קצת בעייתי.

אני צריכה ללמוד המון ולאכול כמה שפחות.

לא עשיתי ספורט השבוע וגם שבוע שעבר רצתי רק פעם אחת כי הייתי בטירוף של המבחן הקודם. אז צריך לטפל בעניין.

 

בעבודה כיף לי. קשה מאוד, אבל אווירה טובה סה"כ.

 

הוא רוצה להיפגש ולשבת על גלידה. ובאמת שהוא כבר דיי שרף את עצמו וברור לי שאני לא רוצה מעבר. בכל פעם שאני חושבת כן לעשות צעד, הוא מתנהג כמו ילד ועושה לי את העבודה, מזכיר לי שהוא לא בשבילי.

אז כן, נשב, אבל אני אעשה הכל כדי להבהיר לו שאנחנו ידידים ותו לא. אין מה לעשות...

 

די כבר, הגיע הזמן למצוא מישהו טוב.

 

שמנה!

 

אני.

נכתב על ידי Stuit , 26/7/2011 08:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStuit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stuit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)