לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמנות נטו

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

סופ"ש נהדר


הלווווו זוכרים אותי? אז אחרי שיצאתי לפיגרה עקב עצלנות ועוד סיבות שלא אפרט אותן כאן אני חוזרת עם המון תמונות מהסופ"ש המדהים מדהים שהיה לי.

 

אז ככה, יום חמישי בערב - הפגנת שתיקה שהייתה אדירה אבל משם אין תמונות (בוהו) כי התמונות יצאו לא טוב ובעע.

 

יום שישי בבוקר - בזאר וינטג' יד שניה שנערך בגג בדירה בת"א וכל הרווחים למען קידום נשים שיוצאות ממעגל הזנות. באתי לפני כדי לעזור ונשארתי שם בשביל לעשות שופינג קטן ולתעד. התמונות לפניכן/ם:

 

יום שישי בצהריים - פסטיבל שיתוף בגן מאיר שהיה מרענן וכיף וא/נשים טובים וטובות ובעיקר המון אהבה

את הלולו אני עשיתי וואעהו

 

יום שבת בצהריים - היה יום כל כך יפה! מי לא יצא/ה לטייל?! פיקניק עם החברים הכי טובים בשדות מאחורי הבית שלי. היה מהמם ♥

 

כל כך הרבה תמונות! כל כך הרבה יופי!

אני עם משקפיי השמש

 

שיהיה שבוע מצוין לכולנו, אל תשכחו לאהוב!

נכתב על ידי , 9/2/2012 00:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אומנויות הבמה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסטרונאוטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסטרונאוטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)