לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

יאיר שקרן לפיד - אין עתיד


זוכרים שכשיאיר היה מגיש בטמבלוויזיה בתרוץ 2 כל מילה שניה שלו הייתה "צבא"?
הידעתם שבעמוד הראשי של אתר מפלגת יש"ע-תיד מופיעה פירסומת גדולה במיוחד המזמינה את הציבור לפנות אל הח"כים?
כישראלי בעל ניסיון באופטימיות; חשבתי לעצמי "ננסה. מה כבר יכול לקרות?". כך פניתי לח"כ האחראי על איזור מגוריי:

'בגיל החיול לא נולדתי עם הידע איזו שפת גוף לשדר למראיינת בראיון העבודה הראשון בחיי: המראיינת כתבה 'להפנות לקב"ן' ומאותו הרגע גם 10 שנות עירעור לא בילבלו את הצבא עם עובדות. למעשה עירערתי כ"כ הרבה שלא רק שהצבא קיבל הוראה לא לענות לי, אלא שלישכת שר הביטחון בעצמה מתעלמת ממני.
השירות הלאומי נפתח לבנים שבועיים אחרי שמלאו לי 21.
הדבר העיקרי שאני זוכר מהופעותיו הטלווזיוניות של יאיר הוא: "צבא". כמעט כל מילה שניה שלו היא "צבא", "כולם חייבים לשרת את המדינה" וכו'. הוא אפילו רץ לכנסת תחת הסיסמא "שיוויון בנטל". אם אתם אמיתיים, אם אתם באמת מתכוונים ללהזמין את הציבור לפנות אליכם כדי שתיפעלו בשבילו: אני רוצה לדעת כיצד אוכל לשרת את מדינת ישראל?'

לציפיותיי: שום דבר לא הישתנה - לאחר שבוע קיבלתי את הקישקוש הבא:
'גולדי היקר,
אני מבינה שעברו 12 שנים מאז אותו סיפור בצבא, בתור חברת כנסת אין לע את היכולת להשפיע על נהלי הצבא. ניתן למצוא דרכים נוספות לשרת ולתרום למדינה. פרויקטים רבים ישמחו שאדם עם מוטיבציה כמו שלך ייקח חלק, ישתלב ויתרום.
בישוב מגורייך קיים מגוון רח
ב של פרויקטים הזקוקים לאנשים טובים,
בהצלחה בהמשך הדרך,
אשמח להתעדכן,
בברכה,
אחראית רק על הקידום של עצמה.'



זמן קצר לאחר מכן שלחתי מייל כועס לכתובת [email protected]
'זה נקרא אצלך "שיוויון בנטל"?!
זה המקסימום שהמפלגה שלך מסוגלת לעשות?
בשביל מה לעזאזל כל מילה שניה שלך הייתה "צבא" כשהופעתה בטמבלוויזיה?!

איזה מזל שלא הצבעתי לך!'


כיממה לאחר מכן קיבלתי אותו סוג קישקוש:

'גולדי שלום רב,

הנדון: פנייתך אל ח"כ יאיר לפיד


תודה רבה על פנייתך ועל התמיכה ביאיר ובמפלגת "יש עתיד".

אני מבינה שאתה מאוכזב וקראתי את מכתבך ואת תגובתה של חברה הכנסת שאחראית רק על הקידום של עצמה.

אני תוהה כיצד אני יכולה לסייע לך... כפי שנכתב לך, אין לנו יכולת להשפיע על התנהלות הצבא מלפני 18 שנים, אני אשמח לעזור לך אם אוכל בכל דרך אחרת..

מקווים לשמוע ממך
שוב בהמשך, ונעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

סידרו לי עבודה אך ורק ע"ס הכרות אישית'

(מעניין שאת העמוד בפייסבוק אין לו בעיה 'לנהל בעצמו')


הדבר גרר את תגובתי הבא:
'ומה עם שירות לאומי? ומה עם פיתרון שלישי כלשהו לטובת המדינה בכללותה? ומה עם להפנותי ל"טירונות ב' לגילאי 30+"? הרי פניה של ח"כ שווה יותר מ'סתם' אזרח ש'כולה' הצביע - אני לא מאמין שישנה לישכת שר כלשהי שיכולה להתעלם מח"כ!
אחרי שאני מסיים לצפות בטמבלוויזיה ולקרוא בעיתון אני פונה אליכם; וזה מה שאני מקבל אחרי שמורידים את הציפוי הנוצץ?
האם הדבר היחיד שיאיר יודע לעשות זה אך ורק לעבור מסך?! מה הוא ביבי?'
(מה שמעלה את התהיה: עבור מי יאיר באמת עובד?)


כעבור שעות ספורות קיבלתי את סתימת הפה הבאה:
'איננו מעוניינים להתעלם מפנייתך,
כרגע איננו יכולים להתערב בדברים שקורים בתוך הצבא ולכן אני אבקש ממך לפנות אלינו עם תום המו"מ כדי שנוכל לבדוק כיצד אנחנו יכולים לנסות לסייע לך.
באם אתה מחפש מסגרת התנדבותית כלשהי, אני בטוחה שבמטות המפלגה השונים זקוקים לאנשים טובים שרוצים לתרום כמוך, באם זה מעניין אותך...

כל טוב,
טון חזק יותר
'


מזל שלא הצבעתי יאיר. מזל.
עבור מי הוא עבד כשהיה בטמבלוויזיה? עבור מי הוא עובד היום?!
אני משוכנע שרוב התגובות התומכות בפייס הן בתשלום.
אני משוכנע שברגע שיאיר יבין שהיבחרו מחדש מובטח: הוא יפסיק לכתוב "דימונה" בטופס - כבר עכשיו הוא שיכתב ל"חינוך" בטופס, ובכך קידם את זה שליקק לו טוב יותר.

 


18:10, 22/3/2013

הגעתי למסקנה שיאיר הוא (עוד) פרצוף יפה שעושה את מה שאומרים לו.

 

25/3/2013, 05:45


http://www.10gag.co.il/gag/84533

נחשו ילדים: מבין כל ישובי ישראל, על איזה ישוב יאיר אחראי? (לא על ת"א, נסו שוב)

נכתב על ידי גולדי10 , 17/3/2013 00:25   בקטגוריות פוליטיקה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)