לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

לעובדי רשות השידור, על זריקת 2000 מישפחות הבייתה


ראיתי וקראתי את שלטי השחור-לבן שמציגים העובדים הפשוטים, החוששים לעתיד פרנסת משפחתם, בעת שידור המונדיאל.

תשובתי:
אני מקנא בכם.
גם אני רוצה.
גם לי בא שמכר יסדר לי לקבל שכר + הטבות אינסופיות מעצם קיומי, אך ורק למען המטרה היחידה: הבטחת היבחרות הממנה מחדש.
גם לי בא להיות חלק ממועדון המקובלים הלאומי - שרק בגלל שהורי הם 'עובדי מדינה' אז גם לי מובטחת פרנסה מעצם קיומי: תנאי הקבלה היחיד אליה הינו "הממנה מכיר אותי באופן אישי" (תמיד אפשר ללמוד כל תפקיד תוך-כדי).
גם אני רוצה לעשות רק את מה שהממנה אותי אומר לי, ללא כל קשר אם הוא גם הבוס הישיר.
גם אני רוצה לקבל תשובה אמיתית בכלל ושימושית בפרט; לרבות "מכתבך הועבר לעיון השר".
גם אני רוצה להיות חבר באירגון בו רק מקבלים בכלל וללא שום קשר לתוצאות בפרט: להיות אחראי אך ורק על עצם קבלת
"עוד לעצמי"
או ש
אני משבית את המדינה: כמו הנמלים, כמו הצבא המיזדיין, כמו נת"בג, כמו נתיבי ישראל, הרקבת וממ"י.
גם אני רוצה להיות מעל הזרג המקצועי; שקיים אך ורק כדי לספוג בשמו את כל הטעויות שלי.
גם לי בא לא לדעת בשביל מה צריך 'מודעת דרושים' / 'מסמך קו"ח' / 'מבחני קבלה' / 'פניות הציבור' / 'פנה למשטרע', ולא להכיר את 'הפחד שיפטרו אותי'.

16-5-2015: גם אני רוצה לעשות רק את מה שממנה אותי אומר לי לעשות, *ללא כל קשר* אם גם הבוס הישיר.

->
אם אתם לא אחראיים על להתייחס לרשומתי זו כי אתם לא מכירים אותי באופן אישי; אז מגיע לכם להישרף.

 

נ.ב: אם לא תסתמו ת'פה של הפרשן: אני אישית זורק אתכם הבייתה (לטענה "הוא חייב עבודה או שמי שמינה אותו לא יוכל להיבחר מחדש", תשובתי: "עכשיו אני מגיע עם להביור").


נ.ב2: באמת *צריך* באופן מעשי ויומיומי את כל ה2000, או שרובם רק מאוננים בין יום בחירות אחד למישנהו?

 

 


*** לכל שאר אזרחי המדינה: לא באמת מפטרים אותם - הם עוברים למקום אחר תחת אותו מעסיק, אבל ללא התנאים המושלמים שהצליחו להבטיח לעצמם לאחר ארבעים ושש שנות הישתרשרות, ועל כך כל 'מאבקם'.
בשפת מועדון המקובלים הלאומי: "פגיעה אנושה בתנאי העסקה מושלמים" = "פיטורים", על אף ולמרות שבפועל מובטח להם להמשיך לקבל שכר + הטבות במקום אחר.
("בכיר ברשות השידור" = "הכי זוטר במקום אחר בשירות הציבורי", וזה מבחינתם 'להיזרק הבייתה')

נכתב על ידי גולדי10 , 19/6/2014 07:41   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), מטריקס, פוליטיקה, שכירים, אקטואליה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,403
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)