לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מתבגרת



כינוי:  עוד נערה מתבגרת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

פוסט 2


לא אני כתבתי את השטויות על ג'סטין ביבר ..

הוא באמת לא מעניין אותי.

- - -

 

מחר אני מתחילה צום , אני אשתה רק מים .

אכלתי היום יותר מדי .

בוקר: 2 כוסות שוקו יטבתה

צהריים:x

אחר צהריים:צלחת אורז + עגבנייה

ערב: 2 מצות + 2 קרואסונים .

 

לגמריי יותר מדי !

 

המצות האלו לא עושות לי טוב .. אני מכורה :|

מישהו יודע איך להיפטר מזה ?

 

 

 

 

לעזאזל !

- - -

 

 

 

 

 

 

בא לי קולה .

 

 

 

 

 

מזל שאין בבית ....

 

 

 

 


 

קרדיט לamit h&d על התמונה

נכתב על ידי עוד נערה מתבגרת , 13/4/2011 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט 1


כללי

שם מלא:קים בלה בלה בלה

 תאריך לידה: 9.1

 מין:בת

בית:פרטי

 איפה עוד גרת? בית לא פרטי

  מזל:גדי

מידת נעליים:37-38

 גובה:1.55

משקל:גדול מדיי . 53 .

 מוצא:מעורבב . 

 חיות מחמד:3 כלבים

אחים-אחות:אח קטן ומעצבן .

 צבע שיער:חום

 אורך שיער:בינוני

 צבעת פעם את השיער?לא

 איזה צבע?:תכלת וסגול בהיר

כיתה:ח'

תחביבים:לצייר , לצלם , לשיר .

מוזיקה:באנגלית בלבד

להקה:לא יכולה לבחור

איזה שפות את מדברת?עברית אנגלית ערבית חצי ומתחילה צרפתית בקרוב

אוהבת ספורט?תלוי איזה

איפה נולדת?ישראל

את בן אדם של לילה או של יום?יום

רגישה לדגדוגים?כן

מאמינה באלוהים?ככה.

יש לך כינויים נוספים,אם כן מהם?לא
יש לך גשר?כן :|

יש לך משקפיים/עדשות מגע?היו

מה תירצי להיות כשתיהי גדולה?לא סגורה על עצמי

איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך?היו הרבה

מה הדבר הכי מביך שקרה לך?קרו הרבה

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך?היו כמה

מה הדבר הכי חשוב לך?החופש שלי

ממה את הכי פוחדת? לאכזב את הסביבה

מאמינה באהבה וירטואלית:לא

אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שמה אותם?בגב

על מה את חושבת בד"כ לפני שאת הולכת לישון?מפנטזת על כל מיני דברים . (דימיון מפותח . מדי . )

למה את הכי מתנגדת?עישון

אם היית יכולה להיות מישהו אחר, מי היית?מישהי אם יותר כוח רצון

פגשת אי פעם מישהו או מישהי באינטרנט?לא

מאמינה באהבה ממבט ראשון?כן

מה הדבר שעושה אותך מאושרת?החברים שלי

כשיש לך אהבה את נאמנה?כן

את אוהבת ילדים?כן

את ותרנית או עקשנית?עקשנית

אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי?לא

ראית אחד שלא מוצא חן בעינייך, תתני לו צ´אנס לכבוש את ליבך?אולי

היחסים עם ההורים טובים?ככה ככה

 

דברים אהובים

מאכל:פיצה . אני שמנה .

שתיה:מים וקולה . אני מכורה לקולה .

המקום האהוב לחופשה: אילת .

טעם גלידה אהוב: ווניל

פרי אהוב:תותים ותפוזים

ממתק:פסק זמן

מכונית: לא יודעת ולא אכפת לי

חג: חג לא משמין

היום הכי אהוב בשבוע: שבת

צבע: תכלת וסגול בהיר

מגזין:ראש 1

שם לבת:עמית

שם לבן:איתי

ספורט אהוב:ריקוד

חודש אהוב:ינואר

זמר אהוב:יש יותר מדי

תוכנית אהובה בטלוויזיה: שקרניות קטנות ויפות

אתר אהוב:ישרא .. ואז פייסבוק ..

חיה אהובה: כלבים

בדיחה: חה .

אומרת הרבה: ?

מילה אהובה:אהבה

נעליים: ספורט למיניהם

תחנת רדיו:בקושי שומעת

חדר בבית:החדר שלי

ההופעה הכי טובה שראית: לא זוכרת

דיסק אהוב: יש הרבה

סלט: ירקות רגיל

בשר: כלום . צמחונית .

תוספת לפיצה: זיתים שחורים

ארץ: ישראל !

עיר: אילת

מקום אהוב: הבית

ריח: הבושם שלי , ווניל

רעש:שונאת

טעם: מלוח

רגש: אהבה

מספר: 14

ספר: משחקי הרעב 1+2

סבתא: ?

דגנים: לא אוכלת בכלל

דברים פחות אהובים

אוטו: לא יודעת ולא אכפת לי

צבע:בורדו

מורה:להיסטוריה

שיעור:היסטוריה

יום בשבוע:ראשון

חג:אין

חוג:אין

עונה:אין

חודש:יוני

ספורט:ריצות

סרט:אין

תוכנית:אין

אתר:אין

אוכל: בשר ועוף למיניהם

שתיה:נסטי

זמר:מזרחי
זמרת:מזרחית

חיה:חרקים

חנות:...

מילה:יש הרבה

הופעה שהיית בה:אין

דיסק:אין

סלט:כל אחד שיש בו יותר מעגבנייה ומלפפון

ארץ:טורקיה וארצות ערב למיניהן

עיר:אין

מקום להיות בו: רחוק מהבית

ריח:של זבל . או אנשים שלא מתקלחים .

רעש:רועש

רגש:קנאה

תאריך:אין ספציפי

ספר:אין

דגנים:לא אוכלת בכלל

 

ב24 שעות אחרונות

היתה לך שיחה רצינית:לא ..

חיבקת מישהו:כן

בכית:לא

צחקת:כן

גרמת למישהו לצחוק:כן

קנית משהו:כן

הסתפרת:לא

הרגשת טיפשה:לא שזכור לי

דיברת עם מישהו שאתה אוהב:כן

התגעגעת למישהו:כן

 

האם אי פעם...

השתמשת בסמים?לא

אכלת קופסא שלמה של עוגיות?לא

נזרקת על ידי מישהו?לא

מישהו בגד בך?לא

נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך?כן.

היית מאוהבת?כן

ראית את הבית הלבן?לא

עישנת?לא (!!!!)

שתית אלכוהול?שלוק

עישנת מריחואנה?לא

שיחקת מונופול?כן

ראית טיטאניק?כן . בכיתי .

נישקת מישהו?לא

התנשקת צרפתית?לא

ביקרת בארץ אחרת?לא

צבעת בספר צביעה? כן

עשית אמבטיית קצף?כן

טסת?כן

שטת?כן
נסעת ברכבת?כן

רכבת על פיל?לא

הכנת אתר אינטרנט?כן

שיחקת בברביות?כן

נשארת ערה כל הלילה?כן

דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להיראות יותר נקי? לא ..

דיברת בשיעור?כן

פחדת מהחושך ?כן

היית בבית חולים (לא לביקור)?כןו

עשו לך תפרים?ללא

זרקת מישהו והתחרטת על זה?לא

יצאת עם יותר מבן אדם אחד באותו הזמן?לא

שיקרת?כן

נרדמת בשיעור?לא

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? -?

פגשת סלבריטי?כן

עברת על החוק?כן

אהבת מישהו שזה גרם לך לבכות?כן

שנאת את עצמך?כן

נשבר לך הלב ?כן

שברת למישהו את הלב?אולי

רצית להרוג מישהו?כן

נפלת מכסא?כן

הלכת מכות?לא

 

זה או זה

מועדון או מסיבה פרטית?פרטית

קפה או תה?קפה

שואפת לשלמות או לוקחת את זה בקלות?שואפת לשלמות

חתולים או כלבים?כלבים !

אוכל או ממתקים?אוכל

קרמבו וניל או מוקה?לא זה ולא זה

חורף או קיץ?קיץ

 

מה או מי היית רוצה...?

להרוג: פושעים אנסים ורוצחים .

לשמוע:מוזיקה

להיות כמו:כמו אף אחד . כמוני .

 

הדבר האחרון ש:

קניתי:קולה 

קראתי:ספר

עשיתי:הקלדתי

סרט אחרון שראיתי?לא זוכרת

מספר אחרון שחייגתי:של חברה

דבר אחרון ששתיתי:מים

דבר אחרון שאכלתי:פיצה . כן . שמנה .

פעם אחרונה שבכיתי: לא זוכרת

פעם אחרונה שצחקתי:היום

הבנאדם האחרון שנישקתי:לא זוכרת

הבחור האחרון שדיבר איתי:ידיד שלי

 

הסוף.

 

נכתב על ידי עוד נערה מתבגרת , 12/4/2011 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





132
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד נערה מתבגרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד נערה מתבגרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)