לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

unbelievable


really like storm


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

עכשיו אתם מרוצים?


כן, אני מדברת על התגובות מהפוסט הקודם.

אמא שלי אמרה לי שכנראה שהספר שלי לא ייצא בהוצאה שלה. זהו, נגמרו הפרוטקציות.

חשבתם שאני אוותר עכשיו, נכון?

לא. אני אפנה לעוד המון הוצאות. אני אוציא את הספר שלי, ואחריו עוד אחד, ואז עוד אחד, ועוד הרבה, ואני אאייר את כולם, ואתם תעמדו בתור לבקש ממני חתימה.

למה אנשים צריכים לסבול? למה זה טוב? למה כששמעתם שהספר שלי לא ייצא בהוצאה של אמא שלי חייכתם בשביעות רצון?

זו לא אני שיש לה עוד מה ללמוד. אלה אתם. ואתם צריכים ללמוד לפרגן.

אה, וזאת שאמרה שלפי הציור יש לי עוד הרבה מה ללמוד..

את יודעת שלא הכל צריך להיות סגנון-רנסנס-ריאליסטי-מושלם, נכון? זאת אומרת, יש לי סגנון, ואני כל כך לא עומדת לשנות אותו בשביל אנשים כמוך, גברת פופקורן. וכן, אני נהנית לקרוא לך גברת פופקורן. כי את תשבי מול הטלוויזיה עם פופקורן ותראי חדשות כשאני אופיע שם, מול בית קפה חדש שאני פתחתי עם כמה חברים, שמומן באמצעות מיליוני הדולרים שהרווחתי מכתיבה וציור, וטורי מעריצים מחכים להיכנס. לכן קוראים לך גברת פופקורן.

ותפסיקו כבר לרדת על ג'סטין ביבר! אם יש מישהו שעבד קשה כדי להגיע ל"פסגה" שבה בלוגרים כותבים עליו דברים מרושעים רק כי אין להם מה לעשות בחיים, זה הוא. אתם נוטים להתעלם מדברים לא חשובים, כמו האמת. (בטח עכשיו אתם דופקים על הקיר וצועקים: "אמת?! טפו טפו טפו!")

אז מה אתם רוצים, שאחתום לכם בספר החתימות שלכם או על סתם דף?

נכתב על ידי , 14/4/2011 17:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סיפורים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrainy like heaven אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rainy like heaven ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)