לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

unbelievable


really like storm


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אבל אולי אתם כן אוהבים אותי.


מאז שפתחתי את הבלוג הזה (זה בערך הבלוג החמישי שלי) הבנתי משהו.

הבנתי שאסור לי להיות פושרת.

התגובות שלכם ארסיות, לא נעימות. אבל? 25 תגובות! בפוסט אחד! זה יותר מכל הבלוגים האחרים שלי יחד!

אז אולי אתם כן אוהבים אותי? ואת איך שאני כותבת?

אני שואלת אתכם עכשיו מה אתם רוצים שאני אכתוב. כי אם אני סתם אכתוב דברים שמוצאים חן בעיני (טפו טפו טפו! את מי זה מעניין?!) אז אף אחד לא יגיב, או ייכנס, ועד שכבר מצאתי שם גאוני לבלוג (מה איתכם? אני בסך הכל המשתמשת ה30,000 שפותחת כזה בלוג!) חבל לי לסגור אותו.

אז, מגיבים שכבר הספקתי לצבור בפוסטים הכותבים שלי, שבהם הצלחתי להרגיז המון אנשים ולהעלות את סך האנשים ששונאים אותי ב50%, למרות שהם אוהבים אותי עמוק בליבם ואני אוהבת אותם עמוק בליבי הקטן והצעיר=]

אז.. מה לכתוב? מה מעניין את קהל הקוראים הזקן ומלא הניסיון שלי?

הגיבו, ידידי~

נכתב על ידי , 15/4/2011 17:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סיפורים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrainy like heaven אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rainy like heaven ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)