לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind the green eyes....




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

בחזרה לשגרה... :/


טוב אז ביום רביעי חזרנו לבצפר וזה היה ממש לא שגרתי... אפילו כמעט לא צפוי! החופש נגמר כל כך מהר אבל בכל זאת יש לי הרגשה כאילו חזרתי לבצפר אחרי חופש גדול!

היום הייתי צריכה להזכיר לעצמי להכין שיעורים ולהתאמן למבחן בלשון כי זה כל כך לא רגיל בשבילי ללמוד עכשיו... למזלי ביומיים שכן היינו בבצפר, כיתות ז' ו-ח' היו בטיול שנתי אז הרבה מורים לא היו אז לא ממש למדנו חחח וזה היה דווקא נחמד :)

ועכשיו יש משהו שמציק לי... בחופש חלמתי על ילד אחד מהשכבה שלי.. סתם ילד ואין בינינו כמעט קשר וגם לא התייחסתי אליו יותר מידי ב- 6 השנים האחרונות שאנחנו לומדים ביחד בבצפר...

ופשוט חלמתי שאנחנו הולכים להתנשק.. אבל בסוף לא התנשקנו... סיפרתי את זה רק לחברה הכי טובה שלי וגם היא לא ממש הבינה למה דווקא חלמתי עליו.. היה יותר נורמלי לחלום על הילד שאני מחבבת מאשר עליו...

בקיצור אחרי איזה יום בערך שכחתי מהחלום הזה ונזכרתי בו רק ביום חמישי כשהלכנו הביתה:

זה היה סוף היום ובדיוק שחררו את כל הכיתות וכולם ירדו במדרגות והלכו להסעות וגם אני הלכתי לי ברגיל, הסתכלתי על הרצפה ופתאום הרמתי את הראש ובדיוק הוא היה מולי והסתכל לי בעיניים.. ואז זה הזכיר לי הכל.

וביום שישי בלילה שוב חלמתי עליו!

ואני לא יודעת מה זה אומר כי אני לא מרגישה שאני מחבבת אותו או משהו, אפילו לא דלוקה עליו כי הוא ממש לא הטעם שלי! והכי מוזר זה שיש לו אח תאום שלומד איתי בכיתה, מאז כיתה ג' ועד היום.. וזה מוזר שאני חולמת דווקא על אח שלו שלא למדתי איתו בחיים.. וזה מוזר להתאהב במישהו שיש לו אח תאום כי זה אומר שכאילו אני אמורה להימשך גם לאח שלו לפי המראה החיצוני נכון?

 

בכל מקרה.. אני לא ממש יודעת מה קורה עכשיו ומה החלומות האלה רוצים להגיד אם בכלל ואני בכלל לא יודעת מה אני מרגישה כלפי הבן שאני כן מחבבת... כל הסיבוך הזה עוזר לי לשכוח ממנו לפחות חח =]

 

אז אני אשמח לקבל עצות... סבבי

נכתב על ידי ~gali~ , 30/4/2011 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Sweet Freedom :P


וואי לא יאמן שהחופש נגמר עוד פחות משבוע! זה כזה עצוב... הוא היה ממש קצר אבל טוב שהיה... אני חושבת שזאת הייתה הזדמנות להתרענן ולחזור לבצפר עם יותר מוטיבציה חחחחח ואני לא סתם אומרת את זה - באמת יש לי הרגשה שמשהו טוב יקרה אחרי החופש הזה :)

טוב אז ביום שלישי סיימתי את העבודה השנתית והדפסתי והכל מוכן ויפה חחחח ועכשיו מה שנשאר לי לעשות זה רק להנות ממה שנשאר מהחופש הזה.

אני וחברה 3 החלטנו לעשות 'חודש בלי איפור' אבל אנחנו די בטוחות שנישבר אחרי כמה ימים.. העיקר לנסות חחחח

ואם כבר מדברים על איפור.. אז קצת שיעמם לי היום בבוקר אז החלטתי לנסות משהו מגניב:

שמתי צללית בצבע תכלת ועיפרון כחול מעל הקו של הריסים שזה כמו איילינר וזה יצא מהמם!






מה דעתכם?

 

 

ובנושא אחר... ביום שני היה ליל הסדר והיה נחמד.. כמו כל שנה בבית של סבתא אז לא ממש הרגשתי שזה היה משהו מיוחד..

איך אתם העברתם את ליל הסדר?

 

ועכשיו יש משהו שמפחיד אותי.. כבר יומיים רצוף אני חולמת חלומות מוזרים ומפחידים! אתמול חלמתי שיש איזה צמח שחודר דרך קירות ועוקב אחרי לכל מקום שאני הולכת והיום חלמתי שיש איזה סמוראי שרודף אחרי ורוצה לרצוח אותי! אבל אני בטח עוד מושפעת מהתוכנית 16 מתוק ופסיכי שראיתי ביום שישי... בסוף החלום חלמתי שאני אחת מהבנות בשקרניות קטנות ויפות ושהוא כבר רצח את אמילי וספנסר ואז הוא נכנס לחדר שלי ורצה להרוג את אמא שלי ואז תפסתי אותו וגיליתי שזה רק העוזר שלו... :S

בקיצור אני לא יודעת מה עובר עלי.. אני שונאת סיוטים!

 

ועוד משהו לא קשור - היום ראיתי חתול מזה יפה בגינה שלי וצילמתי אותו חחח:

 

 

אז תהנו ממה שנשאר מהחופש ואל תשכחו להגיב! :)

נכתב על ידי ~gali~ , 21/4/2011 12:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחות נפש...


כמה שאני אוהבת שיחות נפש!

וכמה זמן שלא הייתה לי אחת כזו.. עד היום כאילו :)

 

נכון חברה 2 מהפוסט הראשון? היא כאילו לא החברה הכי טובה שלי.. אבל יותר כיף לעשות איתה שיחות נפש מאשר עם חברה 3 שהיא כאילו החברה הכי טובה שלי.. וזה קצת מוזר אבל לא יודעת.. זה משהו שאי אפשר להסביר חח

כי אני וחברה 2 היינו החברות הכי טובות בכיתה ז' ואחר כך רבנו וזה לא חזר להיות כמו פעם.. :/

טוב הכל התחיל בערך ב- 11 כשסתם דיברנו בסקייפ ואני הועלתי בטובי להמשיך את העבודה השנתית ונשאר לי רק עוד פרק וחצי ואז את המבוא והסיכום וכל השטויות האלה! ;P

קיצור בזמן שאני עושה את העבודה אני דיברתי בסקייפ ביחד עם חברה 2 וחברה 3 והיה סבבה.. ובערך אחרי 12 התחלנו להשתגע ולכתוב סטוסים מפגרים בפייסבוק ולהגיב תגובות מפגרות ואז להציק לכל מיני אנשים תמימים בצ'אט חחחחחחח

ואחרי זה חברה 3 אמרה שהיא הולכת לישון אז נשארנו רק אני וחברה 2 אבל זה משעמם רק שתינו אז הוספנו את ידיד שלנו וממש מצחיק איתו...

וכאילו סתם התחלנו לשאול אותו כמה פעמים הוא התאהב בחיים שלו ועוד כל מיני שאלות ואז הוא גילה גם את מי אני אוהבת.. יותר נכון אהבתי חחחח

וכאילו היה מצחיק.. לפעמים הוא יכול ממש לעצבן כי הוא אדיש כזה וזה מציק לפעמים אבל ממש כיף איתו :)

קיצור.. ^^ סתם היה לי נחמד היום ונראלי אני פורשת לישון כי אני עיייייייייייפה!

 

חחחח אז יאללה לילה טוב לכולם

וחג שמח! 3>

נכתב על ידי ~gali~ , 18/4/2011 02:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ~gali~

בת: 28




149
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~gali~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~gali~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)