לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Bar-Mor

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

פרק 10


Capitulo 10

אפשר להתמכר אליה כל כך בקלות , הוא אחז במותניה ומשך אותה לחיבוק.היה לה ריח כל כך טוב , כל כך רך וממכר.הוא העביר יד בשערה ,הוא היה חלק ובקצוות מתולתל.היא הייתה חזקה ובו זמנית כל כך שברירית ופגיעה.במילה אחת מושלמת.הוא לא האמין באהבה , ואת כולן הוא היה מזהיר , אבל היא הייתה מקרה מיוחד.היה לה מבט עמוק , חודר וחיוך רחב ,צלול שמדבק אותו לחייך.

כל כך קל להתאהב בה , במישהי , באופייה .יד אחת אחזה במותניה ויד שנייה בצדדיי פנייה.הוא לא נותן ללב שלו לדבר – הוא יודע

שהיא הצליחה להיכנס לחיי בקלות כל כך שמפחיד אותו לחשוב שבזמן כ"כ קצר הוא מתחיל להתאהב בה."מה קורה לך?".שאלה קטה, כשהביטה בו בחיוך."כלום".אמר גונסלו בחיוך מתחמק.היא הניחה את ידיה סביב צווארו , עיניה היו ממוקדות בעיניו."מה המבט הזה?".

"אולי אתה מרגיש כמוני ובגלל הפחד אתה לא אומר דבר כי מישהי שברה לך את הלב ואתה חושב שאת אותו הדבר אני יעשה לך אבל זה לא כך כי עדין יש אנשים שמוכנים להתמסר לאהבה , גונסלו , ואני רוצה להוכיח שאני יכולה להיות כזאת , ואם תגיד לי כן , אתה תראה שאשמור כמו על אוצר על מה שיש בינינו אז ככה שאין לך מימה לפחד ".היא אמרה."שש..בואי לא נחשוב על זה".הוא אמר כשהתקרב אליה ונישק אותה נשיקה סוחפת ומלאת תשוקה.הוא התחמק והיא הבינה את זה.הוא שם מחסום והיא עברה מסביב – מבלי להתמודד איתו או לנסות להוריד אותו מהמדרכה.

 

לאחר שעה ארוכה של נסיעה , האוטובוס הראשון מהקולג' הגיע למלון , זה היה מלון יוקרתי , מלא בצמחייה עשירה וירוקה.

האזור היה חצי מדברי וחצי ימי , האווירה הייתה קלילה , נעימה וחמימה .בתוך המלון שהתאכסנו הצעירים הייתה בריכה גדולה , שמשם היה אפשר לראות גם את הים."לא ידעתי שאת אוהבת אותם חלשים , מעוכים ". לחש חוליאן בגועל לאוזניה של ויקי ברגע שעבר.

הוא אהב לערער את ביטחונה , הוא אהב לראות את חולשתה אבל הפעם לא , הפעם היא לא תראה לו שזה פוגע בה , מפריע לה וקורע את ליבה לשניים , הפעם היא מוכנה ללמד את חוליאן לקח שילמד אותו להעריך אותה ולכבד אותה כמו שמכבד את כולם מלבדה.

היא ניסתה להיות חזקה,לא להגיב והמשיכה ללכת מבלי להתייחס עליו כשהיא גוררת את המזוודה שלה פנימה ונכנסת למלון.

כל שניים/שלושה תלמידים קיבלו חדר – בחדר של ויקי נכנסו קטלינה ומרסלה שעדין לא הגיעו.היא העבירה את כרטיס המפתח ונכנסה לחדר.צבע החדר היה בצבע אפרסק,אדמדם וקרם.המיטות היו גדולות ומרווחות ועל כל מיטה כמה כריות , בצד המיטה הייתה שידה לדברים קטנים , בחדר הייתה יצאה למרפסת ובפנים הייתה דלת נפרדת גם לאמבטיה ולג'קוזי .

היא לקחה את המזוודה והוציאה משם בגד ים לבן , התלבשה וירדה בזריזות לחוף.

"את בדיוק כמו כולן".אמר חוליאן מגחך כשהביט בה בזלזול."כמו הזונות שאתה רגיל לצאת איתם?".שאלה ויקי באותו חיוך מזלזל שהשליך אליה."לא,לא נראה לי".היא אמרה בביטחון לפני שהספיק להגיב."הוא רק יפגע בך,ישתמש בך ויזרוק אותך".ירה חוליאן בכעס."בדיוק מה שאתה עושה".גיחכה."לא".צעק בכעס,כשאחזה בחוזקה בידה והיא הביטה בו לא מבינה.למה הוא מתנהג ככה?למה הוא משפיל אותה , גורם לה להרגיש רע ולאחר מכן מגן אליה?למה?! "שחרר אותי חוליאן".אמרה ויקי כועסת."תקשיבי לי..".התחנן חוליאן."אין לי מה להקשיב לך".היא אמרה בכעס והשתחררה מהאחיזה שלו ונכנסה בחזרה למלון.

 

יש לו לב שעשוי מקרח , הוא לא מרגיש ולא רוצה להרגיש.הוא ישב ליד החלון ונמנע להביט בה.היא הרגישה שהוא מנסה להתרחק ולא להיקשר יותר מדיי.היא ישבה לצידו,ותפסה בידו בחוזקה.הם היו הפכים מושלמים הוא היה קר והיא חם , הוא אוהב חורף והיא קיץ.

היא הייתה רכה , היא הייתה ממכרת והוא לא יכל להתעלם מימנה , הוא הסיט את מבטו אליה וחייך חיוך קטן ונישק אותה.

אין פה יותר מדי מילים להרבות בהם , ואין סיפורים לספר. אהבה זה לא רגש שצריך להגביל אותה , אהבה זה חופש לבחור.

הוא קרוב מאוד להקריב את הלב שלו מחדש , ולהיגמל מהבדידות ולהתמכר לאהבה.הוא נישק אותה בלהט , ולרגע הצליח לשכוח שזה רק התערבות אבל בשנייה הבאה הוא נזכר שזו התערבות שהוא ינצח בה ולאחר שישיג את המטרה שלו יזרוק אותה כמו שעושה עם כולן.

 

"את לא נורמאלית,קטה,את לא יכולה לצאת איתו!".אמרה ויקי המומה.היא לא האמינה שדווקא היא תיפול למלכודת של גונסלו.

"אם כבר מדברים על חבורת הפלרטטנים האלה אז..רודריגו נישק אותי".אמרה מרסלה בפחד מהתגובה של ויקי."לא,לא אני לא מאמינה פשוט נדפק לכן השכל.מרסה את ורודריגו כמו חתול ועכבר תמיד רבתם,ואת קטה?את מכירה טוב מאוד את גונסלו – הוא אחד המנוולים הגדולים בקולג' ".אמרה ויקי מנסה להחדיר למוחם היגיון."ומה איתך?את לא מאוהבת בחוליאן שלא מפסיק להשפיל אותך,את הולכת אחריו כמו עיוורת!".אמרה מרסלה צעקה."זה שייך לעבר ואני נשבעת לכן שאני יישכח אותו".אמרה בדמעות."סליחה,ויק,לא רציתי לצעוק עליך.אני ורודריגו ביחד אבל אף אחד לא יודע על זה בינתיים וככה אנחנו מעדיפים שזה יהיה עד שנדע מה קורה לנו מקסימום זה לא יצליח , לא קרה כלום,לפחות ככה אני ידע שלא פספסתי כלום".אמרה מרסלה."מה איתך,קטה,מה כל הבולשיט הזה עם גונסלו?".

שאלה כשמחה את הדמעות."אתן עדות לכך שהוא רודף אחריי,מחזר אחריי ומנשק אותי ו..אני לא עושה מאבן,בנות,אני לא יכולה כבר להתעלם מימנו.אני לא יודעת מה קורה לי אבל אני נמשכת עליו ברמות מטורפות,הוא מזיז לי כל חלק בגוף ואני מקווה מאוד למזלו שזה לא עוד אחד מהשטויות שלו".אמרה בפחד."את מאוהבת?".שאלה מרסה בחיוך."לא,אבל אני קרובה לשם".אמרה מחייכת."זאת אומרת שאת מתחילה לשכוח ממאוריסיו ומתחילה ללמוד לחיות בלעדיו".אמרה ויקי."כן".אמרה מחייכת."יאללה דיי לקשקש בואו נרד לארוחת הצהריים".היא אמרה ושתיהן הנהנו, הן התארגנו ולאחר מס' שניות כולן ירדו לחדר האוכל.

 

השמועה שהוא יוצא עם קטלינה הגיעה כבר לאוזניה של לולה.חדר האוכל היה מלא וליד חוליאן,גונסלו ורודריגו ישבו לולה ,חימנה וקמילה.לולה ישבה ממש צמוד לגונסלו וליטפה את פניו."תסתכלו עליהם,בנות,הם יושבים ליד אחרות ולא איתכן!קטה,תסתכלי איך לולה מלטפת אותו,היא עוד שנייה אוכלת אותו עם המבט שלה".אמרה ויקי."אני במקומך הייתי נגשת אליו ומבהירה לו את הדברים ולחצופה הזאת הייתי מעיפה לה סטירה".אמרה מרסלה והיא שתקה והמשיכה להביט בהם."שמעתי שאתה יוצא עם קטה".לחשה לולה לאוזניו."לא ידעתי שאתה אוהב יבשות וחסרות ניסיון במיטה".היא אמרה."ואת מקנאה?".שאלה בחיוך מפלרטט,כשלחש לאוזניה בחזרה.

"אין לי מה לקנא,בייבי,אני יודעת מה אני שווה וגם אתה יודעת את זה".היא אמרה והוא חייך."היום בלילה אני איתך אל תשכחי".לחש.

"אני יחכה רק לך".היא אמרה בחיוך ונתנה לו נשיקה קטנה בעורף שהשאיר לו סימן של שפתיים באדום בחולצה."מצטערת,בנות,הלך לי תאבון".אמרה קטה ועלתה בחזרה לחדר."אחי,יפגר קטה הייתה בכניסה וראתה אותך עם לולה".לחש לו חוליאן."שיט".אמר עצבני.

"חח לך,לך העבודה מחכה לך".אמרה רודריגו מצחקק."בתאבון רבותיי נתראה בערב".הוא אמר ויצא מחדר האוכל ועלה לחדרה.

 

היא שכבה על המיטה בעיניים עצומות ,דמעות זלגו מעיניה,דמעות שהספיקו כבר להתייבש.ההתנהגות שלו כל כך הזכירה לה את מאריסיו..חוסר הנאמנות שלו,חוסר התחשבות והתנהגות הפלרטטנית שלו."לא יפה..יצאת מהחדר מבלי להגיד לי שלום".אמר מחייך.

"איך נכנסת לפה".שאלה קטה כועסת."יש לי את השיטות שלי".הוא אמר והתקרב אליה ונשכב מעליה."רד ממני".אמרה קטה בקרירות.

"מה יש לך?".שאל לא מבין."כדי שתלך לשאול את לולה".אמרה עצבנית."חח אנחנו יוצאים פחות מיום וכבר סצנות?!".צחקק גונסלו.

"לא,אתה מפגר!".היא אמרה והעיפה אותו מעליה והוא נפל על הרצפה."איה!זה כאב".אמר בכאב."סורי..לך ללולה אולי תרפה אותך".

"לא,את לא נורמאלית חח מה יש לך?".שאל בכעס כשתפס במותניה ולא הרפה מימנה."עזוב אותי".היא צעקה והכתה אותו."תרביצי לי עד מחר אני לא משחרר אותך".הוא אמר ולא הרפה והיא המשיכה להכות בחזהו."אין לי כלום עם לולה ולא יהיה תצאי מהסרט הזה!".

"דפוק,אידיוט,מטומטם!!".היא אמרה והכתה אותו עוד יותר חזק."דיי את תהרגי אותי בסוף!".הוא צעק ואחז בה יותר חזק ולבסוף הפיל אותה על המיטה ונישק אותה בתשוקה כדי שתשתוק.זו הדרך הטובה שמצא להשתיק אותה אך זו לא הייתה הדרך הטובה לזכות באימון שלה,באהבה שלה וברצון שלה להיות איתו."נרגעת?".שאל כשליטף את פנייה לאחר הנשיקה."כבר חווית את הסצנה הזאת ועם כל העצב אני אומרת לך לא,לא איתי גונסלו".אמרה בעצב,כשהזיזה אותו הצידה וקמה מהמיטה."תקשיבי סה"כ דיברנו וזהו".אמר גונסלו.

"אתה אותו הכלב עם התרגילים הישנים!".אמרה כועסת."דיי נו סה"כ דיברנו אל תעשי מי זה דרמה..בסופו של דבר אני איתך ולא איתה,

בחרתי בך".אמר כשליטף את פנייה."תקשיבי,אני יודע,אני לא מלאך אבל אל תצפי ממני להשתנות ביום אחד כי אני לא יצליח".הוא אמר.

"אתה לא רוצה להשתנות,נוח לך ככה".אמרה מאוכזבת."את ההזדמנות שלי להשתנות,קטה,אל תעשי לי את זה".."אני רוצה אותך,אני רוצה להיות איתך".הוא אמר והצמיד את ראשו לראשה.דמעות החלו לזלוג במורד עיניה,היא נפלה על ברכיה."היי למה את בוכה?מה עשיתי עכשיו אלוהים מה?!".."כלום,אני רוצה להיות לבד".אמרה קטה."לא קטה".התעקש."אני מבקשת שתלך,אני רוצה להיות לבד".

היא אמרה והוא הנהן ויצא החדר.

 

לקראת הערב – כולם ישבו סביב המדורה בחוף וכמה חבר'ה שרו עם הגיטרה.

"חח אל תגיד לי שהפסדת".אמר רודריגו מצחקק."היית מת היא תהיה שלי גם עם יתהפך העולם".אמר גונסלו כועס."אתה דפוק לגמרי רק אתה יכול לשבת ליד לולה ככה לפלרטט איתה ליד עיניים של מישהי אחרת".אמר חוליאן צוחק."חח אני עוד קבעתי איתה ללילה".

אמר גונסלו מחייך."נראה לי שממחר אתה שוב פעם רווק".אמר חוליאן צוחק."חח נהדר יש לי ג'יפ חדש".אמר רודריגו מאושר."אל תבנה על זה אחי אני לא מוותר כל כך מהר".אמר גונסלו."טוב,נראה אני עפתי לאפרוח שלי אז ביי בינתיים".אמר רודריגו והלך."חח הבנאדם הזה שרוט..יש לו מישהי חדשה?".שאל חוליאן."אין לי מושג".השיב גונסלו."טוב אני הולך להתיישב ליד הבנות כי האפרוח שלך הגיעה".

הוא אמר בקריצה והלך להתיישב בקצה השני.היא התקרבה אליו ותיישבה לידו."נרגעת?".שאל,כשהביט בה."אל תתייחס אליי כאל משוגעת!".אמרה כועסת."סליחה".הוא אמר ושתק."סליחה , לא באתי לריב".היא אמרה והשפילה את מבטה."אני מצטער".הוא אמר וליטף את פנייה ברוך."את חשובה לי".הוא אמר מחייך ונתן לה נשיקה קטנה על השפתיים ולקח אותה אל זרועותיו וחיבק אותה בחוזקה.

"מי הבא בתור?יאללה גונסלו בוא לשיר איתנו".אמר אחד הבחורים עם הגיטרה."חח לא,אחי,עבר המון זמן מאז שנגעתי בגיטרה או בכלל שרתי".אמר גונסה."יאללה אחי אל תייבש..".הוא אמר."חח אתה שר?".שאלה מופתעת."חח כן קצת אף פעם לא שמעת אותי שר?".שאל.

"חח לא..לא ידעתי בכלל".אמר מצחקקת."טוב,אחי אני ישיר והשיר שלי מוקדש ליפיפייה הזאת".הוא אמר מחייך וגנב מימנה נשיקה קטנה על השפתיים וקם והתיישב ליד הבנים העם הגיטרה.הוא לקח את הגיטרה אליו והתחיל לנגן :

 

 

אני מחפש לב בודד בלי אהבה

שלא יכול לסבול יותר מכאב

אני מחפש נשמה שתלך בעקבותיי

אני מחפש משהי כמוני

 

אתהלך מצד לצד בעיר הזאת

עד שאמצא את האמת שלי

היום אציב את חיי במקומם

 

אני רוצה למצוא את

החצי השני שלי

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,

כדי שהעניק לה את כול ליבי

 

מישהי שלא תשפוט אותי,

שתאהב אותי ותקבל אותי ,

כך בדיוק איך שאני

 

מי תהיה?מי תהיה?מי תהיה?

היכן היא נמצאת?היכן היא נמצאת אווו..

 

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,אהבתי הגדולה..

 

איזה עייף אני מלחיות

בבדידות

יש לי הרבה

בשביל לתת

אבל יש לי אמונה שאת האהבה אני

אמצא,שסוף סוף חיי ישתנו!!

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,

כדי שהעניק לה את כול ליבי

 

מישהי שלא תשפוט אותי,

שתאהב אותי ותקבל אותי ,

כך בדיוק איך שאני

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,אהבתי הגדולה..

 

אני יודע שיום אחד

אל חיי היא תגיעה

 

אהבה שאני..

חלמתי,יום אחד,

אני יודע שהכול ישתנה

 

ואת ליבי שלם אתן..

 

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,

כדי שהעניק לה את כול ליבי

 

מישהי שלא תשפוט אותי,

שתאהב אותי ותקבל אותי ,

כך בדיוק איך שאני

 

מי תהיה?

היכן היא נמצאת?

אהבתי הגדולה ,אהבתי הגדולה..

 

הוא היה כובש ועוד יותר עם העיניים כחולות האלה שמהפנטות אותה,

הוא היה כל כך אמיתי בשיר שלו ואולי הוא באמת רוצה להשתנות ולמצוא את השקט הנפשי שלו ואת האחת שאיתה ירצה להיות כל חיי.

השיר הסתיים,כולם לא הפסיקו למחוא כפיים – לא רק אותה הוא הפנט אלא את כולם.

הוא החזיר את הגיטרה לאחד הבחורים וחזר אליה והקים אותה ממקומה "נלך לטייל מעט בחוף?".שאל בחיוך והיא הנהנה לחיוב.

הם יצאו ממעגל המדורה וצעדו לאורך החוף יד ביד."אז אתה מחפש את האחת,אה?".היא אמרה והוא חייך."כן ואת מכירה משהי כזאת?".

שאל בחיוך פלרטטתי כשעצר והביט בפנייה וליטף אותם ברוך."לא,ואני מקווה שלא תמצא אותה".היא אמרה בחיוך."חח מה?את ממש חצופה".אמר מצחקק."אני מקווה שלא תמצא אותה כי אני רוצה להיות האחת שתעניק לה את הלב שלך".היא אמרה והוא חייך."אני רק יכול להגיד שאת בדרך הנכונה,קטה,ואני מפחד..אני מת מפחד להתאהב בך".הוא אמר והיא חייכה."הלילה יפה היום לא?".שאלה.

"חח את מתחמקת לא יאומן".צחק גונסלו."סליחה".אמר בחיוך מובך."למה אתה כל כך מפחד?".שאלה."כי עד עכשיו הייתי רגיל למשהו אחר,כי עד עכשיו חייתי בצורה אחרת..יותר פתוחה בלי מעורבות של אהבה ומחויבות".הסביר."אני לא מכיר את זה".אמר,כשהמשיך ללטף  את פניה ברוך."ובגלל שאת הכרת את זה,הלב הזה שלך פגוע,מישהו אחר השאיר בו שריטות לפניי-שריטות שאולי יישארו לתמיד".הוא אמר."מסמר מוציא מסמר אחר".אמרה בחיוך."מי פגע בך ככה?".שאל והיא חייכה במבוכה."לא מישהו ששווה להיזכר בו..

זה היה הבחור האחרון שיצאתי איתו היינו חברים כמעט חמש שנים – הוא בגד בי ביום החתונה שלי – רגע לפני שעמדתי להיות נשואה לו תפסתי אותו בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי ,שהיא הייתה אחותי ,היא ידעה הכול עליי..בדקה שכומר שאל אותי עם אני לוקחת אותו לבעלי פרצתי בבכי וצעקתי לא וברחתי משם..כולם ידעו שהוא בוגד בי,כולם אמרו לי את זה והייתי עיוורת".אמרה קטה."ואוו לא חשבתי שזה היה כל כך רציני..עכשיו אני מבין את ההתנגדות שלך,האנטי הזה כלפיי".."הלב שלי נמצא בידיים שלך,קטה,תשמרי עליו".הוא אמר ובחיוך ונישק אותה בלהט – הכול התערבב לו , הוא כבר לא ידע מה להרגיש , איך להתנהג,איך להגיב למצב החדש שנקלע.

הוא גם רצה לבחור אבל ידע שהוא לא יכול , הוא כבול בידיה.אם זאת אהבה שלא נותנת לו לנשום?שרק משאירה פרפרים בבטן שגורמים למהפכות,אם זאת אהבה למה היא כל כך קשה..למה הוא מפחד?למה הוא מפחד כל כך לאבד אותה..למה פתאום יש לו ייסורי מצפון,למה לראשונה הוא נתקל בזה..יש לו סדקים בחומות ,הכול פתאום מתחיל להתנדנד ולאיים ליפול..הוא מחזיק את עצמו לא ליפול לידיה ולהתאהב.

נכתב על ידי Bar-Mor , 10/4/2012 21:31  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBar-Mor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bar-Mor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)