לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כל אדם זקוק למקום פרטי בו יוכל לצאת מדעתו בשלווה ובכיף "




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

אני מפסיקה את הסיפור


לכל הקוראים שלי אני ממש מצטערת על התקופה הארוכה שנעדרתי (שוב)אבל מה לעשות היה לי הרבה לחץ אם בגרויות וההפקה שבה אני משתתפת ולא היה לי זמן לכתוב ,האמת אני מתלבטת כבר כמה זמן אם להפסיק את הסיפור או להמשיך אותו כי יש לי רעיון לסיפור חדש

אני מתלבטת להפסיק כי פשוט אין לי איך להמשיך אותו חשבתי שאני פשוט אוכל לזרום איתו אבל אני נתקעתי

ומצד שני אני יודעת שאני כן ארצה לסיים אותו

אז אני יודעת שבסוף ההחלטה היא שלי אבל בגלל שאני יודעת שיש אנשים גם אם מעטים שבכל זאת קוראים בבלוג שלי החלטתי לתת לכם להביע את דעתכם בנוגע לזה .

כמה אפשרויות :

1. להפסיק את הסיפור לגמרי (אם בעיניכם הוא לא היה מעניין ) ולהתחיל אחד חדש (יש לי כבר רעיון בנוי פחות או יותר בראש)

2.להפסיק את הסיפור ולהעלות סיפור חדש ובעתיד אני יכולה להתחיל מההתחלה ואשנה דברים בסיפור

3.להפסיק את הסיפור ובעתיד להמשיך מאיפה שהפסקתי

4.להמשיך את הסיפור (אבל זה ייקח זמן )

טוב אלה האפשרויות ופליז מי שקורא כאן שיגיב לי על זה אני אשמח לשמוע את דעתכם

נכתב על ידי , 20/6/2011 15:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 




461
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjuliet 16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על juliet 16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)