לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I C E


Avatarכינוי: 

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

I love you, too


אני מרגיש כל כך טוב! חוץ מהעובדה שצבעתי את השיער לצבע הכי יפה בעולם,

אז יצאנו לטייל וחזרתי לא מזמן, הוא ליווה אותי הביתה ואמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא שמח שאנחנו יחדסבבי

 

איזה חיוך פרוש לי על הפנים, זה כל כך כיף...

נכתב על ידי , 21/5/2011 08:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



wrong


אחותי דיברה איתי אתמול והיא אמרה לי שאני עושה החלטות לא נכונות בחיים ושאלתי אותי איזה החלטות והיא אמרה:

 

אתה הומו! ברור שזו ההחלטה הכי נוראית שעשית.

 

ואז שאלתי אותה למה היא חושבת ככה ומה עשיתי לה ואז היא אמרה לי שאני כזה טיפש ושאין לי מוח.

 

ולא הבנתי למה היא אומרת לי את הדברים האלה הרי לא עשיתי לה כלום,

 

לא אמרתי לה כלום והיא אמרה לי שאני פשוט בן זונה שמקבל את כל תשומת הלב בבית.

 

 

נכתב על ידי , 11/5/2011 16:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



first kiss


שש וחצי בבוקר... חשוך פה יחסית וקריר כמו שאני אוהב, אני לא יודע אם אני יכול לומר בוודאות שסוף סוף יש לי חבר.

 

אבל התנשקנו, הוא נישק אותי.

 

 

אני לא יודע מה אני מרגיש. לא כל כך מתחשק לי ללכת היום לבית הספר, ואני עוד לא הורדתי את הלק מהאצבעות ואני לא מוצא אצטון..

 

נראה לי שזו הייתה נשיקה טובה. כן, היא הייתה טובה... עכשיו יהיה לי נעים להיזכר בזה.

 

 

אני זוכר כל פרט גם עם הוא לא חשוב. הוא אמר לי שאני milky-ish ושזה מדליק אותו. אני אהבתי את מה שהוא אמר.

 

 

הוא גם אמר שאני צריך קודם לאהוב את עצמי לפני הכל... אני לא יודע כל כך מה אני חושב על זה.

 

 

אני צריך זמן לחשוב, בכללי...

נכתב על ידי , 4/5/2011 16:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrainn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rainn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)