לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט בלוג של אחת לא פשוטה..


מיומנה של נערה עם בעיות, אבל עם הומור שיפתור אותן.

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הזויים


בכוונה לא נסגר, הבנזונה?

חחח כאן לימור, בממלכת הגרון הלא קיים, והאף המתקיים למחצה, שנקראת גם המקרה המוזר של הגולדברג בכל תחילת עונת מעבר, שאני פשוט לא מצליחה לנשום, שזה כיף, יחסית.

 

אני צרכתי היום תה בכמויות שלא היו מביישות נסיכות בריטית קטנה, אם רק הייתי קיימת אחת, הברזתי להרבה שיעורים בגלל הסיבה הטובה תמיד- פשוט לא היה לי כוח לקום מהספסל ולהכנס לכיתה (שניים ורבע שיעורים, לאחד מהם איחרתי אבל לא צעקו עליי, אלא על רוסטי כי הוא רוסי או משהו בסגנון, אחחח אני אוהבת את המורה לצרפתית, נקודת אור קטנה עם מבטא נהדר בכיתה מהגיהנום)

-במיוחד שהיא נוסעת בשבוע הבא, מה שמשאיר לי את יום שני שלי מחורר כל כך שאפילו לגלי אין מספיק מחזיקי חורים כדי להפוך אותו לנורמלי, משהו בסגנון של 4 חלונות ו5 שיעורים, שאת החומר בכמעט כולם אני יודעת.

-אפצ'י-

 

אין לי הרבה זמן לעשות כלום, וזה בהחלט מתחיל לתת את אותותיו. למרות שהפסיכומטרי שאני עושה מתחיל להיות נורמלי ולא גרוע, שזה כיף. היום אפילו הצלחתי לעשות פרק שלם בלי אף טעות וזה יחודי ולא סביר - ריקוד ניצחון סימלי, התעטשות סימלית, קבלת מכה מכאיבה בזרת של הרגל בעקבות ריקוד והתעטשות, צליעה חזרה לכיסא-

ועוד מעט הכל ייגמר ואולי יהיה לי זמן, וזה נשמע בהחלט מדהים.

עוד שבועיים ויום, והספירה נמשכת.

אני אלך לים ואפסיק את טרנד הערפד בואכה מייקל-בוא לכאן ילד, תשחק בגלגל הענק שלי-ג'קסון, ואני אקנה בדים ארוכים ונפלאים, ואצייר את כל מה שעובר לי בראש, ואני אמצא מגפיים בלי פלטפורמות, כי אני באמת אגיע לגובה של אבא שלי, וזה לא לעניין.

ואני אצא לרוץ במסלול היפה שבירקון. יאא. ולשחות. ולרוץ עוד.

ואני אכין עוגת מוצרט ומאפינס, ועוגת צ'יפסים, ואסקלופ עם ניוקי במרסלה, אחת מהדברים הטובים בעולם, ואני אקח יום חופש ואשב ואכין בביית פסטה ורביולי עם בשר ויין. וגלידה, והמון קפה.

כן, זהו סיימתי, הוצאת קיטור ראויה לחלוטין.

המראות האלו מתגלגלים לי במוח כל פעם אני יושבת לשנן מילים, אני צריכה שהם יצאו ויעשו מקום ל2000 חיבורי אותיות לא נורמלים שאני לא אשתמש בהם אף פעם יותר, ועמכם הסליחה.

 

האמת היא שמחר בדיוק אמור להסגר הבלוג, הרגע שמתי לב, פעם שניה בחיים שלי שהתזמון שלי טוב.

 

מממ מחיאות כפיים חרישיות לליהיא שהצילחה לגרום לכולנו לבוא (ולהשאר) בטוגות למסיבה שלה ביום שישי, אכן היה מוצלח, ומצחיק והזוי רק כמו שחבורה של אנשים בסדינים יכולה להיות ב2 בלילה.

וכמובן, היה חתול במנוע של אוטו, ועכברוש לבן שמהלך על חוטי חשמל, וזו לא הזיה קבוצתית, היה שם עכברוש בעל שיווי משקל ראוי להערכה, איך הוא עלה לשם בלי להחשמל זו שאלה מעניינת.

כמה מהבנים יצאו יותר נשיים מכמה מהבנות. כמה מהבנות התחילו לשיר שירי מחזמר ולא הפסיקו עד שהם נפלו על עציץ (לעציץ שלום) (הבת גם ככה הייתה דפוקה בראש גם מקודם, זה לא שינה הרבה)

אה, ובכלל מזל טוב לליהיא:)

 

אני קראתי עכשיו ספר כל כך יפה.. חבל שהמחברת רוצה לצאת גבר ודוחפת קטעי סקס איפה שרק אפשר, אבל יש שם קטעים נהדרים של אומנות, אז לא אכפת לי.

עכשיו סיימתי אותו ואמא שלי חטפה לי את הספר ההבא בתור, חצופה, אז אני חזרתי לקרוא שטויות כתובות היטב יותר ופחות.

 

טוב אני הלכתי לנסות לנשום, או לישון, או להגיע למין קוקטייל אקזוטי של שתי הפעולות, לילה.

נכתב על ידי , 9/9/2007 22:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,892
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Goldberg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Goldberg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)