לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים דרך העיניים שלי...


הבלוג הזה מאוד חסר תיאור, בערך כמוני. אין לכם מושג על מה אני מדברת הא? לרוב האנשים שמכירים אותי אין מושג...

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 269319676 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

תשובות לשאלון השבועי


אם רוב ביתך היה מתפרק ונופל לתהום, והייתה ניתנת לך הזדמנות לבחור איזה חדר ישרוד, באיזה היית בוחר ולמה?
הייתי בורחת בחדר שלי כמובן, שם נמצאים כל הדברים שהכי חשובים לי בעולם.. המתנות שקיבלתי, הגיטרה שלי, הספרים שלי, דברים שאני כותבת, הציורים שלי, המוזיקה שלי... הכל פשוט שם.. כל שאר הדברים פחות חשובים אוכל אפשר להשיג במקומות אחרים, גם בלי מחשב וטלוויזיה אפשר להסתדר..

אם הייתה ניתנת לך הזדמנות לבקר בגיהנום או בגן-עדן, באיזה מקום היית בוחרת ולמה?
גהנום.. הרבה יותר מסקרנן אותי מה הולך שם.. חוץ מזה שאני נורא רוצה לקוות שאחרי שאני אמות אני כבר אגיע לגן עדן (:

למה בני אדם מתים?
כי לכל דבר יש סוף
אם הכל היה אינשוסי שום דבר לא היה נשאר הגיוני
בעולם לא הגיוני קשה לחיות
אתה לא מבין כלום.


האם את מאמינה שלבעלי-חיים יש רגשות? מדוע?
וודאי שיש להם.. רואים את הכל בעייניים שלהם, אי אפשר לפספס את זה..

נכתב על ידי , 26/3/2005 21:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוריייייייים!!!


טוב, אז עקבית בעניין הבלוג הזה אני לא.

מה לעשות, קשה לי. גם אין לי זמן לכלום.. אז עכשיו יש לי זמן כי פורים, ואני אכתוב חיחיחי.

ככה היו לי כמה ימים ממש ממש מטורפים!!

ביום רביעי לא למדתי כי בבצפר שלנו יש פורים אחרי צהריים ומסיבת פורים בבצפר. אז ביום שלישי הכנתי את התחפושת שלי (גמד כמו בשלגיה, עם בטן שמנה, חגורה ענקית, נעליים ענקיות, זקן וכו'), ואז הלכתי לישון נורא מאוחר וקמתי ביום רביעי כזה במהריים. סיימתי עם התחפושת וגם עזרתי לחברה ואחרי הצהריים נסעתי להפנינג פורים בבצפר. היה ממש ממש כיף.. פורים היה השנה בנושא "גן עדן גהנום" אז היה חלק גהנום וחלק גן עדן היה ממש נחמד. אחרי ההפנינג היה ערב חברתי שכזה עם מלא דברים מצחיקים של פורים ולכ מיני קטעים שאנשים הכינו וגם המון שירים ודברים נחמדים. זה ארך בערך 3 שעות אבל עם ארוחה מוזרה באמצע... אחרי זה היה דיסקו מטורף עד אור הבוקר והיה ממש מעולה!

הלכתי לישון בבוקר ושוב קמתי בצהריים. קצת אחרי שקמתי הייתי צריכה ללכת למסיבת פורים של המושב ושם הייתי אחראית על כל מני דברים היה נורא נחמד היו המון יחלדים ומשפחות והיה מלא אוכל ודוכנים מגניבים. הלכתי יחסית מוקדם והלכתי לעוד מסיבת פורים של "תנועת קבוצות הבחירה", זאת תנועה קטנה ונחמדה, היו במסיבה משהו כמו 60 איש.. זאת חבורה של אנשים עם אידיאולוגיה מיוחדת שאין לי כח לפרט עכשיו, כל אחד יותר שרוט מהשני.. חברוה של מצחיקונים מ- ט'-יב'. היה ממש ממש טוב נורא נהניתי, הייתה מוזיקה מצוינתצ ראיתי אנשים שלא יצא לראות המון זמן וכאלה.

שוב הלכתי לישון בבוקר , כמעט בשמונה וקמתי שוב בצהריים. עזרתי להכין ארוחת יום שישי כי אצלינו ימי שישי יש ארוחות משפחתיות וחגיגיות שכאלה. אחרי האוכל נסעתי ליומולדת של חברה שלי וגם שם ראיתי אנשים שלא ראיתי דיי הרבה זמן והיה מגניב פלוס. אחרי היומולדת שלה הלכתי לישון אצל חברה מהמושב שהיא חברה מאוד מאוד מאוד טובה שלי ולא יצא לנו לקיים שיחה אמיתית הרבה זמן אז היה כיף שישנתי אצלה.

בבוקר רמנו ונסענו לזכרון, ששם יש לאמא שלה חנות. טיילנו המון בזכרון והגענו למין יער מוזר.. היה שם ממש כיף ושקט ועשינו לנו פיקניק באמצע שום מקום.. אחר כך ישבנו המון זמן ופשוט הסתכלנו על העוברים ושבים.. זה היה מצחיק.. המצאנו לכל אחד שעבר סיפור חיים, דובבנו את מחשבותיו וניסינו למצוא לו שידוכים. (:

ואז חזרתי הביתה, לפני כמה שעות וסוף סוף נרגעתי אחרי כל הימים המטורפים האלה שהייתי לחוצה וכל הזמן ישנתי או עשיתי משהו "סוער"..

 

במשך כל זה היו לי כל פעם מין בומים כאלה של מחשבות... לא יודעת איך לקרוא להן, מאלה שמכניסות לדיכאון כשחושבים יותר מידי. אני שונאת שזה קורה כי לפעמים זה כזה סתם הורס כמו שקרה לי קצת במסיבה ואז פתאום פשוט קפצתי והחלטתי שאני לא רוצה להרוס לעצמי..

 

ביום שישי לפנות בוקר ככה בחמש בערך ראיתי תמונה פשוט מקסימה!!!! היה ירח כתום כתום וכבר ממש נמוך כאילו ממש קרוב לקו האופק. וראיתי אותו מבעד לחלון טן כזה והוא היה על רקע של עץ כזה בשלכת וואוו הוא היה פשוט מקסים. אני כל כך אוהבת את הירח. הוא נותן לי כח. בימים שאני לא רואה אותו ממש כאילו חסר לי משהו. זה כאילו הדבר הבטוח היחיד שקיים בעולם. לא רק הירח, השמיים. הם תמיד יהיו שם. יכול לקרות אסון מטורף יכולה להיות שואה או צונאמי, והשמיים יהיו שם כילאו כלום, הירח יהיה שם, השמש תזרח. הגשם ירד כשיבוא זמנו... זה כל כך מקסים...

נכתב על ידי , 26/3/2005 21:08   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה בני זוג היו לך עד היום (כולל הנוכחי אם יש)?
2

כמה בני זוג היו לבן/בת זוגתך עד היום (כולל אותך)?
1

כמה זמן נמשכה מערכת היחסים הכי קצרה שלך, מי סיים אותה ולמה?
שבוע, הוא סיים בגלל שהיינו יחסית צעירים והיה לנו מאוד קשה להיפגש אז החלטנו שנסיים את זה לפני שזה מתפתח.

כמה זמן נמשכה מערכת היחסים הכי ארוכה שלך, מי סיים אותה ולמה?
7 חודשים, אני סיימתי אותה כי כבר לא אהבתי אותו והיו לנו כל מיני בעיות תקשורת.

האם יצאת לבליינד דייטים, וכמה?
כן, לאחד.

מה יחסך לבליינד דייטים?
מוזר מידי, לא בשבילי. אני מעדיפה להכיר קודם את מי שאני הולכת לבלות איתו ערב שלם..

איזו עצה היית נותנ/ת לבחור/ה שיוצא/ת עכשיו לדייט ראשון?
פשוט להיות עצמה, אם זה לא מה שיגרום לו לרצות אותך שום דבר אחר לא יעבוד, או לפחות לא יוביל לקשר אמיתי. תזרמי ותעשי מה שאת מרגישה...

האם יש לך אקס מיתולוגי ומה טיב הקשר ביניכם היום?
אותו האקס איתו הייתי 7 חודשים... כיום אין בינינו קשר אבל נפרדנו רק לפני חודש..

נכתב על ידי , 7/3/2005 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshmoleek אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shmoleek ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)