לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היופי שבפשטות ~



Avatarכינוי:  Alexandra (;

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

פרק 12- סוף סוף!


המחסום נשבר, המוזה נפלה עליי! (:
פשוט ראיתי חופשיות על הבר.. אני מאוהבת, אגב, בקווין הזה (;

פרק 12-
השעות עברו מהר, אשלי ולוק צפו בשני סרטים עד שאשלי נרדמה בחיקו של לוק, הוא הוריד את מבטו אליה והסתכל עליה, כאשר ניסה לעצום את עיניו ראה אנשים מדממים, סיוטים, דברים שגרמו לו להעדיף להישאר ער לשארית חייו.
הוא ניסה לקום בלי להעיר אותה אך היא התעוררה בכל זאת והרימה את מבטה אליו, "אה..היי?" מלמלה בעייפות והתהפכה לשכב על הבטן, "שמעי.. אני יוצא קצת לבר פה למטה, אני אחזור מאוחר יותר." אשלי רק הנהנה וקמה אל חדר השינה.
***
ירדתי במדרגות הבניין אל הרחוב, כשיצאתי התחלתי ללכת עד שהגעתי לבר הפינתי, פתחתי דלת שקופה שעליה נתלה שלט 'פתוח' ונכנסתי אל תוך בר קטן ולא מואר במיוחד. "היי." אמרתי אל ג'ו, הברמן בחצי חיוך, הוא הניף את המגבת שאיתה ניגב כוס בירה גבוהה על כתפו וחייך אליי, "היי, לוק, מה נשמע?" שאל ולקח כוס אחרת ומזג בה כמות של שליש ליטר בירה, והגיש לי, חוזר אל מלאכת הניגוב.
חייכתי חיוך קטן והתיישבתי על כיסא גבוה ליד הבר, מושך את הכוס אליי, הבר לא היה מלא מדי, ליד שולחן של שניים ישב גבר רזה וממושקף שקרא עיתון ספורט ושתה בירה, ליד שולחן אחר, ליד הקיר, ישבו שתי בחורות על הספה הצמודה לקיר ומולן, על הכיסאות, ישבו שני בחורים ובפינה השנייה שבה היו מונחות שתי ספות ישבה חבורה של ארבע בנות רעשניות מעט.
הזמן טס, הבחור עם העיתון הלך ואותו החליף זוג צעיר, את הדאבל דייט החליפו, חצי שעה אחרי שהלכו, שני בחורים גבוהים שהזמינו שני בקבוקי וודקה, ג'ו המשיך להזרים לי כוסות מלאות.
"שלום." שמעתי קול נשי מאחוריי, כשהסתובבתי גיליתי מצד ימיני בחורה גבוהה ורזה שלבשה חולצת בטן ומכנס קצרצר, למרות הקור ששרר בחוץ.
שבע כוסות הבירה שלי עשו את שלהן, כך שכשהסתובבתי כמעט נפלתי מהכיסא הגבוה, אותה בחורה ניצלה את ההזדמנות כדי להניח יד על כתפי, "היי." אמרתי לה וחייכתי, לא בטוח כמה טיפש אני נראה. היא רק צחקקה וחייכה חיוך פלרטטני, "אני טרישה." היא אמרה בחיוך גדול והושיטה את ידה הרזה לעברי, דבר שגרם לי להרים את גבותיי בהפתעה, אך הנהנתי ולחצתי את ידה, "לוק." אמרתי לה בחיוך קטן והסתובבתי בחזרה אל הבר, מנסה למשוך את תשומת ליבו של ג'ו בשביל עוד כוס גדולה של בירה. טרישה ההיא לא וויתרה והתיישבה על הכיסא הגבוה שלידי, "אז לוק.. יש לך תוכניות להמשך הערב?" שאלה אותי, לקחתי את הכוס שלי מג'ו וגמעתי אותו בשלושה שלוקים גדולים ואז הפניתי את מבטי אליה במבט מזוגג מאלכוהול, "תוכניות.." ניסיתי להריץ במוחי משהו... לא בטוח מה, ראיתי את הומר סימפסון, "לא, לא חושב." מלמלתי בחזרה, מחייך שוב. טרישה צחקקה שוב וסלסלה קווצת שיער על אצבעה, "אני גרה כמה דקות מפה, מה דעתך לעלות אליי לכוס קפה?" הסתכלתי עליה, כוס קפה לא תזיק לי עכשיו, הנהנתי וירדתי מהכיסא בצעד מהיר, היא גם קמה לעמידה, לוקחת את תיק היד שלה ומתקדמת ליציאה, השארתי לג'ו על הדלפק 50 דולר, מקווה שזה יספיק, ג'ו נופף לעברי נפנוף יד מהיר וחזר לניקוי הכוסות.

טרישה פתחה את דלת הדירה שלה, דירת לופט באפר איסט סייד של ניו יורק, בניין מגורים שנרארה יוקרתי, עקב השומר שעמד בלובי הכניסה. נכנסתי אחריה, בוחן סביבי, כניסה לסלון בלי דלת, שולחן גדול וכבד עמד באמצע הסלון, לידו כוסא גדולה שנפתחת וספה לשלושה אנשים, הכל מול טלויזיה דקה שהייתה ממוקמת על הקיר. מאחורי הכורסא הייתה דלת אל חדר שינה, מאחורי הספה מטבח ובהמשך המסדרון, שירותים ומקלחת, טרישה תפסה את צווארון חולצתי והתקרבה אליי, סוגרת ביד השניה את הדלת, חייכתי, "איפה הקפה?" שאלתי אותה, היא צחקקה, "קפה.?" שאלה, "כן.. הבטחת קפה." הזכרתי לה, מתעלם מהיד שלה שהחזיקה בחולצה שלי, היא חייכה, "בוא." אמרה והחלה ללכת לכיוון הדלת שמאחורי הכורסא, פותחת אותה לחדר גדול בו הייתה מיטה זוגית הסתכלתי עליה, "מה? רגע.. לא..." שמעתי את עצמי מתחיל למלמל, "אשלי.."
טרישה כיווצה את גבותיה, "אשלי.?" הסתכלתי עליה, תופס בידה ומנתק אותה מהחולצה שלי והולך אל המיטה שבחדר בצעדים כבדים, מתיישב על הספה הגדולה, "אשלי, כן.. אשלי." עניתי לה, לא מסביר, "את יודעת איפה אני גר?" שאלתי, מבין אחרי רגע מה שאלתי אותה, עכשיו המבט שלה הפך למבולבל, קצת כועס, "יש לך חברה?" שמעתי אותה שואלת, הנהנתי, "כן.. אשלי, ואני אוהב אותה. אני.. מה אני עושה פה?!" רגע של פיקחות הגיעה אליי, "אולי תיזכר בבוקר." היא מלמלה והלכה אל חדר המקלחת, כשחזרה כבר הייתי ישן.
***
אשלי קמה באמצע הלילה, אולי בוקר, 4 או 5, היא הסתובבה על צידה במיטה וראתה את הצד השני של המיטה ריק, קמה מהמיטה והרימה את הפלאפון שלה מהמדף בארון הפתוח, מחייגת את מספרו של לוק ואחרי מספר רגעים שומעת אותו מהקצה השני של הבית, מצלצל פזמון של איזה שיר מוכר, "לעזאזל." מלמלה את חלל החדר הריק והלכה את הסלון, מנתקת את השיחה בפלאפון של לוק וגם אצלה ומתיישבת על הספה בסלון ובוהה בטלויזיה, לא עייפה כמו שהייתה קודם.
***
קמתי בשבע בבוקר, רואה את אותה אחת מאתמול לבושה בחצאית שהגיעה לה עד הברכיים וחולצה מכופתרת, מעליה בלייזר, היא בדיוק נעלה נעליים, "בוקר טוב." היא זרקה לעברי בחצי חיוך, "כדאי שתקום, אני צריכה ללכת." הודיעה לי והחוותה בידה על השולחן שבסלון, "הבאתי לך קפה." שפשפתי את עיניי, קם לישיבה על המיטה והעברתי את מבטי לשולחן, קולט כוס של סטארבאקס, התרוממתי וירדתי מהמיטה, הראש שלי כאב כל כך ובכל פעם שמצמצתי ראיתי משהו כמו פלאשים של מצלמות, כל קול קטן נשמע כמו מישהו שעומד וצורח לי בתוך האוזן.העברתי יד על מצחי והחלטתי שקפה יהיה רעיון טוב, לגמתי אותו במהירות, לא שם לב לחום שלו, שהגיע אליי רק כמה שניות אחרי. "אתה רוצה טרמפ?" שאלה אותי, הנהנתי, "כן.. תודה, אני מצטער.." אמרתי, לא ממש זוכר מה קרה אתמול אבל בטוח שלא יצאתי מזה טוב, היא הנהנה בחיוך, "כן.. הבנתי, זה יפה שאתה זוכר את חברה שלך אחרי כמות של אלכוהול." גיחכתי, ידעתי שהיא לא ידעה כמה שתיתי, זה לא היה יותר מדי, תמיד השתכרתי בקלות. כמה שנראיתי גדול. היא חייכה ולקחה את התיק שלה, "אתה מוכן?" שאלה, "אני מניח." זרקתי אליה והלכתי אחריה אל הדלת, יוצא והיא נועלת.

טרישה עצרה את המכונית שלה מתחת לבית שלי, "ביי, לוק." היא אמרה לי, ואני פתחתי את הדלת, "מצטער, שוב." אמרתי לה ובחיוך קטן, מקווה שמתנצל, היא הנהנה, "אני מבינה, בי." אמרה, סגרתי את הדלת והיא התרחקה, עליתי למעלה במדרגות מוציא מהכיס שלי את המפתח ופותח את הדלת, אשלי ישנה על הספה, כנראה חזרה לשם באמצע הלילה, סגרתי את הדלת בזהירות, אך היא התעוררה, בכל זאת.
"לוק?" היא שאלה ופתחה את עינייה, מביטה בי, הנחתי שנראיתי לא טוב, בגדים לא מסודרים, שיער פרוע ומסריח משינה ואלכוהול.
"אשלי.. אשלי, אני מצטער." מצאתי את עצמי אומר ומתיישב לידה, "אני.. הייתי בבר, ואז באה הבחורה הזאת ו-" נקטעתי על ידי מבט מודאג, פגוע, "בחורה.?" היא שאלה, הנהנתי בבושה, "מה קרה?" שאלה, קמה מהספה, כנראה לא יכולה להיות קרובה אליי, התפללתי שזה הריח, "היא.. הציעה לי קפה ונסענו לאפר איסט סייד, אני חושב.. כן, יצאנו משם היום בבוקר, אבל.. אבל אשלי!" קמתי במהירות, תופס יד אחת שלה בידי הגדולה כל כך לעומת שלה, "אני אל זוכר כלום.. לא יודע מה קרה שם, אני.. אני הייתי שיכור כמו שלא הייתי בחיים, לא הצלחתי להירדם. אז ירדתי אל ג'ו למטה ו... אני מצטער." סיכמתי, היא הסתכלה עליי, ראיתי שהיא בולעת את רוקה, "לוק, אתם שכבתם?" היא שאלה את השאלה היחידה שקיוויתי שלא תשאל.
"אני.. אני לא יודע." פלטתי בבלבול, מביט בה ונאנח.
***
לוק הסתכל עליי במבט כואב, נואש, הוא לא זכר אם הם שכבו, לא הכרתי את הלוק הזה, הוא פשוט.. לא הוא.
הסתובבתי אל חדר השינה, סוגרת את הדלת אחריי ומחיפה את הפיג'מה המאולתרת שלי לג'ינס וחולצה ארוכה, לובשת במהירות סווצ'ר ומעליו מעיל עור, נעלתי נעליים ויצאתי מהחדר, "אני...-" לא ידתעי מה לעשות, "ביי." יצאתי מהדירה, טורקת אחריי את הדלת.

Tumblr_llv9n3z4yl1qdj8xio1_500_large
~~~~

כל יום אני חשבתי על הבלוג, באמת, אני הייתי חסרת השראה לחלוטין, אבל זה עבר!
אוהבת, אלכס ♥

נכתב על ידי Alexandra (; , 2/8/2011 16:16  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,470
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexandra (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alexandra (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)