לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יומן חיים של נערה מיוחדת.

Avatarכינוי: 

גיל: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011


אני... מבולבלת.

לא ממש יודעת איך לאכול אותך,

ברור לי שהכוונות שלך טובות, ואת הרבה יותר אנושית

אבל היחס שלך כ"כ מדהים, כ"כ שיוויוני, גם בדברים הכי קטנים.

אני מקווה שתדעי איך לפעול

אני צריכה די הרבה זמן והמון עדינות והקשבה ממך.

 

ייקח לי הרבה זמן להיפתח בפני כולם

אני לא יכולה לעשות את השינוי הזה מהר,

אני יודעת שהשינוי הזה הכרחי, גם בשבילם

ואני באמת רוצה את השינוי הזה

אבל צריכה עזרה...

 

אני מקווה שתהיי מספיק פתוחה, מישהי שאני יכולה לדבר איתה,

ושלא אתאכזב ממך,

כי אכזבות היו והרבה.

 

אז.. שיהיה לנו בהצלחה?

 

 

נכתב על ידי , 11/9/2011 20:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאי. אני יצור קסום. D: ב-16/9/2011 15:25
 



י"א. כבר?


אני לא מאמינה שהיום עליתי לי"א.

תמיד אמרו שזו השנה הכי קשה והכי צריך להשקיע.

אני זוכרת שעליתי לא'!! לא ייאמן שעברו 10 שנים. 

 

האמת, לחזור לבית ספר זה לא קל עבורי,

בפוסט הקודם פירטתי יותר אבל לא תיארתי כלום ממה שעברתי.

לא משנה. העבר עבר וצריך להתמקד בהווה ובעתיד 

 

המחנכת ממש חמודה, נשמעת מבינה עניין, אכפת לה, היא מבינה מה צריך לעשות,

אני עדיין בודקת אותה, ואבדוק בזמן הקרוב...

אני לא אוהבת שאני כזאת חשדנית, בדר"כ אני לא כזאת

אבל אחרי שנה שעברה, הכל יכול לקרות

 

אני רוצה להצליח השנה. לא בשביל אחרים. בשביל עצמי.

בשביל שלי תהיה בגרות בסוף י"ב ואני אוכל להגיד שזה מאחוריי.

 

החלטתי שהשנה תהיה שנה טובה ומוצלחת, כי פשוט מגיע לי.

החלטתי שאני אצליח השנה.

החלטתי שזה לא נורא לעשות מועדי ב' ובגרות חורף.

פשוט... החלטתי

יש לי מורים טובים.

יש לי שאיפה לא לחזור אחרי י"ב.

אני מקווה לעמוד בהבטחה הזאת.

 

אז... בהצלחה לכולם!

 

"טיפה טיפה אני חוזרת לעצמי 
טיפה טיפה אני אוספת את השקט שלי 
אולי אפילו מתייפה 
טיפה טיפה"

נכתב על ידי , 1/9/2011 19:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ אהבה בין סורגים 3\> ~ ב-9/9/2011 16:26
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלוש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלוש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)