לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמוני כמוך




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

קווים


נתקלתי בשיר הזה באחת הנסיעות שלי לבסיס בשבוע האחרון. 
תבוא נכתב בידי סמל ירון זמיר ז״ל ומבוצע בידי סמלת שירה לוי כחלק מפרוייקט של גלגל״צ. 
מי שהיה סביבי ביומיום בשבועות האחרונים יודע שאני מרבה להתמרמר על מר גורלי ועל ה״נאחס״ שיש לי במערכת הצבאית. 
היום הכל מתגמד. 
היום הכל הופך לחסר משמעות לנוכח הנופלים שהקריבו חייהם עבורנו. 
הבנתי שהשנה ממש חיכיתי לצפירה. 
ישבתי אתמול וחיכיתי שתגיע. הסתכלתי בשעון. 
ישבתי בבית, לבושה בפיגמה, צופה בטלוויזיה וחיכיתי. 
בסוף היא הגיעה, וראיתי שקשה לי להתמודד אז העברתי את הצפירה בחיבוק שלה. שתינו עומדות. 
היום אהיה על מדים, כומתה על ראשי, ובצפירה אצדיע בעודי עומדת ליד קברו של סמל רפאל ששון ז״ל. 
אני לא יכולה לתאר את התחושות שיש לי היום. 
כל שנה הוא יותר ויותר קשה. 
וכל שנה יש יותר ויותר שמות מוכרים ברשימה. 
וכקצינה בחיל הרפואה אני מנסה להבין האם ניתן טיפול רפואי הולם לכל אחד. 
ושמחה שלפחות בזה, לפחות בנסיון להשאיר את כל מי שנוכל בחיים- אנחנו מצויינים. 
יהי זכרם ברוך. 
נכתב על ידי Zroobavela , 11/5/2016 08:09  
הקטע משוייך לנושא החם: זיכרון ועצמאות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Zroobavela

בת: 29

MSN:  רק תבקשו




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZroobavela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zroobavela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)