לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמוני כמוך




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

6 מ״ג


התעוררתי ומשהו משך אותי להיכנס לכאן. 

קראתי את הפוסט (הקודם) ופשוט לא האמנתי. 

אני לא זוכרת דבר מכל זה. 

היומיים האחרונים היו צירופי שיחות עם אנשים שדיברו איתי על דברים שאמרתי או עשיתי ואני לא זוכרת. 

מפחיד. 

אבל בא לי שוב. 

מעניין מה עשיתי. 

פעם ראשונה מזה הרבה זמן שלא חשבתי. 

שהמחשבות לא שלטו בי. 

מעניין מה עוד אגלה שעשיתי. 

מעניין אם אתחרט. 

הם דואגים. 

לא חשבתי שידאגו לי ככה. 

 

בכלל רציתי לכתוב כאן על BDSM היום. 

(כמה אומץ דרוש לי רק מלכתוב את זה כאן)

יש לי תובנות חדשות. 

אני חושבת שהמשיכה שלי לזה היא דרך פיצוי והתמודדות. 

אולי עוד ארחיב יום אחד. 

 

 

מי אמר לך שאת מוזרה
ומי אמר שזה אסור
ומי זרק לך איזו הערה
תגידי זה סגור

מי אמר לך שאת מוכרחה
ומי לחץ אותך לקיר
בתוך כל מישהו את יכולה
לשמוע איזה שיר

נכתב על ידי Zroobavela , 30/4/2016 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



You are my sunshine


היא שכבה לידי והשמיעה לי שירי אהבה דרך הפלאפון.

ואני לא שמעתי אותם כי הייתי מעולפת על המיטה אחרי שיומיים לא אכלתי. 

היו לי תוכניות- לצאת לים, לפגוש אנשים, לטייל במדרחוב סתם לטייל

אבל לא. 

במקום זה החלטתי להישאר בבית ולבכות על מר גורלי השמן. 

לקחת כדורי שינה 

והופס

ישנתי יומיים 

עכשיו התעוררתי והיא היתה כאן. הכינה לי טוסט וגמבה חתוכה. אפילו שמה לי שוקולד כמו שאני אוהבת. 

אבל לא היתי מסוגלת. 

כל פעם שקמתי מהמיטה תקפה אותי סחרחורת. 

למשקל דידאתי והוא הראה לי מספר שמצד אחד יכלתי להתמודד איתו, ומהצד השני רציתי לקוות שהוא מקולקל. 

הרס עצמי הוא כל מה שאני חושבת עליו עכשיו.

הוא אמר לי לאכול. 

אמרתי שאכלתי נייצר ואלי ותפוח. 

זה היה שקר.

ואם אתה קורא כאן עכשיו אז סליחה. 

אני מופרעת שמנה. 

אסור לי לאכול. 

ברגע שאני אוכלת אני מגעילה יותר ויותר ולא מפסיקה.  

היא הבטיחה שתשמיע לי את השירים שלא שמעתי כשהייתי מסוממת מהכדורים. 

היא השמיעה. ועל כל שיר הכריחה אותי לאכול חתיכת גמבה.אני רואה מטושטש 

וכל מה שבא לי עכשיו זה למות. 

היא אמרה שהיא תתגעגע אלי אבל שהיא תמות גם.

 

אני מפחדת לאכול. שוב. 

 

נכתב על ידי Zroobavela , 27/4/2016 16:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סגירת חג


אז הקפיצו אותי לסגור חג. 

היום כבר היום האחרון. 

כל התהליך של ההקפצה הזו היה מזעזע בעיני. 

כי אם רק היו מקפיצים זה היה בסדר. זו המערכת. 

אבל הם היו מגעילים. 

בכל אופן

הייתי נהגת. היה כיף לנהוג על גיר ידני. 

ואז העלו אותי קצין תורן. 

מפקד הבסיס התלהב ממני ומהרעיונות שלי

ועכשיו הוא רוצה שאגיע לעוד הגנש. 

על גופתי המתה. 

 

עכשיו אני יושבת לי מול בהד 1 ונזכרת

לפני שנה הייתי שם  

מעבר לכביש. 

היה כיף. 

 

כל החיילים כאן חמודים

אומרים לי שיתגעגעו אלי

אבל אני מתגעגעת אליך

לחיבוק שלך

רוצה להרגיש בטוחה שוב בין זרועותייך. 

 

נכתב על ידי Zroobavela , 25/4/2016 07:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Zroobavela

בת: 29

MSN:  רק תבקשו




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZroobavela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zroobavela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)