לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמוני כמוך




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

לנשום בספירה לאחור


תלמדי להיות נאמנה כמו עורב. 
איך עורב נאמן?
למי הוא נאמן?
מעניין. 
קודם תלמדי לאלף הרגלים. 
נכתב על ידי Zroobavela , 16/6/2016 06:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



24.9.12


אני מרגישה שמנה. אני מסתכלת על עצמי במראה ורואה שלא עליתי הרבה, אבל אני כל הזמן חושבת על אוכל. אני מאוד משתדלת לאכול מאוזן, בין1200 ל1300. הלוואי שלא הייתי סופרת כלל. ואני רוצה להיות מאוזנת בשבילה. זה חשוב. ואני מוקפת רגשות אשם על האכילה שלי, ומרגישה שאני אחראית לזה. כי אין לי תפריט. או מעקב. או טיפול. או מישהו שיגיד לי מה לאכול והאין יכריח אותי בעל כורחי, זו בחירה שלי, ומכאן רצון שלי. ועם כל הרצון שלי להיות נורמאלית זה מאוד קשה לי. זה מטריד אותי כל היום. אני חושבת על לעשות שבוע בבית רק כדי שאוכל לקצץ, מחשבות לא בריאות מתגנבות לי לראש. וזה מוזר כי הן מתבטאות באכילה בסתר. אני מקולקלת. ואני בכלל רוצה להיות פה. אבל לא רוצה לאכול. ולא רוצה לדבר על זה איתה. היא צריכה סוג אחר של תמיכה כרגע. תמיכה בריאה. אני מפחדת להעלות דבר כזה.
אני מתנתקת, בורחת מהחברים שלי, מאנשים שצריכים אותי, כי איני רוצה שיהיה בחייהם מישהו כמותי. וזה מתסכל. הם כל עולמי. 
אתמול היא התקשרה ואמרה כמה עוקצנית אני כלפיה. אבל יש לי את התקופות שלי, של הניתוק, חוסר מצב הרוח. פה טוב לי. ואני עושה מה שטוב לי לשם שינוי, לא רק לאחרים. טוב אולי קצת. כי זה טוב גם לה. נראה לי.
זו הייתה שיחה מצחיקה.
הו כמה שאני יותר חכמה מאנשים.
נכתב על ידי Zroobavela , 12/6/2016 20:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Zroobavela

בת: 29

MSN:  רק תבקשו




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZroobavela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zroobavela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)