לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


צריכים עצה?

Avatarכינוי:  אני ואתה... בלוג שבא לעזור

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

מהתחלה.


הבלוג הזה לא היה פעיל משהו כמו ארבע חמש שנים. עכשיו נכנסתי והבנתי כמה זה היה לי טוב להיות בבלוג הזה.

אז אני מחיה אותו.

המטרה של הבלוג היא לעזור, אתם כותבים את שעל ליבכם - בעיות, התלבטויות, סתם דברים שרוצים לשתף.. ואני עונה את עצתי, או חוות דעתי בנושא..

לא הכי מקצועי שיש, לא הכי "נכון" שיש, אבל אנושי, חם ואוהב.

 

אז אתם מוזמנים להגיב את שעל ליבכם

נכתב על ידי אני ואתה... בלוג שבא לעזור , 28/2/2015 10:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ואתה... בלוג שבא לעזור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ואתה... בלוג שבא לעזור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)