לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life .. What do you know?


עובדות חיים וכאלה. למרות שממילא אף-אחד לא קורא את זה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

נמאס. נגמר. צ'או סניור.


אוקיי, נמאס לי ממשחקים. 
מי שרוצה אותי שיבוא לחפש, אני לא מתכוונת לרדוף אחרי אף-אחד יותר. 
שיילכו. להזדיין. זין על העולם. 
ועכשיו אני הולכת לאכול עוגה! 
ולא, לא אכפת לי שיש בה הרבה פחמימות ושהיא משמינה כי היא טעימה לי. 
שמעתם? יופי. 
 
נכתב על ידי , 29/10/2011 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אררג.


בשביל מה כל זה? 
בואו נארוז הכל ונטוס לתילאנד. 
מוזמנים. 
נכתב על ידי , 25/10/2011 17:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אה, כן - קטע.


 

אני בריגושים.
אנשים עצרו אותי ברחוב ואמרו לי שיש לי נעליים מאגניבות.
קלטו ~



 

נכתב על ידי , 25/10/2011 13:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 28




114
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGPred אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GPred ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)