לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בנות תות ~ Strawberry


בלוג בנות [;

Avatarכינוי:  שני6

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015

ביקורת איפור ( אסנס וסקארה )


היי בנות ;)



היום אני אספר לכם מה אני חושבת על כמה מוצרי איפור שקניתי השבוע מאסנס (שנמצא בסופר פארם) וסאקארה וגם על רושם ראשוני כללי על החברות.


נתחיל מ...

אסנס:

הדוכן של אסנס היה קטן יותר משל שאר החברות ומאוד צפוף (לפחות בסניף שהייתי בו). לא היה מבחר גדול של מוצרים (למשל היו רק 4 ליפסטיקס), בנוסף גם לא היו טסטרים להרבה מהמוצרים. האמת היא שמאוד מיהרתי כשהייתי שם אז לא יצא לי לסקור איזה מוצרים יש שם מספיק. רוב הצלליות שלהם מאוד נוצצות שאת זה אני פחות אוהבת (אני שמה לב שחברות זולות מייצרות בעיקר צלליות נוצצות, למשל גם ביוטי קר וסאקארה).



מה קניתי ומה אני חושבת על המוצר עד כה?:

*התמונות נלקחו מגוגל*



צללית יחידה מספר 70 "fox in the box"





למרות שהצללית שימרית הצבע היה נראה לי מתאים כדי ליצור עומק אבל כשניסיתי אותה בפעם הראשונה הבנתי שהיא יותר שימרית ובהירה ממה שהיא נראית (לא היה טסטר) אז היא יותר מתאימה לטעמי לצבע בסיס על העין. נחמדה בסך הכל.


מחיר :  9 שקל.





רבעיית צלליות 05 "to die for"








צלליות די פגמנטיות, הייתי אומרת שזאת פלטה די בסיסית עם צבעים טבעיים. נחמדה בסך הכל ליום יום.

לא וואו אבל גם לא מתאכזבת שקניתי.


מחיר: 18 שקל.





שפתון עמיד 01 "coral calling"









אהבתי מאוד. מרקם אחיד וחלק. צבע נחמד. הדבר היחידי שקצת מפריע לי בו זה הריח שלו (מריח כמו אודם של פורים, אם אתן מבינות למה אני מתכוונת חח).



מחיר: 13 שקל.





מגבונים להסרת איפור 

חבילה קטנטונת וחמודה, מכילה 15 מגבונים נדמה לי. גם המגבונים עצמם די קטנים אבל לא הפריע לי יותר מידי, מגבון אחד הספיק בשביל להוריד את כל האיפור שהיה עליי. האיפור יותר עם המגבונים די בקלות, לא ייבש או שמנן לי את הפנים.


מחיר: 5 שקל.









נעבור לסקארה:

חנות מעוצבת יפה מאוד, לא נראית זולה מבחוץ. גם שם רוב הצלליות מאוד נוצצות או שימריות (אני אוהבת מאט סטנדרטי) ונראות זולות. יש שם מוצרים שנראים שווים מבחינת מחיר ומוצרים ששווים פחות (לאלו שנראו לי שווים פחות העדפתי לא להתקרב חח).






מה קניתי ומה אני חושבת על המוצר עד כה?:




עפרונות לשפתיים 213 pink ו- wine brown 212


(מצטערת לא מצאתי תמונות)

הם מעולים אבל הם מאוד יבשים (אני נוהגת להשתמש בתוחמים כשפתון על כל השפתיים) ככה שמומלץ לשים מתחת וזלין. אהבתי את הצבעים, נשארו בערך 4 שעות על השפתיים ואז נעלמו כ-לא היו.


מחיר: 3.90 שקלים לכל עיפרון.



ליפגלוס עמיד 008


(גם למוצר הזה לא מצאתי תמונה.)

מאוד עמיד, יוסר רק עם מסיר איפור שמיועד לאיפור עמיד או שמן. כדקה אחרי שמורחים את המותר הוא מתייבש לגמרי ומתקבע (לא נמרח) ככה שהוא כבר לא "גלוס" אלא מתייבש לגימור מאט. הבקבוקון מעוצב חמוד :)


מחיר: 6.90 שקלים.



צללית קטיפטית 225


בנס מצאתי צללית מאט בסלסלה ליד הקופה, (צבע בורדו כזה), אני מחפשת מלא זמן צללית כזאת וסוף סוף מצאתי. היא מאוד פיגמנטית, הייתי משלמת עליה גם יותר, ממליצה!


מחיר: 5.90 שקלים.




אייליינר 010





בדרך כלל לא הייתי בוחרת צבע כזה אבל נזכרתי בסרטון שראיתי שמישהי נתנה ביקורת על אייליינר כחול בהיר של ליים קריים (חברה שנחשבת די יקרה) והיא עשתה בסרטון דאבל ווינג (זה היה ממש יפה, למטה שחור ומעל זה התכלת הזה). אף פעם לא עשיתי דבר כזה וזה היה נראה קשה מידי. בסוף הצלחתי וזה יוצא ממש יפה. האייליינר עמיד (לא נמרח או מתקלף גם לא במים) והוא מאוד פיגמנטי. (קיים בעוד צבעים) ככה שאני מאוד אהבתי אותו וממליצה לכן לנסות ;)

מחיר:  7.90 שקל.


מקווה שנהנתן מהקריאה ושהביקורת אולי הועילה לכן. המשך שבוע מצויין :*


שני.


נכתב על ידי שני6 , 14/5/2015 15:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





107,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , נשיות , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשני6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שני6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)