לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבל מה אם נארוטו....



Avatarכינוי:  NaruHina

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2011

יום 4 ואחרון :(


אני לא יכולה להמשיך עם האתגרים היומיומיים \: יותר מידי לחץ בזמן האחרון.. עבודה וזה \\\: סליחה!
נכתב על ידי NaruHina , 15/7/2011 15:56  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום 3


מה אני חושבת על סמים ואלכוהול.

א-י-כ-ס-ה! אני באמת לא מבינה מה אנשים נהנים ממשקה שהורס לך את הקיבה יותר מכדורים חזקים לשיכוך כאבים. יש לזה ריח חזק ממש שמעביר צמרמורות של גועל בכל הגוף, מין ריח חריף ומגעיל כזה. ולחשוב שאנשים אשכרה שותים את זה ואין להם בעיה עם הריח. אבל ריח זה ריח... ויש דברים שמריחים נורא ויש להם טעם נהדר, אבל כמובן, אלכוהול קולל גם בטעם נורא. הטעם של אלכוהול, על כל סוגיו הוא נוראי, אני שונאתשונאתשונאת את הטעם, המר, הדוחה והחריף הזה. פשוט איכס!

נכתב על ידי NaruHina , 15/7/2011 15:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום 2


איפה אני רוצה להיות בעוד עשר שנים.
האמ... אם לומר את האמת אין לי מושג. אני מקווה שאני כבר אסיים את לימודי הווטרינריה שלי באיטליה שאני כל-כך רוצה.. אולי אפילו את ההתמחות. אם אני סיים את כל אלה אני מקווה לנסוע לטיול בחו''ל לאיזה חודשיים, ניו-זינלד, אמריקה או משהו ^-^ לפתוח קליניקת חיות קטנה משלי, קרובה לבית. אני מקווה שעד אז אני כבר אתמקם ויהיה לי חבר קבוע(אני לא מתכננת להנשא למישהו, בנתיים) ועוד כמה חיות בתוך בית בגודל בינוני עם אוורית ביתיות כפרית כזאת P: אני מקווה שאני אגור בישוב ולא בעיר, אני לא אוהבת את החינוך והסביבה שם(אני לא רוצה לפגוע באף-אחד. פשוט ראיתי איך זה בישובים קהילתיים לעומת בעיר הגדולה). אני מקווה להגשים כמה מהחלומות שלי שלא הייתה לי הזדמנות להגשים לפני עשר שנים XD
אז אולי בכל-זאת יש לי מושג איפה אני רוצה להיות בעוד עשר שנים XD
נכתב על ידי NaruHina , 12/7/2011 13:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaruHina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaruHina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)