לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בטרנינג - חופשת לידה


בלוג המתאר את החיים לאחר לידה עם תינוקת חדשה וטריה והכניסה לעולם חדש, עולם האימהות. והסבר על פרויקט יחיד ומיוחד אם לדרך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

אם לדרך


 

אם לדרך


אני בת 29 וילדתי לפני כחודשיים, וואהו איך עבר הזמן, נראה לי כאילו אתמול התרחשה חויית חיי.

הלידה- התינוקת- האושר החדש.

ופתאום ראיתי מודעה בעיתון , פרויקט חדש אם לדרך, חקרתי קראתי וגילית פרויקט נפלא תורם ונהדר,

זכיתי לביקור של רכזת הפרויקט - פז רענן ומנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיירית כפר סבא שהגיעו לביתי להתאים לי מתנדבת, ואני הוקסמתי מהרעיון, מהעובדה שיש עוד אנשים טובים באמצע הדרך, ואכן כבר במפגש הראשון עם פז , קיבלתי טיפים בנושא תרגילים לקטנטונת, לעזור לה בפעילות מעיים, ולאחר שיחה והכרות, הן מצאו לי מתנדבת מקסימה.

וכך היה:  נפגשתי עם נריס המדהימה האדיבה והסובלנית והיא הגיעה לביתי ועזרה לי במתן טיפים בטיפול בתינוקת ולרגע יכולתי להתפנות לשירותים ומקלחת .הו להתקלח - חלום רטוב שזה מזמן נמוג, בכל מפגש אנחנו עושות דבר אחר, נריס בעיקר מקשיבה ותומכת ואני מספרת לה את ההתלבטויות שלי בטיפול ובהתנהגות עם התינוקת , נריס מראה לי תנוחות שמקלות על התינוקת ובעיקר נמצאת איתי שעתיים בשבוע ויש לי יום כייף ויום שבו אני יכולה להיות יותר רגועה כי יש לי עזרה.

המפגש הראשון היה בביתי ועבר מהר דיברנו ושוחנו והיה נעים מאוד.

המפגש השני היה גם כן בביתי ונריס עזרה לי בסידור הארון החדש של התינוקת.

המפגש השלישי התקיים בחוץ שתינו קפה וטיילנו והיה נחמד ופורה.

המפגש הרביעי נריס באה איתי לקופת חולים היות והייתי צריכה לעבור בדיקת דם ונריס נשארה עם התינוקת מחוץ לדלת ואני הייתי רגועה. ומחכה למפגש הנוסף...שאנו מקימות בכל יום שני שעתייים בשבוע.

ועוד הפתעה התגלתה לי בעקבות ההכרות עם הפרויקט, מעגלי אימהות ותינוקות - מפגשים של העשרה תמיכה ידע והכרות עם אימהות אחרות חושבות העיר. מדי שבוע בשעות הבוקר מוזמנות האימהות לניפגש ולשוחח בליווי הנחיה קבועה, מוסיקה, ותנוע לקטנטנים.

ואני כבר מחכה למפגש הראשון, בהנחיית פז רענן- רכזת הפרויקט.


פרויקט מקסים וכל הכבוד לאנשים שחשבו על הרעיון למתן עזרה לאמרות טריות וחדשות.

 


אמא טריה:

אביבית זהבי בינשטוק

{אמא של שיר}


[email protected]

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2011 12:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/5/2011 16:24
 



תשובות לשאלון השבועי


אתן אוהבת את החיוך שלכן?
חיוך הוא דרך חיים, לא משנה מה קורה אני משתדלת לא להפסיק לחייך.....חיוך פותח ונותן לקרן אור להיכנס לחיים.

מה גורם לכן לחייך?
החיים, השמש, אהובי התינוקת החדשה שלי - בובה מדהימה .

כמה פעמים ביום אתן מחייכות?
כל הזמן , חיוך הוא חלק ממני

כשאתן מצטלמות, אתן מחייכות?
בוודאי וגם עושה פוזות...

אתן מחייכות עם או בלי שיניים?
עם שיניים חיוך גדול

האם אתן משתמשות הרבה בסמיילי - :-) ?
כן אוהבת לשים סמיילי

האם אתן מסכימות עם המשפט "תן חיוך הכול לטובה"?
כן תמיד טוב יותר לחייך ו לחשוב חיובי

האם השאלון גרם לכן לחייך?
כן שאלון נחמד

נכתב על ידי , 28/4/2011 12:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 42



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

191
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים , תינוקות , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtאביבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tאביבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)