לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

סיעור מוחות - ובוקר אדום אדום


התלבטות

יש על הקיר שלי מקום ריק שמחכה לעוד שורות. מה לכתוב. מה לכתוב...

חשבתי על 

when I'm counting up my demons

saw there was one for every day

with the good ones on my sholder

i drove the other ones away

 

או

they were sitting, they were talking

in the strawberry swing

and every moment was so precious

 

או

people moving all the time
inside a perfect straight line
don't you wanna curve away
it's such it's such a perfect day

 

או

wrong in all the right ways 

 

תנו לי את דעתכם. תנו לי רעיונות. זה לבן קרמי על כחול, או ירוק כהה על בהיר, או כחול על אותו הבהיר.

פונטים נטויים לשיקול דעתי. מילים צריכות להיות יפות ובעלות משמעות לא ספציפית ולאורך טווח.

גם בעברית. גם באנגלית. תגידו לי מאיפה זה, זה הרי הולך להיות חלק מהמבצר שלי.

 

- - - -

 

ובהקשר אחר לגמרי

התעוררתי היום לבוקר אדום-אדום בתוך החדר הכחול שלי.

אדום מפתיע - האמת שהתכוונתי רק לאדום פשוטו כמשמעו. שמיכה פוך אדומה, ועוד אחרת מפליז, חולצת פיג'מה אדומה מדהימה ואפילו הגרביים שלי אדומות. ואפילו כתוב עליהם שהן של יום שבת. תראו.


אני אוהבת שבתות שלא עושים בהן כלום.

Red Morning Light / Kings of Leon

 

נֶמָשִׁים,

"בשמלה אדומה ושתי צמות"

 

אויש נזכרתי. היה אחד שהיה קורא לי "סנובית". זה הצחיק אותי נורא. זאת המילה האחרונה שמתארת אותי (נשאר לי לקוות שזה נכון)

 

עריכה  אוי אלוהים, איך מאה מכם הגיעו לכאן באותו היום? זה נהדר, שלא תבינו אותי לא נכון. אני פשוט תוהה מה קרה ביקום שהוביל מאה אנשים להגיע לכאן באותו טווח של עשרים וארבע שעות.

נכתב על ידי , 5/11/2011 11:58   בקטגוריות התלבטות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-7/11/2011 17:01




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)