לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

כשהגלגל מתהפך וסוטה מהדרך


אני שומעת כל שיר פעמיים בזמן האחרון, אתם יודעים. 

 

אני מרגישה שהגלגל התהפך. כמו שפעם, כשרק הכרנו, סיפרתי לך על הלב שלי שהתכווץ באותם הימים מבחור אחד שצבט אותו. איך כמעט בכיתי על זה לא מעט, איך כתבתי על זה והגבתם על זה ומחקתי את זה ושתקתי על זה. אבל בסופו של דבר השלמתי עם זה, הופתעתי שהשלמתי עם זה. לא האמנתי כשגיליתי שבאמת השלמתי עם זה.

היה לי אותך כבן אדם הכי קרוב שהיה לי בתקופה ההיא שהייתה התקופה הזאת עד ממש לא מזמן. כי ראיתי שאתה שורד אותי, שאתה לא נעלם כמוהו, שאתה לא נבהל מהשריטות שלי ומהשונות שלי ולא נעלמת גם כשפחדתי שכן. 

והנה אני שומעת שהוא נזכר בי פתאום, והנה אני שומעת שהוא רוצה אותי פתאום בחזרה אחרי חצי שנה

והנה אתה מתחיל להעלם לי פתאום, והנה אני מרגישה אותך מחליק לי מבין האצבעות אחרי אותה חצי שנה בדיוק

הגלגל הזה מתהפך וזה לא טוב, זה רע זה רע וזה עושה לי רע. איתו השלמתי שזה נגמר, די, מה יש לי לרצות במישהו שנעלם לפני חצי שנה בלי סיבה מוסברת? מה יש לרצות במישהו שלא רצה אותי אפילו?

ומה כן יש לרצות בך (מה אין לרצות בך?) אפילו רק כאהבה אפלטונית. אבל גם אהבה אפלטונית היא אהבה, וכמו כל אהבה גם היא יכולה לשרוט אותי לא מעט. בתור מי ש.. אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל.

 

 

אני שומעת כל שיר פעמיים בזמן האחרון, אתם יודעים.

והוא לא כואב פחות בפעם השנייה.

 

  I'll take your part when darkness comes and pain is all around

Like a bridge over truobled water, I will lay me down.

 

היו לי דברים יפים ומתוקים לומר אבל אני לא, כי אני נודפת געגוע וחבל ללחוץ על כפתור הספירה לאחור.

לעזאזל, אני לא יפה כשאני בוכה. אפילו לא טיפה, לא משנה מה תגידו. פשוט לא אחד גדול.

נכתב על ידי , 9/12/2011 17:44   בקטגוריות געגוע, דמעות, זכרונות, כואב, כנות, מועקה, נמאס, פסימיות, פחד, תסכול  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-11/12/2011 20:39




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)